Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cumulonimbus

Lieve Woordjes Influisteren

Recommended Posts

De op 22 juli 1943 geboren Japanner Maseru Emoto doet al jaren onderzoek naar water. Wat hij ontdekt heeft is niet officieel bewezen, maar voor de spirituele mensen onder ons kan dit het begin zijn van de beste kweek die je ooit gehad hebt!

 

Dr. Maseru Emoto

gallery_12142_5186_13268.jpg

 

Zoals jullie weten bestaat bijna elk organisme voor het meerendeel uit water. Volgens Dr. Emoto is water beïnvloedbaar doormiddel van energie. Hoe kun je zichtbaar maken wat voor energie er in water zit? Dan moet je het invriezen en onder een microscoop bekijken. Aan de ijskristallen zou je af kunnen leiden wat voor soort energie er in het desbetreffende water zit.

 

Volgens Dr. Emoto draagt ook elk woord dat je uitspreekt een bepaalde lading met zich mee. Deze woorden kunnen water beïnvloeden. Zo zal de frequentie van het woord "slecht" verschillen van die van het woord "goed" of "kwaad" en "lief". Als je het water waartegen je dit gezegd hebt vervolgens invriest en onder een microscoop bekijkt, dan zou je bij een woord als "lief" een prachtige symmetrische mooie ijskristal zien en bij het woord "kwaad" een lelijke misvormde vieze ijskristal.

 

Aangezien je wietplanten voor het grootste deel uit water bestaan is het dus het beste om zo nu en dan eens een lief woordje tegen ze te zeggen, dit zal de moleculaire opbouw ten goede komen. En mocht er bij het onverwacht stoten van je hoofd een welgearticuleerd "godverdomme" uitfloepen zul je je moeten inhouden voor het welzijn van je planten.

 

Een goede kweek toegewenst!

 

Water waartegen "Adolf Hitler" is gezegd:

gallery_12142_5186_19720.jpg

 

Water waartegen "Thank you" is gezegd:

gallery_12142_5186_10190.jpg

 

Water waartegen "You make me sick, I will kill you" is gezegd:

gallery_12142_5186_6047.jpg

 

Water waartegen "Love and appreciation" is gezegd:

gallery_12142_5186_2173.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha coool!

 

en zeker vette fotos die erbij horen...

 

 

op tv heb ik ooit wel iets gezien van 6 kassen met planten en allemaal verschillende muziek erin... dat had ook wel enig effect op de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
op tv heb ik ooit wel iets gezien van 6 kassen met planten en allemaal verschillende muziek erin... dat had ook wel enig effect op de plant.

 

Ja dat was Mythbusters, gewelig programma is dat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hoppaa ik heb net nog een lekker deuntje voor ze gespeeld op de gitaar, positief! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja dat was Mythbusters, gewelig programma is dat. :(

 

 

 

Volgens mij was het ook daar idd.. maar wist het niet zeker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet je wel erg spiritueel zijn om hierin te geloven :(

 

Wat bizar dat "Hitler" een negatieve inwerking heeft. Hoe zit het dan met de partijdigheid van het water?

Een glas water met sympathieën voor Bush zal dus anders reageren dan een andere glas dat anti-Bush is, haha :rofl

 

Trouwens heb ik al scheldwoorden gehoord in andere talen die erg poëtisch klinken volgens nederlandse normen...

 

De foto's van die ijskristallen zijn daarentegen wel vet!

 

Grtz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me interessant.

 

Indien dit waar bewezen zou kunnen worden bewijs je de gehele psychoactiviteit van energie... En kun je dus bewijzen of iemand gelogen heeft aan de hand van een glas water...

 

Aangezien schelden uit gaat van uitstraling en niet het woord an sich...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk bedacht en goed inspelend op het zoeken naar spirituele "kennis" in deze onzekere tijden. :(

De theorie op zich is natuurlijk wel de grootste onzin(naar mijn bescheiden mening) ,die ik in tijden heb gehoord. :rofl

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook m'n twijfels trek bij deze theorie. Maar opzich moet je wel hersens hebben om zo iets te bedenken.

Maar ik praat sowieso altijd lief tegen mijn plantjes :(

Zoals Yemoke ook zei, een serenade kan al helemaal geen kwaad :rofl

 

Groetn uut zuudoostdrenthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik praat ook altijd zeer vriendelijk tegen mijn plantjes,een beetje positieve energie kan nooit geen kwaad :rofl .

De serenade laat ik over aan arrow classic rock,welke altijd aanstaat bij mijn plantjes. :(

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet hoe dat water Hitler kent... tis er nog eens het slechtst aan toe ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik m'n kast opendoe begin ik altijd met 'He, stelletje slettebakjes van me'. Niet echt een positieve zin, maar ik bedoel het in de beste zin van het woord. Krijg ik dan hermafrodietjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat praten met de dametjes doe ik ook sinds mn tweede ronde en ik moet toegeven dat het helpt.

Ook als ik blaadjes knip "vraag" ik om begrip van plantjes, lijkt allemaal gek en raar en tòch helpt het.

Er is al veel vaker onderzoek gedaan naar bijwerkingen van praten, fluisteren en muziek.

Probeer het maar uit, ik ga er wel mee door, zeker na wat ik hier nu weer over verneem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...