Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannabis.Kweker

First Guerilla Cannabis.kweker En Budrot !!!! Geript !!! Gvd

Recommended Posts

nee, hoe zou ik het zeggen als je zeg maar naar onze spot loopt dan zijn de brandnetels zo hoog dat je onze spot niet kunt zien , je kun het pas zien als je er 5 meter vanaf bent ofzo en welk persoon gaat nu door een zee van brandnetels lopen. Onze spot staat op een schiereiland van 40 bij 300 ofzo en het staat er helemaal vol met brandnetels :verrygood onze spot is precies in het midden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ driesken ; ja het is ook een vette spot maar het was wel heel lang zoeken ;)

 

 

vandaag gaan kijken bij de plantjes er waren al een paar plantjes boven gekomen :)

op een onverklaarbare wijze lagen er een paar zaden op het zand :) dus die maar even terug geplant en kijken of die nog boven komen.

hier een paar foto's.

 

med_gallery_13254_5185_7545.jpg

 

 

 

 

med_gallery_13254_5185_384951.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_13254_5185_373484.jpg

 

 

 

 

dit was het veer voor vandaag :welcome:

 

 

 

mvg

budrot

Share this post


Link to post
Share on other sites

@toerist; ik vond ook dat ze erg snel ontkiemden en nogmaals bedankt :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

!@#$ @#$#$#$ @#$# @##@ :welcome: :) ;) :) :lol: :huh:

 

WE ZIJN GERIPT ALLES IS WEG!! GVD we zijn 2dagen terug gaan kijke en vandaag weer maar ALLES echt ALLES is weg, we verdenken een boer ofzo die ons wel eens heeft zien fietsen maar we weten het niet.

 

mvg

 

Cannabis.Kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie plek dus ,beter nu dan als je alle energie er in hebt zitten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas moet ik dit bericht bevestigen , toerist123 sorry dat we nu al geript zijn maar nogmaals grote dank voor je vrijgevigheid .

wij gaan deze misdaad nog verder onderzoeken ! ze hebben niet alleen de plantjes gepakt maar ook de kast die we voor een paar cent hadden gemaakt. het gaat me niet zozeer erom dat we nu geen opbrengst hebben maar het gaat om respect hebben voor andermans spullen !

 

 

groetjes budrot :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je dat kastje nou op je spot staan? Valt dat niet op?

 

Jammer maar niet erg slim

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeellllluuuppppp

 

 

wil iemand aub voor mij knippen????!!!

 

 

Volgende keer zou ik er een tuinbouw kast neergooien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk niet dat veel mensen door +- 50 meter anderhalve meter hoge brandnetels gaan lopen ;)

 

Je ziet van wel :) jammer,..... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat jullie de lul zijn, maar die plek was wel goed zichtbaar, helemaal als je er een kast neerzet.

 

kijk zelf

 

med_gallery_17251_5284_88179.jpg

 

er zijn altijd mensen in de buurt in nederland, behalve in een afgelegen natuur gebied. je moet of onzichtbaar zijn voor iedereen, of op een heel afgelegen locatie kweken. Maar niet open en bloot een kastje neer zetten op een plek waar je zichtbaar bent.

 

Wel een wijze les geleerd voor de volgende keer.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achteraf is het makkelijk kletsen voor de mensen, maar eerlijk gezegd toen ik las dat jullie daar een kas hadden geplaatst dacht ik hmmm dat is niet zo slim.

 

Wel zonde van de teloorgang van met toewijding gekweekte zaadjes en van al jullie energie.

 

Maar goed, weer wat geleerd denk ik? Volgende keer elders voorgroeien!

 

Mijn meest geslaagde guerilla heb ik gewoon in volle grond gezaaid, werd hete zomer ben af en toe water wezen geven (met wat voeding erin;) )

 

Succes mannen!!

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj, das zwaar klote! tklopt inderdaad dat zelfs de beste plek ontdekt kan worden...

Vorig jaar ook paar planten geript geweest, wss omdat er per toeval eens iemand bij 1 van de spots kwam... kan altijd.

Komt er nog een ander kweekje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weten we nog niet omdat we zo lastig aan zaad kunnen komen we kunnen mischien wel nog wat kopen van sannie shop , maar het ergste vind ik dat we dit zaad hebben gekregen en het nu geript is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie plekken maar wel wat open weet niet of je er makkelijk kan komen maar ze zullen de planten sneller zien staan lijkt mij

ik heb zelf ook 2 van zulke pleke met ieder 100 plante en het beste is als je de groed om spit en zordt dat er veel voeding in de grond zit en als je plante er staan moet je slakken vergif om de plek strooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

was nochtans een mooie plek en leuk topic om te volgen :welcome:

 

ben dit jaar ook redelijk vroeg afgeript geweest had een 15 planten op lokatie staan ook weg. Ze vinde het sneller dan je denkt.

Laat de moet niet zakken en zoeken naar andere plek voor de volgende als je snel bent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi bale dat ze alles hebben mee genomen :welcome: , maar dat is helaas het risico van een guerilla.

Je moet het gewoon op nieuw proberen, ff een nieuwe plek zoeken en idd elders de plantjes

voorgroeien want zo'n kastje valt natuurlijk meteen op in al dat groen.

 

Ik weet niet of jullie het dit jaar nog een keer gaan proberen, maar anders succes ermee en laten

we hopen dat het dan wat beter gaat aflopen.

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites
heeeellllluuuppppp

 

 

wil iemand aub voor mij knippen????!!!

 

 

Volgende keer zou ik er een tuinbouw kast neergooien

 

 

Hey,

 

Vandaag zag ik langs de snelweg op een hele grote hoge paal een grote gele M staan, Mischien is de uitvoering met een grote groene W wat voor jou?

 

Nu in de aanbieding bij de growshop !

 

mis em niet....

 

 

:welcome:

 

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker vriendelijk ben jij :welcome:

 

@ cannabis.kweker en budrot dat is mooi balen maar ga niet bij de pakken neer zitten en ga gewoon op een andere plek verder

 

greetz greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat er nu weer een hele discussie met deze piepo beginnen, onbelangrijk :)

 

Jammer jongens dat de boel is weggehaalt, ik kweek zelf ook Guerillia en het blijft tog mijn grootste angst ook.. maar we weten dat dat het risico is..

Hoop dat je nog wat nieuws kan opzetten voor dit seizoen, iig succcces :welcome:

 

JL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer dat jullie de lul zijn, maar die plek was wel goed zichtbaar, helemaal als je er een kast neerzet.

 

kijk zelf

 

med_gallery_17251_5284_88179.jpg

 

er zijn altijd mensen in de buurt in nederland, behalve in een afgelegen natuur gebied. je moet of onzichtbaar zijn voor iedereen, of op een heel afgelegen locatie kweken. Maar niet open en bloot een kastje neer zetten op een plek waar je zichtbaar bent.

 

Wel een wijze les geleerd voor de volgende keer.

 

Succes

heb jullie gewaarschuwd :(

maar dat het geript zou zijn had ik niet gedacht ..

maar de beste plekken hoeven niet perse ver lopen te zijn als je er maar niet met de fiets, auto, step kan komen

dan is ut voor mij al goed :D

hoop dat je nog wat kan zaaie dit jaar

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...