Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mister R

- 2e Guerilla - Nieuwe Locatie - Dubbelfun + 75 K2 -

Recommended Posts

hay gasten,

 

Ik ben niet dead :o maar er gewoon even tussen uit geweest......

Ben deze week voor het eerst weer even bij de dames wezen kijken en er stonden ongeveer nog 51 dames na de mannen te hebben weggehaald. omdat ik er al een tijdje niet geweest was is alles een beetje overwoekerd door brandnetels en zo. alles weer mooi vrij gemaakt en kijken of die beginnende topjes nog uit willen groeien tot wat rookbaars.. er staan ongeveer 30 dames die tot mijn middel komen, en de rest is kleiner. dus eigenlijk niet echt een succes. ik kan nu helaas geen foto's maken want de cam is nu echt overleden. volgende keer leen ik er één om er nog wat te laten zien.

 

Grtz Mister R

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
hay gasten,

 

Ik ben niet dead :) maar er gewoon even tussen uit geweest......

Ben deze week voor het eerst weer even bij de dames wezen kijken en er stonden ongeveer nog 51 dames na de mannen te hebben weggehaald. omdat ik er al een tijdje niet geweest was is alles een beetje overwoekerd door brandnetels en zo. alles weer mooi vrij gemaakt en kijken of die beginnende topjes nog uit willen groeien tot wat rookbaars.. er staan ongeveer 30 dames die tot mijn middel komen, en de rest is kleiner. dus eigenlijk niet echt een succes. ik kan nu helaas geen foto's maken want de cam is nu echt overleden. volgende keer leen ik er één om er nog wat te laten zien.

 

Grtz Mister R

 

 

:)

 

 

oke man,

 

Beters dat je nog vrij rondloopt. Hoe gaan de stekjes, volgend jaar toch maar eerder beginnen? Wanneer houd je weer eens een foto update?

 

Mijn paar plantjes en stekjes komen al tot borsthoogte. daar komt zeker wel wat leuks vanaf.....

 

hoe gaat jule zn veldje trouwens??

 

 

 

 

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man zonde voor jullie... ik snap jullie set up eigenlijk niet... ik ben er dit jaar ook achter gekomen dat je je veldje beter klein kunt houden ... de setup is een stuk prettiger ...de planten worden veel breeder en mooier , er is meer ruikmte tussen de planten dus minder last van rot...

 

overgins kun je al die moeite die je steekt in al het overpotten ook steken in het meennemen van emmers ( zo'n 50 van 50 liter ) daar gaten in maken en 3/4 ingraven ..... een potparka om maken ( zie sticky topic van whazzup ) zo verkom je dat die planten te veel verzuipen

 

en met 50 mooie planten haal je vaak nog een betere opbrengst dan 100 + planten !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat toch altijd een anticlimax, als je je lekker verdiept in een ellen lang topic, waar men uiteindelijk in is afgehaakt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...