Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
own3d

San Pedro Cactus

Recommended Posts

hallo allemaal

 

ik heb sinds kort een San pedro cactus uit de smartshopp gehaald, het leek mij heel leuk om zo'n ding in de vensterbank te hebben en ik hou ook van trippen, dus lijkt me dit wel een leuke uitdaging. alleen ik heb nog een paar vragjes. want ik lees er vrij weinig over.

 

* mijn cactus is nu 25 cm groot, kan ik er al van trippen?

 

* als je er een stuk afsnijd om te eten, groeit het dan gewon weer aan?

 

* Heeft iemand al is op San perdo's getript? en hoe was dat??

 

alvast bedaankt en

VRIENDELIJKE groet OWnedd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

ja je kan er al van trippen, maar, als je hem zo rauw op eet, is dat heel vies, en bitter, plus dat je bijna spontaan moet overgeven als je san pedro gaat eten, het zou beter zijn als je hem nog een jaartje laat staan, en dan als die veel groter is, in stukken snijd, en de mecal, en andere alkaloiden in en soort the oplost, ipv de cactus te eten.

ja, de cactus groeit verder als je er nu een stuk van afsnijd, maar doe dit wel met een schoon mes, en zorg dat er tenminste 8 cm van de stam overblijft, zodat er ook weer wat kan teruggroeien.

ik heb er nog nooit op getript, maar wel eens een stukje gegeten, en is heel vies, ikzelf ga binnenkort een verslag maken over hoe je san pedro's om kan zetten tot mescaline ( de mescaline, en andere alkaloiden eruit extraheren), en er een beter smakende thee van kan maken.

 

Greentz, SP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf ga binnenkort een verslag maken over hoe je san pedro's om kan zetten tot mescaline ( de mescaline, en andere alkaloiden eruit extraheren), en er een beter smakende thee van kan maken.

 

Ik ben erg benieuwd naar dat verslag van je, ik heb zelf ook een san pedro staan, die is nu ongeveer 40 cm!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ICE-TEA!

 

(gewoon koude rooibos zoals de Amerikanen dat drinken, lekker toch).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan THNX voor de info!

 

iemand al een keer op een cactus getript? lijkt me echt waziggg

 

btw k ben ook benieuwd naar je verslag

 

greetss :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of er een cactus is die heel veel op de San pedro cactus lijkt??

 

want nu ik me hier wat meer meebezig hou, zag ik in de vensterbank van mijn tante een cactus staan die verdacht veel op de san pedro cactus lijkt :welcome:

 

iemand die dat weet?

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

u tante is gewoon een dikke tripster, ga eens naar daar en doe samen een tripje :welcome: hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad hahaha

 

maar omdat ik had gelezen dat de San pedro's in de jaren 80 veel werden verkocht zonder dat mensen het door hadden dat je er op kan trippen

 

zijn cactus kenners onder ons die weten of de san pedro een dubbelganger heeft??

Share this post


Link to post
Share on other sites

in plaats van die dubbelganger kun je beter lophophora williamsii [peyote] nemen. is veeeel sterker dan san pedro

 

er zijn trouwens nog wel meer cactussen waarvan je gaat trippen.. maar van deze heb je vaak grotere hoeveelheden van en of krijg je behoorlijke darm/maag klachten [ook vergiftegingsverschijnselen mogelijk]

 

betaal in iedergeval niet teveel voor je cactussen, want er zijn een heleboel aanbieders die veel te duur zijn,

 

wel even fotoverslag van je cactus[sen] maken he? :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, zal wel een peruvian torch zijn geweest, en anders een soort, die ook tot die zelfde familie behoord.

hey, maar peyote, duurt zeker 15 jaar totdat ze groot genoeg zijn om er iets mee te doen, anders zit er gewon niet genoeg werzame stof in, het kopen van zo'n oude cactus is heel duur, en ze zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar.

mijn verslag kan nog wel even op zich laten wachten, mijn catussen, moeten nog minimaal een maandeje;-)

maar, HIER is al wat informatie voor de mensen die interesse hebben.

mvg, sp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik post wel een foto van die cactus van mijn tante , als ik daar weer langs kom!!!

 

Zo snel mogelijk! :welcome:

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...