Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dp.

Rare Bladeren, Geen Groei, Wat Is De Oorzaak En Wat Kan Ik Hier Aan Doen...

Recommended Posts

Hier zijn een aantal foto's van de white skunk plantjes waar ik een probleem mee heb.

 

Ik heb mijn planten een maand geleden ontkiemd en ik geef ze 0,1 liter water per dag

Plant 1

med_gallery_17220_5230_6709.jpg

Deze plant heeft rare bladeren, wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik het verhelpen?

 

Plant 2

med_gallery_17220_5230_375468.jpg

Deze plant heeft niet echt de bladeren die die hoort te hebben, blijft klein en de bladeren komen 1 voor 1 niet elke keer 2 tegen over elkaar zoals bij een normale plant, wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik het verhelpen?

 

Plant 3

med_gallery_17220_5230_606718.jpg

Is vrij snel ontkiemd maar hij is nu al een maand lang precies hetzelfde, wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik het verhelpen?

 

help dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal nieuwe zaden/stekken, dit wordt niets meer :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer knappe grond gebruiken :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In men prille begin heb ik ook eens zon blaadjes gehad. Toen heb ik ze echter al rond kerstmis laten ontkiemen wat veel te vroeg is als je geen lampen hebt. Bij mij was het dus dat de lichtverhouding niet ok was in de groei hebben ze meer dan 12uur per dag licht nodig en dit hadden ze toen niet. Vreemd genoeg hebben ze rond oktober nog een kleine oogst gegeven. De aanhouder wint

 

Als je ze voor het raam hebt staan zou ik zeggen dat of je grond niet goed is of het zaad niet goed is. Zelf weet ik er ook niet zo veel van maar een goede raad is dat je niet meteen met voeding (wortelstimulator) moet beginnen als ze zo klein zijn. Hoewel dit wel aanbevolen wordt door de voedingsschemas.

 

Heb ooit ook al eens de plantjes niewe grond gegeven toen ze zo klein waren maar dan moet je dit uiteraard zeer voorzichtig doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties maar mijn plant 1 en 2 zijn er al weer helemaal in orde 3 is helaas dood maar dat had ik eigenlijk al verwacht, tevens is de grond gewoon goed (nieuw uit GS) er zat alleen wel al voeding in de grond net als de wortelstimulator dit zal wel het veroorzaker zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...