Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BAr

plekken die a-relaxt zijn om stoned te zijn?!?

Recommended Posts

die van dedwaas wer!! :P dedwaas heeft veel kritiek en om eerlijk te zijn, vind ik het maar een lul, als je 12 jaar bent ok, zo ben je dan eenmaal, maar denk dat je ouder bent, e dan zou ik toch eventjes willen zeggen, het dagelijkse leven is geen spellteje, kunt niet meer opnieuw beginnen, en je kunt ook niet de tijd terugdraaien, dus maybe grow up, en doe een el klein beetje meer normaal dude :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad en u naam de dwaas past voledig bij u goe gekozen!LUL :!:

:twisted: Zeke :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

penis, hetgeen dat (normaal gezien) in je broek zit onder je haar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach man wat zit je te mekken.................???

ok de dwaas is een klein kutjochie so what

moet je daar wat van aantrekken ( en van zijn berichten ), moet je dan weer gaan vermelden dat die een lul is- daar schiet je pas veel mee op

Op het wietforum wordt iedereen gelijkwaardig behandeld- wees relaxed.

 

En ja omdat je ouder ben is jouw leven geen spelletje, nou gefeliciteerd-

 

Ik krijg steeds meer het gevoel of ik op een soort Roddel Forum zit met dat slappe gezeik over andere mensen- ik wil die shit niet horen, omdat het mij helemaal niet kan boeien ( en ik wil niet weten dat een lul een penis is want we zitten op een fucking wietforum 8O )

 

dan lees ik nog liever die berichten van de dwaas- dan dat zielige gedoe tegen hem.........( en dat moet toch wel wat zeggen :wink: )- en dat gezeik over de dwaas kom ik echt overal tegen, het maakt niet uit waar ik zit of over welk onderwerp het gaat of er wordt wel wat over de dwaas gezegd )

 

zo dat lucht op- ik wil hiermee niemand beledigen, ik vertel alleen mijn versie- want ik vind dat de kwaliteit van dit forum zo OMLAAG gaat :P:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe moest hij geen commentaar hebbe op men taal (kom van belgië) was dit allemaal niet begonnen!!!!maar ja kom 'k zal er mee ophoude :!: :P

:twisted: Zeke :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst maar beginnen ontopic ( :wink: ).

A-relaxed is het om stoned op een station rond te lopen om je moeder op te halen die terug komt van vakantie, daarna stoned met haar in de auto te zitten en daarna thuis; wetende dat ze een hekel heeft aan blowen; en dat allemaal omdat ze een verkeerde trein heeft genomen en niet met de treintaxi kon.

 

dan het volgende puntje:

....ik heb zo ook pas geleden lsd geprobeerd

was een stoere en zeker een keer aan te raden ervaring...

lonewolf

Sorry, maar wat een onzin is dit zeg :!: :!:

LSD gebruiken stoer ??? (weet niet van welke planeet je komt)

LSD gebruiken zal eerder zijn om "erbij te horen"/ meedoen met anderen;

dat is niet stoer, dat is zielig. Zal veeeeeel stoerder zijn om nee te zeggen :!:

(of wil je over een tijdje ook op het station rondzwerven of bij de pauluskerk?)

 

En zeker aan te raden :?: :? :?

zal hier heel kort over zijn -> "aan" vervangen door "AF"

 

tot slot:

Op het wietforum wordt iedereen gelijkwaardig behandeld- wees relaxed.

...

Ik krijg steeds meer het gevoel of ik op een soort Roddel Forum zit met dat slappe gezeik over andere mensen- ik wil die shit niet horen, omdat het mij helemaal niet kan boeien ( en ik wil niet weten dat een lul een penis is want we zitten op een fucking wietforum 8O )

...

zo dat lucht op- ik wil hiermee niemand beledigen, ik vertel alleen mijn versie- want ik vind dat de kwaliteit van dit forum zo OMLAAG gaat :P:

Goed. sluit ik me ook wel bij aan.

(met als kanttekening dat dit van beiden kanten moet komen)

 

Misschien een ID om hierover een nieuwe topic te openen.....

of om alles hierover lekker te laten rusten en verder te gaan met de dingen waarvoor iedereen (iig de meeste) hier komen, hasj, wiet, blowen, kweken, enz.

 

 

Maar weer verder met het eigenlijke onderwerp lijkt mij:

 

(meer) plekken die a-relaxt zijn om stoned te zijn?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog ff men reactie:

nu ik men eige stukje herlees vind ik het best wel nog grappig gelul, :P srry voor dit "storinkje", wist nieteer dat ik em geplaatst had, en al gereplyd, dus kan nietmeer verwijderen :oops: :oops: eigenlijk klinkt mijnen uitleg alsof dak nen 12jarigen zen lol :P :oops:

en wij spreken ook gewoon nederlands zoals jullie, dus stop met kakken over ons "taalgebruik", soms eens een "n" weg na een woordt of een "t" is makkelijk uit de context te halen, en an praten is nu ook weer niet men ding, dus laten we er gewoon over zwijgen :lol:(doe nu al men best om leesbaar te schrijve, dus nie kakken e!! :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
hij bedoelde te zeggen dat ik dit WEL een relaxte plek vond ipv a-relaxt..............
wat probeer je nou allemaal duidelijk te maken,je probeert me te dissen,maar je dist jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit ja da klopt...

 

ik was dan ook 1 een steende toestand Dwaas.....my bad 8)

 

on-topic:

 

het mortuarium :oops:

 

vriend van me overleden...eerst met nog wat kameraden een paar pieten gerookt om de spanning tegen te gaan...toen anar het moruarium.

 

 

niet doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thuis,

 

 

terwijl je ouders onder in de kamer zitten en jij moet zo naar onder. :P

Zit je de hele tijd te denken of ze het aan je zien of niet.

 

Maar ok, het mortuarium lijkt me sowieso al een a-relaxte plek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou het mortarium lijkt me nog zo erg nog niet, wel als je vriend er ligt en je word emotioneel =/ ik denk dat het mortarium dan tog wel een beetje doorweekt is als je begrijp wat ik bedoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah, wiet versterkt gevoelens, dus denk dat je dan wel erg zal treuren, en mortuarium=niet gezellig, alles is daar zo doods, en als je daar dan je geliefde/vriend/familielid ziet liggen!! kan gewoon niet leuk zijn!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned zijn is niet chill in een discotheek, en ook niet in veel kroegen (vind ik dan). Met dat soort gelegenheden zorg ik meestal dat ik aangeschoten tot dronken ben. Ik vond het vroeger ook niet zo chill om in de supermarkt daazs te zijn omdat ik dan bang was om bekenden (vooral familie en ouders van vrienden) tegen te komen die niet blow(d)en. En bij de kassa wachten kan ook para zijn als je stoned bent. Vooral als er leuke chicks achter de kassa zitten. Maarja dat hoort er gewoon een beetje bij. Ik kan er wel om lachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot op heden heeft geen enkele locatie enige negatieve invloed op mijn high/stoned gehad...

je moet gewoon niet smoken als je A-relax bent volgens mij :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan het volgende puntje:

 

Sorry, maar wat een onzin is dit zeg :!: :!:

LSD gebruiken stoer ??? (weet niet van welke planeet je komt)

LSD gebruiken zal eerder zijn om "erbij te horen"/ meedoen met anderen;

dat is niet stoer, dat is zielig. Zal veeeeeel stoerder zijn om nee te zeggen :!:

(of wil je over een tijdje ook op het station rondzwerven of bij de pauluskerk?)

 

En zeker aan te raden :?: :? :?

zal hier heel kort over zijn -> "aan" vervangen door "AF"

 

mee eens, volgens mij mis je het hele punt van psychedelische drugs als het toch alleen maat stoer is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je zelf wel helemaal bij ??, je reageert op een reactie uit 2002 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, schijnbaar niet ^^, volgens mij had ik beter even naar de datum kunnen kijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben je zelf wel helemaal bij ??, je reageert op een reactie uit 2002 !

 

Stoners blijven grappig :P ;)

Leuk oude rotzooi lezen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben je zelf wel helemaal bij ??, je reageert op een reactie uit 2002 !

 

Stoners blijven grappig :P ;)

Leuk oude rotzooi lezen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval niet op mijn werk .. Als ik stoned ben kan ik me echt niet meer concentreren op hetgeen ik niet interessant vind of geen zin in heb.. Ik ben software engineer, dus moet ook nog veel onthouden pfffft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...