Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
casper019

Plant Achter De Ramen - Binnen

Recommended Posts

Ik vroeg me af, ik heb 1 wiet plantje (vrouwtje!) in de zon in mn kamer staan (heb 2 giga ramen waar ze achter staat)

ze doet het erg goed en is nu al 50cm zeker

ik vroeg me af.. nu ik achter het raam groei.. hoe groot gaat ze worden en wanneer gaat ze bloeien?

gaat ze bloeien in het najaar als de dagen korter worden? of heeft ze een bepaald biologisch ritme?

 

Ik vraag me dit af.. omdat de meeste mensen hun binnenplant verduisteren.. iets wat ik niet kan doen

Edited by casper019

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zonder maatregelen zal ze gaan bloeien als de intensiteit en lengte van het licht afneemt. Net als de buitenplanten. In de nazomer ergens. En dan zal ze dus nog ongeveer 9 weken nodig hebben om af te bloeien.

 

Heb je geen donkere kast waar je de plant in kan zetten om te verduisteren dan? Want dan zou je de bloei op kunnen wekken door de plant 12 uur onder de ramen te zetten en de andere 12 uur in de kast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het opzich niet erg als mijn plantje pas in het najaar gaat bloeien (en dus lekker lang en groot is tegen die tijd denk ik??)

of zou het niet goed zijn voor binnen planten om zo lang door te groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Casper, het plantje zal dan groter en breder blijven worden zolang de pot groot genoeg is, het plantje afgezuurd water krijgt en wat voeding soms. Dat duurt dan tot september ongeveer en dan gaat die bloeien. Beter verduisteren en een compactere plant creëren.

 

Groetjes, Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hem nu gewoon laat groeien krijg je zoiets :D:

gallery_5211_120_71238.jpg

 

Gaarne wel even je topictitel aanpassen, dit zegt niet zoveel. Dat scheelt ook responses want topic bumpen om aandacht te krijgen is ook niet toegestaan.

 

Denk je ook aan de geur? Dat gaat flink meuren hoor en geloof me, ik heb ervaring ;)

 

Over water afzuren: Als je potten groot genoeg zijn en je de juiste compost en voeding gebruikt zal je niet af hoeven zuren.

 

Verder kan ik uit je vraag afleiden dat je broodnodig de beginnerstopics nog eens goed moet doorlezen én je even netjes moet voorstellen in de wie is wie sectie zoals aan je is verzocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je hem nu gewoon laat groeien krijg je zoiets :D:

gallery_5211_120_71238.jpg

 

Gaarne wel even je topictitel aanpassen, dit zegt niet zoveel. Dat scheelt ook responses want topic bumpen om aandacht te krijgen is ook niet toegestaan.

 

Denk je ook aan de geur? Dat gaat flink meuren hoor en geloof me, ik heb ervaring ;)

 

Over water afzuren: Als je potten groot genoeg zijn en je de juiste compost en voeding gebruikt zal je niet af hoeven zuren.

 

Verder kan ik uit je vraag afleiden dat je broodnodig de beginnerstopics nog eens goed moet doorlezen én je even netjes moet voorstellen in de wie is wie sectie zoals aan je is verzocht.

 

 

Ok, bedankt voor jullie antwoorden!!!

 

Hoe groot is een gooie pot? ze staat nu in een 7 liter pot (was goed genoeg volgens de growshop) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, bedankt voor jullie antwoorden!!!

 

Hoe groot is een gooie pot? ze staat nu in een 7 liter pot (was goed genoeg volgens de growshop) ??

en hoeveel voeding en welke, en hoe vaak raden jullie mij aan mn plant te geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

7L is waarschijnlijk nogwel even genoeg maar als je zo'n bos gaat groeien zal je tochwel wat meer nodig hebben ;)

Voeding, weetek niet, hoeveelheid zie je wel op de fles normaal, ik zou zeker niet overdrijven met voeding denkik.

 

Vette plant ook whazzup :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...