Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Belg Rijdt Op Scooter Naar Roosendaal Om Softdrugs Te Halen

Recommended Posts

Belg rijdt op scooter naar Roosendaal om softdrugs te halen

 

ROOSENDAAL: Een 33-jarige man uit Brussel is vanochtend rond 11.15 uur op de Brugstraat aangehouden. De man reed op zijn scooter van Brussel naar Roosendaal om softdrugs te halen. De bromfietser reed zonder kenteken. Daarop hielden agenten hem staande. Bij controle bleek de man 25 gram hennep en 3 gram hasj bij zich te hebben. De softdrugs zijn in beslag genomen en tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja dit is typisch een eval van eigen schuld !!!

 

lef heeft die wel van brussel naar roosendaal zonder kenteken plaat :smoke als ik een dorp verderop moest zijn zonder plaat 'kneep' ik hem al laat staan dat ik een kilometer of 30 zou rijden :verrygood

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

scooters onder de 50cc hoeven helemaal geen kentekenplaat in belgie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol deze moet ik echt wel doorvertellen. Dit is echt het toppunt van verslaafdheid. Waarom zou hij dit gedaan hebben gezien de risico's zonder kenteken om gestopt te worden. Hij is volwassen genoeg. En waarom dan niet met het openbaar vervoer...

Te vermijden voorval

Share this post


Link to post
Share on other sites
...laat staan dat ik een kilometer of 30 zou rijden :smoke

 

En al helemaal geen 100 km!! (Brussel-Roosendaal) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zal niet geweten hebben dat je in holland een kentekenplaat op je scooter moet hebben. Wist ikzelf trouwens ook niet, hier in Belgie is dat niet nodig op een B-klasse brommer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slaat op niks? Als zijn voertuig is ingeschreven in Belgie zonder kentekenplaat kan de Nederlandse politie hem helemaal niets maken, ook al heb je in NL wel een kentekenplaat nodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewel hij mag in nederland gewoon niet op de openbare weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat mag hij wel,hij moet zich aan de wet houden van nederland,maar hij moet ze helm wel ophouden,en een plaatje is niet verplicht,maar wel een sticker met b erop als je vaak in het buitenland bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees gerust, hij heeft helemaal niks misdaan met deze kenteken kwestie. Hij mag gewoon zonder kenteken in nederland rijden, zonder enig probleem. Een nederlander heeft een kenteken nodig, een belg niet, ook al ben je in nederland aan het rijden.

 

De politie dacht simpelweg dat het een Nederlandse bestuurder was en hield hem daarom staande omdat hij geen kenteken had. Hij is ook helemaal niet bekeurd omdat hij geen kenteken had, maar wel om de hoeveelheid drugs die hij op zak had ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...