Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Labrat

Labrat's Oudoorkweek 2008

Recommended Posts

Ik vond het ook maar eens tijd worden om mijn oudoorgrow verslag maar eens te maken van de 4xPower Plant en 3xJack Horror die ik in Growningen heb gehaald van Spliff seeds, en Highway Delight van High quality seed bank in Amsterdam. de PP en JH zijn inmiddels al 3 weken oud en de HD net een paar dagen alhoewel het kiemen van de HD niet zo goed ging als bij de PP/JH (nu 3/9 net ontkiemd). En nog 1x Master Kush zaadje over van vorig jaar

 

Ik ben van plan om als ik 5 vrouwtjes krijg deze in mijn eigen tuin te laten groeien en als ik er eventueel meer heb op de Guerilla plek neer te zetten.

 

+ Ik ben van plan om 1 vrouw of gedeelte iig ervan te bestuiven voor zaad voor volgend jaar.

 

Hier heb een plaatje van mijn voorkweekhok met 3 Highway Delight kiempjes erin en de wat grotere plant is een Master Kush zaadje welke ik nog over had van vorig jaar:

gallery_11368_2876_1202909.jpg

 

Hier zie je de Power Plantjes en de Jack Horrors al lekker bezig zijn met groeien in hun nieuwe potjes net nadat ze een slokje wilgentee hebben gehad:

gallery_11368_2876_121115.jpg

 

Een foto van bovenaf:

gallery_11368_2876_186743.jpg

 

Ze staan trouwens achter een windscherm van polycarbonaat plastic zodat ze wat meer uit de wind staan. en hebben vanaf een uur of 3 de volle zon op zich. :dribble:

 

Hopen dat het ditjaar wat wordt,

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Licht je savonds nog bij? De lichturen zijn namelijk nog niet optimaal om de planten buiten te kunnen laten groeien.

 

Groeten,

 

Fcgr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis allang niet meer nodig om bij te lichten, we zijn al over het punt heen dat ze in de bloei kunnen trekken. Gewoon naar buiten die handel en oppassen voor de kou (hoewel ze best een nachtje vorst kunnen hebben zolang de wortel maar niet bevriezen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jullie het allemaal zo goed weten?

 

Vroege bloeiers hebben met deze nog vrij korte licht cyclus nog een hoge kans om in de bloei te schieten. Dat de zon overdag schijnt doet iedereen maar denken dat we al in de zomer zitten heb ik het idee. 'we zitten nog maar in april hoor!

 

De echte licht uren muv. schemering zit op +/-14 uur!

 

 

Groeten,

 

FCGroningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je kijkt in de zon op/onder tabel zie je dat ze nu toch al 14½ uur licht krijgen per dag wat denk ik wel genoeg is om ze niet in de bloei te laten schieten. Mijne hebben zijn nog niet in de bloei geschoten tenminste. Ze (de grote planten) staan pas ook vanaf maandag dag en nacht buiten daarvoor haalde ik ze om ongeveer 20:30uur naar binnen om vervolgens in een leeg aquarium te staan onder de TL.

 

Als je de tabel niet zo kan vinden:

zonoponder2008fs1.gif

 

En bovendien zit ik nog een halve graad noorderlijker dan de 52° die op de tabel wordt aangegeven, wat zomers (na 21maart) alleen maar langer lichturen geeft dan op de tabel. (Zijn misschien enkele minuten op zijn hoogst, maar toch...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de Highway delight, altijd al eens willen zetten maar niet aan toe gekomen..

Ga je die pp en jack verduisteren of gewoon op hoop van zegen?

 

Die kleintjes zullen denk ik wel doorgroeien want die eerste pakweg maand zijn ze nog niet zo bloei gevoelig. Wanneer ze boven de vijfde node zitten moet je rond deze tijd echt nog wel oppassen met vooral de vroege soorten (Erdbeer, Purple etc, kijk eens bij begin Augustus in die tabel)...anders kun je net zo goed later starten want die switch/stress vertraagd het zaakje aardig. Geeft wel weer een mooie bossige plant :dribble:

 

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen wel zien met die PP en JH. Ik kan ze als het in sept./okt. veel regend altijd nog overdekken met een zeil (dat zeil dat meestal op bouwplaatsen wordt gebruikt bekende oranje of witte kleur) de HD zijn 2½ week later gezaaid dan de PP en JH en zijn daarom nog kleiner. Ze staan nu al 7 dagen dag en nacht buiten en nog niks te zien van bloei of stress dus gaat wel goedkomen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Zo, weer een week verder en de plantjes groeien lekker door. Van de HD zijn er 3 laatkomers ook nog opgekomen. :verrygood

De PP/JH zijn nu ongeveer een maand oud.

+ De Lowryders van Sannie zijn ook aangekomen en ondertussen zijn er al 3/10 boven de grond 3 dagen nadat ik de zaadjes in de watten had gelegd. (De LR zijn inmiddels wel allemaal ontkiemt en zitten in de potjes)

 

Hier mijn voorkweekkastje met de LR en de HD:

gallery_11368_2876_147629.jpg

 

Hier zie je de PP/JH een weekje later dan de vorige foto(van de PP en JH dan hè):

gallery_11368_2876_1910298.jpg

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo! de PP en JH staan nu in de volle grond. En als het nog een tijdje zulk weer blijft dan zullen ze vast groeien als kool, nu ze in de volle grond staan en de wortels alle ruimte hebben. de HD en LR groeien ook lekker door (op één luie LR na). alleen de geslachten zijn nog niet te zien van de planten, hopen dat ze dit snel laten zien. Alleen geen zin om een stek op water te zetten dus dan maar gewoon wachten.

 

Hier nog even een paar fototjes hoe ze er nu bijstaan:

 

Overzicht van mijn wiettuintje met de PP en JH in de volle grond en mijn minikas op de achtergrond + nog wat aardbeienplantjes:

gallery_11368_2876_1686551.jpg

 

De plantjes die nu in mijn minikas staan:

gallery_11368_2876_292545.jpg

 

 

Hier nog wat plaatjes van de overige planten die nog in potten staan HD en 1PP:

gallery_11368_2876_72371.jpg

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Labrat :P

Dit jaar ga je een volle tuin krijgen denk ik :)

 

Greetz,

Emilio :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Emilio:

THX :P

 

Ik heb trouwens volgens mij vandaag ook mij eerst vrouwtje ontdenkt, iemand die het kan bevestigen?

gallery_11368_2876_1044241.jpg

 

gallery_11368_2876_1139609.jpg

(beide foto's zijn dezelfde plant)

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, het is zeker weten een vrouw :P

Dat de andere vrouwen maar snel mogen volgen.

 

Gr,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal vrouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer even een update.

Er zijn al weer wat meer planten hun geslacht gaan laten zien en tot nu toe zijn er 4vrouw 2 man.

Van de planten in de volle grond kun je goed merken dat ze lekker groeien, nu onder de grond de wortels alle ruimte hebben.

 

Hier volgt wat eye candy:

Een overzichtje van alle planten:

gallery_11368_2876_490154.jpg

 

Van opzij:

gallery_11368_2876_476159.jpg

 

De Lowryder kas (+1 rebelshack)

gallery_11368_2876_1200618.jpg

 

Lowryder close-up:

gallery_11368_2876_1706257.jpg

 

Links een vrouw, rechts een man +onbekent 'wild' zaadje van vorig jaar:

gallery_11368_2876_2364228.jpg

 

2 vrouwen PP/JH met er tussenin een Highway Delight:(mooi verschil tussen een meer Sativa en een meer Indica)

gallery_11368_2876_1128875.jpg

 

De Lowryders zijn nu ongeveer 2 weken oud, deze laten toch geslacht zien in ongeveer de 3e week? (Nu kun je iig nog niet zien wat het is)

 

Nou dit was het weer,

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Labrat dat van die lowryder geslacht dat kun je met een dag wel zien.

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo labrat.

 

ziet er luek uit ;)

zal een mooie tuin gaan worden :P

ben benieuwd ik blijf je volgen

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx tessaR

 

Ik zal wel even weer een update maken wanneer de geslachten van de Lowryders bekend zijn, en hopelijk binnenkort ook de geslachten van de Highway Delight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een foto van 2 Lowryders die net in hun grote bak staan wat tevens de laatste verpotting zal zijn. (of is deze bak nog te klein? inh. zo'n 15-20liter)

Tevens heb ik ze al een dopje bloeivoeding meegegeven. Gewoon door de aarde heen gemengd.

gallery_11368_2876_733643.jpg

 

Verder hebben de Lowryders nog geen geslacht laten zien, op een vermoedelijk man na dan. Dit is ook het grootste plantje.

De plantjes zijn ben ik ongeveer 1 mei gaan ontkiemen, maar ze zijn nu dus ongeveer 3 weken oud (met ontkiemen erbij) maar vind ze zelfs voor LR nogal klein of krijgen ze in week 4-5 een groeispurt ofzo?

De internodes zitten maar een paar mm uit elkaar wat neem ik aan voor LR wel goed zit?

Nou de LR verder zien er wel gezond uit.

 

Met de PP, Jack Horror, Hoghway Delight en Master Kush gaat het verder uitstekend en groeien als kool! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer eventjes een stand van zaken... weer een weekje verder.

27 Mei tevens ook mijn verjaardag (22 geworden). :verrygood

 

Bekijk het zelf maar even hoe ze het doen. :specool

 

De PP en JH (in de volle grond) en de HD en 1x Master Kush (in de potten):

De PP/JH: (vrouw op voorgrond)

gallery_11368_2876_341971.jpg

 

Een overzichtje:

gallery_11368_2876_482318.jpg

 

Van wat dichterbij:

gallery_11368_2876_252221.jpg

 

Van opzij:

gallery_11368_2876_148318.jpg

 

De Master Kush:

gallery_11368_2876_614560.jpg

 

Hier volgt nog even wat van de Lowryders heb 2 vrouwen en 1 man van de 6 tot nu toe:

De man:

gallery_11368_2876_133701.jpg

 

De vrouw:

gallery_11368_2876_349117.jpg

 

Nou wat vinden jullie ervan, ik hoor wel wel.

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

happy birthday labrat,

 

die highway delight is een lekker rokertje en heeft een grote

opbrengst bij mij gehad. een lekkere maar gekke plant

succes

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey labrat,

 

happy birthday man ik zie dat je wakker bent geworden en een prachtig cadeau je buiten stond op te wachten :specool mooi plantjes heb je man ook al groot dat worden flinke bomen, veel succes verder en geniet van je verjaardag...

 

waneer komt er een update van je guerrila ofheb ik die gemist ik zit namelijk stiekem te gluren :verrygood

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd!

Plantjes zien er goed uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...