Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Live Cam - Derde Jaar

Recommended Posts

:D zat ook al te kijken.. was wat spinnenweb ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watn mooie toppen man! Serieus, zo mooi ben ik ze zelden tegen gekomen!

Succes nog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna een maand later,...eindelijk "The Egg - Venice beach" kunnen downloaden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nog steeds niet aan een nieuwe playlist toegekomen. Hier een update uit de tuin:

 

De kush / smm die al sinds feb buiten staat begint heftige voorbloei / bloei te vertonen. Geen idee waarom, maar waarschijnlijk zal het er mee te maken hebben dat ze al sinds feb buiten staat. Als dat inderdaad zo is dan lijkt het me goed om daar volgend jaar eens een extra proef mee te doen.

gallery_59_33_15121.jpg

gallery_59_33_110057.jpg

gallery_59_33_51968.jpg

 

De anesthesia verstekelingen. Eén waarschijnlijk man (de spontaan opgekomen), rest laat nog niks zien. Heb er eentje verwijderd die sterk achterbleef. Die man is overigens best interessant, een bijzonder mooi exemplaar. Eens kijken wat we daar nog eventueel mee gaan doen :(

gallery_59_33_434093.jpg

 

Rape alert phase 1 - cover your ass! :rofl

gallery_59_33_53011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kush/smm stond in voornamelijk cocopeat, en ik was daar toch niet helemaal blij mee. Het was een pot die ik nog had staan van vorig jaar bij mijn ex. Dus ik heb haar gelicht (de plant, niet de ex :rofl ), de kluit wat uitgedund en opnieuw gepot in 45 liter eigen recept potgrond. Beetje schimmeltjes in het gat, ingewaterd met bacto, kelp, humuszuur en een klein drupje Nutri tech black gold. Ik heb haar hoger geplaatst in de grond (het bekende blowmonkey heuveltje) zodat de wortels nog ruim voldoende plaats hebben om te ontwikkelen en de plant haar restzouten in het droge, hoger liggende gedeelte afzet dat niet bewaterd wordt.

 

Nu effe afgedekt met een potparka © om de blote wortels nog een beetje te beschermen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe maak je zo'n potparka? :)

 

gisteren ook ff je playlist gevolgd tijdens het studeren: zaten enkel erg relaxte dingen bij :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels een nieuw playlist! hehe, eindelijk hoor ik jullie verzuchten. Thema dit keer is mijn jeugd :welcome:. Lekkere eind 70's en 80's met een enkele nieuwere. We hebben The Selecter, Bowie, Heaven 17, Talking Heads and weer vele anderen effe aan elkaar gebreid.

 

Voor mono zit er zelfs een stukje ouderwetse analoge synths is inde vorm van yello :)

 

goed zoeken he double G!

 

- vierkant stuk zw/w folie.

- In vieren wouwen om een gaatje in het midden te maken voor de stam (kwart gaatje uitknippen dus)

- Vanaf de helft van 1 kant inknippen tot het gaatje

- Om de plant doen en de flappen af laten hangen lags de pot

- Een beetje overlap nemen zodat ze aflopen vanaf de stam

- Naad vast zetten met een stuk powertape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anesthesia

gallery_59_33_281886.jpg

 

De bloeiende kush / smm

gallery_59_33_355024.jpg

 

Mama anesthesia F1 V2 op tabs :welcome:

gallery_59_33_381094.jpg

gallery_59_33_86220.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Anesthesia, Kush/SMM en skunk/afghaan hebben twee nieuwe vriendjes gekregen: 2 herijuana x mexican Sativa/Hindo Kush zaailingen. Net in een potje zaai- en stekgrond laten ontkienem, en nu getransplanteerd in een zeer ruime 7 liter pot met mijn voorgemixte aarde en een kuiltje zaai- en stekgrond waar de zaailing in staat. Gelijk buiten onder het afdakje uiteraard. Hopen op een mooie sativa dame, die krijgt dan ook weer 45 liter grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo he, das snel gegaan allemaal met die planten. Ik heb zelf net pas gezaaid, veel lowryders enzo en ik ga ook weer een verslagje maken. Maar ziet er al weer goed uit whazzup!

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zomaar een bump.. In een groene lampegatse tuin stond een achterkleindochter op me te wachten.. Eentje van mijn originele Amnesia Haze stekken :lol:. Vanaf vandaag staat ze dus buiten, op de cam uiteraard. Ze heeft een sproeibeurtje gehad om bij te komen van de overtocht. De (45 liter) aarde is al aangemaakt. Wat minder rijk dan normaal voor deze haze, als deze lekker een paar dagen heeft staan broeien dan gaat de plant er in. Dan nog even een weekje of twee wortelen en hup! de schuur in ;) Ja, we gaan het tóch weer proberen. Nou maar hopen dat de lv zo mooi blijft als nu :smoke

 

De anesthesia buiten is reeds geoogst uiteraard en hangt nog te drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Link in mijn handtekening, Anesthesia test grow

 

ow jij bent de eigenaar van die planten :lol:

Heb die fotos op me computer staan, erg mooie donker groene bladeren,

ziet er uitstekend gezond uit!

Wist ef niet meer van wie die vrouwtjes waren :smoke

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja, de eigenaar, ben nu de eigenaar van deze Amnesia Haze dame dan he :lol:. Ik heb ze ooit ook gekregen van een hele fijne kweker en ze blijven in beperkte kring :smoke

 

Maar toch weer leuk om weer terug te krijgen wat je ooit gedeeld hebt - en in goede staat ook! Deze dame is overigens geselecteerd en gebruikt om kindjes te maken voor de volgende generatie.

 

Edit - weer eens verkeerd gelezen:

 

De Anesthesia is dus inderdaad een creatie van mij.

 

gallery_59_25_636.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn ze dan...

gallery_59_33_172259.jpg

 

The Amnesia Haze is snel bijgekomen en al verpot naar een 45l kuip

gallery_59_33_278730.jpg

gallery_59_33_289607.jpg

gallery_59_33_66462.jpg

gallery_59_33_131702.jpg

 

De kush-smm, re-flowering :smoke

gallery_59_33_124559.jpg

gallery_59_33_209392.jpg

gallery_59_33_184529.jpg

gallery_59_33_86430.jpg

 

Mamma Afghani Skunk.

gallery_59_33_31675.jpg

gallery_59_33_246176.jpg

gallery_59_33_273832.jpg

 

De mexican, op nog steeds te natte grond

gallery_59_33_228623.jpg

 

That's all folks :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Whazzup,

 

De mond begint al te watertanden bij het aanschouwen van al dit lekkers.

 

Dus moeten we maar direct ter zaken komen. Wanneer kunnen we een datum prikken voor de Mexicaan. Ondertussen zijn we natuurlijk wel benieuwd na al die spannende verhalen. Met andere woorden, ben je van plan die zuidamerikaan te verduisteren?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh o wat ben ik aloers op je tuintje, en je buren natuurlijk.

 

 

Is het niet leuk om wat lowriders te plaatsen ivm het snelle oogsten???

 

En laat ik nou in eens omkomen in dat zaad :smoke :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure lowryders ben ik niet zo kapot van eerlijk gezegd ert. Ga meer voor de highryders (als ze nog maar net door de deur gaan vind ik het goed) :smoke

 

Dus moeten we maar direct ter zaken komen. Wanneer kunnen we een datum prikken voor de Mexicaan. Ondertussen zijn we natuurlijk wel benieuwd na al die spannende verhalen. Met andere woorden, ben je van plan die zuidamerikaan te verduisteren?

Ik prik nog niks! Weet niet eens of het een dame is ;)

 

De Amnesia wordt zeker verduisterd, mag nog een beetje groeien en wortels zetten eerst. We moesten ze maar weer eens een keertje spuiten met toverdrank :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia Haze

gallery_59_33_19430.jpg

 

Kush/smm... yep.. purple! ;)

gallery_59_33_130845.jpg

gallery_59_33_146797.jpg

gallery_59_33_167327.jpg

gallery_59_33_196960.jpg

gallery_59_33_134216.jpg

 

Mexican

gallery_59_33_10912.jpg

 

Outdoor stekjes :D. Een test met een nieuwe stekkengel van kelp op pitpot

gallery_59_33_200909.jpg

gallery_59_33_97024.jpg

gallery_59_33_242788.jpg

 

Waar zijn je ray-Bans als je ze nodig hebt...

gallery_59_33_101619.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,wat een mooie plantjes zeg.

De kleur van de bladeren is prachtig en dit samen met de kwaliteit van de foto's...Zalig

Ik ben nooit voorstander geweest van voeding maar puur natuur.

Maar door dit te zien heeft me toch wel aan het twijfelen gezet voor de toekomst.

Wat is zoal de kostprijs voor alle voeding die gedurende de hele kweek gebruikt wordt voor laat ons zeggen 5 plantjes?

Heeft u misschien hier ergens een schema staan dat u gebruikt?

 

Die purple kush is wel een apart plantje (in de goede zin dan)

Mooie vertakkingen en prachtige topjes (ik vermoed dat de vrouwtjes vaak rond die plant staan te ruiken ;)

 

Succes met de kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit alleen bij mij of is er iets mis met de cam ik zie allemaal felle kleurtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. de cam doet het prima :D

gallery_5211_261_537243.jpg

 

hij ligt er overigens inderdaad wel eens uit hoor - ik zit er niet continu op, het systeem loopt weleens vast. Met de audio en viode samen zit ie continu op 60 - 80%+ processorgebruik. Een automatische update kan al roet in het eten gooien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

raar bij mij is het nog altijd anders

het is net alsof je door een warmtecamera kijkt

kan er geen prnt screen van maken want dan is het gewoon zwart scherm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...