Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rainert

Vervelend Hoge Bloedruk Na Blowen...

Recommended Posts

Snowy was Snowy @ Chemixtry ? Dan kennen wij elkaar al langer...

 

Snowy heeft een waarheid neergezet...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snowy, bedankt voor het opzoekwerk, hopelijk vind je nog info, is zeker interesant.

Ben echt wel slecht met computers en opzoeken.

Enkele weken geleden, 3 dagen zitten zoeken hoe ik een tandwiel moest loskrijgen :D

 

M'n opzoekkennis hier op het forum begint te lukken, nu nog de rest van de computerwereld :o

 

Gisteren weer een zware periode gehad, enkele uren kunnen onderdrukken door zuurstof en cannabis, maar uiteindelijk toch het spuitje mogen zetten.

Dus cannabis, is een remmer denk ik, of zoals kees zeg, het werkt relaxerend.

Wel moet ik zeggen dat m'n prof verbaast was over deze uitspraak:

Soms kan ik alle symtomen hebben( wegdraaien ogen, geen licht verdragen, lopende neus, en druk op de plekken van de pijn)maar geen pijn, dat is zeer ambetant, maar liever zo dan pijn.

Die prof heeft dat dus nog nooit geweten dat er iemand alle symtomen heeft(en dus feitelijk bezig is met een aanval), maar geen pijn.

Zelf als cannabisgebruiker wil je natuurlijk van de daken schreeuwen, komt door me wietje.

Zou dit eigenlijk kunnen door me wietje, of ben ik de enige op de wereld die zoveel "change" heeft dat er aanvallen zonder pijn zijn?

 

Wel moet ik er nog bij zeggen, dat als je verslagen leest van clusterpatienten, die cannabis geprobeert hebben, het enkel bij eens proberen houdt, en niet zoals ik dagelijks gebruiken.

Dit kan messchien het verschil uit maken, ik ken ook geen clusterpatienten om het te vragen.

En de dokters staan hier ook niet te springen om je gelijk te geven dat cannabis helpt(zou dat misschien er iets mee te maken hebben dat het meestal christelijke ziekenhuizen zijn :P :) ).

 

Bedankt,

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artsen zijn in het bezit van farmaceutische bedrijven en dus NIET gebaad bij het voorschrijven van cannabis, helaas, de wereld werkt nu eenmaal zo.

 

Ik durf er vij zeker van te zijn dat jij die pijn niet ervaart door je cannabisgebruik. Cannabis onderdrukt chronische pijnen, het laat ze niet verdwijnen zoals morphine, waarbij je zenuwstelsel ook aangetast wordt (verminderde werking) maar enkel de prikkel niet (volledig) ervaren wordt.

 

Een arts zal dit niet snel toegeven, of het is sowiso al een twijfelaar die de waan probeert te ontduiken, één die verder denkt dan zijn payroll.

 

Alweeraan, als je soms je symptomen weg kan hebben, probeer op die andere momenten dan eens andere wietjes...

 

Kees.

 

//Dit is geen medisch advies, enkel een indicatie wat ik zou doen in éénzelfde situatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom geloven dokters je dan op je woord niet, ik laat toch niet van roken omdat een dokter zegt dat ik fabeltjes vertel.

Ik heb nog nooit gevraagt of hij wil iets invullen voor mediwiet ofzo( kheb wel de papieren liggen), waarom zeggen ze dan niet gewoon, als het werkt blijven doen? Ze kunnen niets winnen of verliezen en toch negeren ze het?

Ik ben altijd eerlijk tegen dokters, want zij moeten me helpen, ze weten dat ik me eigen wiet kweek, en het gebruik voor de lol en de verdoving.

 

Soms twijfel ik er zelf aan of het wel werkt en niet tussen me oren zit, in een vorige kliniek zegde ik dat op je kop hangen of staan, de pijn verlichte, hahaha was het antwoord, blijven doen als je denkt dat het lukt, maar cannabis is een fabeltje dat je zeker niet moet proberen???

 

Ik heb er baat bij, dus blijf het doen, maar jammer dat het niet aanvaart wordt, zelfs in medische kringen.

In het algemeen é, kheb het niet over u é keesje.

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook op een gewone werkdag ongeveer 3 a 4 joints op een avond.

dus ga ik er vanuit dat ik een evaren blower ben, maar als je dit niet gewend bent dan is 1 joint al te veel !

 

ik ging 3 jaar geleden naar turkije op vacantie en heb 2 week niet geblowd....ook heel weinig geslapen eigenlijk...afkickverschijnselen hahaha.

toen ik mn eerste j weer rookte toen ik terug kwam kreeg ik ook ff hartkloppingen.

 

maar ik draaide ook een hele dikke j...

gewoon omdat ik het zoooo gemist had..

 

dus idd gewoon goed doseren..

 

thats the howl cleu !!!

 

gr pitoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al zij, artsen zitten voor een groot deel onder de plak van de farmaceutische industrie, die kan bepalen wat voor producten zij gebruiken. Er lopen zelfs contracten dat ze een bepaalde hoeveelheid producten MOETEN slijten, zo zit dat helaas momenteel in de medische sector, het draait allemaal om geld. Zij MOETEN jou die pijnstiller "verkopen", ook al betaald je verzekering dat, maar dat levert die farma industrie duizenden euro's per jaar op, aan alleen jou al... Stel dat dit voor ehm... 70% weg zou vallen omdat cannabis tegen nog veel meer gebruikt kan worden (zie: Rick Simpson @ www.phoenixtears.ca), tsjah dan zijn de machtigste bedrijven in de wereld 70% van hun omzet kwijt. Jawel mensen 70% van de omzet in de farmaindustrie is chemokuur, ----EDIT---- dus. Een MEDICIJN tegen ----EDIT----, zoals wellicht THC-9 is dus écht niet gewenst in die kringen, want op wiet kunnen ze geen patent aanvragen en 70% van hun omzet zou verdwijnen, plus alle geloofwaardigheid...

 

Snappez-vous ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielige samenleving!

Ik begrijp hun punt natuurlijk wel ergens( al is dat ergens heel erg ver), ieder moet z'n brood verdienen.

Jammer dat het tenkoste gaat van de gewone man.

 

Kga er niet van wakker liggen, kheb m'n hulpmiddel.

Het blijft jammer voor de mensen die de kans niet krijgen om het te proberen.

 

En ik zal blijven zeggen tegen de dokters dat het mij in ieder geval helpt, en hopelijk krijg ik er eens gehoor naar.

Maar begrijp die dokters natuurlijk ook, als je er geen interesse in hebt, zou ik me kostbare tijd er ook niet insteken.

Ze hebben werk genoeg denk ik zo.(2a3maanden voor je op visite kan :o )

Gelukkig is dat voor mij max 2 dagen :)

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel zo dat je met de juiste dosering wiet de pijn ook gericht zou kunnen bestijden.. waarbij de andere simptomen nog steeds aanwezig kunnen blijven, tis dan een kwestie van zoeken naar de juiste toverdosis om het maar zo te noemen. Ik kan me echter toch voorstellen dat die ervaring van verhoogde druk in je bovenkamer ook zeer hinderlijk zal zijn.. Maar dit is mogelijk weer met een ander minder ingrijpend medicijn op te lossen.

Morphine is en blijft een paardenmiddel, het verlamd je zenuwstelsen waar door hoofdzakelijk pijnprokkels maar helaas ook de gewone motorische ene sensorische prikkels onderdrukt worden. Daarnaast treed bij gebruik van morphine of derifiaten vaak een gewenning op waardoor de dosis verhoogd moet worden en je afhankelijkheid groter word.. Sneaky van de farmaceutische (DisleSnowy) industrie..mayB

Een gecombineerd gebruik zou in veel gevallen een goede oplossing bieden..om dat je dan per simptoom een gericht effectief middel kunt zoeken. En zo het gebruik van paardemiddelen met een brede werking en bijverschijnselen kan beperken. Ik blijf doorzoeken..

@ Kees Offtopic we hadden het laatst ook al eens over chemixtry gehad, en I was inderdaad Snowie.. Enig idee of het weer terug komt of waren we werkelijk onderdeel van de terreur dreiging :o ? Wat had Irrezumi trouwens gepost.. gezeik tegen mij, aangezien je reageerd met Snowy heeft een waarheid neergezet..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat was dat wat je opgezocht had...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok, ik begrijp :o nog nieuws over chemixtry by the way?

 

Laters, Snowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik had woelen een tijdje terug al gemaild maar die wist zelf ook niet meer dan een aardappel...

 

Hosting niet betaald door runaway... Of runaway zit in het gevang net als Ned... Van RS.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals ik al zij, artsen zitten voor een groot deel onder de plak van de farmaceutische industrie, die kan bepalen wat voor producten zij gebruiken. Er lopen zelfs contracten dat ze een bepaalde hoeveelheid producten MOETEN slijten, zo zit dat helaas momenteel in de medische sector, het draait allemaal om geld. Zij MOETEN jou die pijnstiller "verkopen", ook al betaald je verzekering dat, maar dat levert die farma industrie duizenden euro's per jaar op, aan alleen jou al... Stel dat dit voor ehm... 70% weg zou vallen omdat cannabis tegen nog veel meer gebruikt kan worden (zie: Rick Simpson @ www.phoenixtears.ca), tsjah dan zijn de machtigste bedrijven in de wereld 70% van hun omzet kwijt. Jawel mensen 70% van de omzet in de farmaindustrie is chemokuur, ----EDIT---- dus. Een MEDICIJN tegen ----EDIT----, zoals wellicht THC-9 is dus écht niet gewenst in die kringen, want op wiet kunnen ze geen patent aanvragen en 70% van hun omzet zou verdwijnen, plus alle geloofwaardigheid...

 

Snappez-vous ?

 

Kees.

Je zegt dat THC een medicijn is tegen carcinomen, ik heb nog maar over één, niet afgemaakte studie gelezen over een test op ratten met een carcinoom in de hersenen. THC gaf een positief effect op de sterfte van de met THC behandelde ratten, maar deze studie was niet afgemaakt omdat het geld op was.

 

Basseer jij die uitspraak op die filmpjes van Rick Simpson. Zo ja, ik hoop ten zeerste dat hij gelijk heeft, maar zijn ondervindingen zijn niet echt wetenschappelijk.

 

Ik geloof meer in THC als pijnverlichter/levensverzachter.

 

Daarnaast treed bij gebruik van morphine of derifiaten vaak een gewenning op waardoor de dosis verhoogd moet worden en je afhankelijkheid groter word.. Sneaky van de farmaceutische (DisleSnowy) industrie..mayB

Sneaky is het niet, daar hebben ze de hand niet in gehad. Naast gewenning treedt er ook nog is neerslachtigheid, enorme misselijkheid en slaperigheid op. Voor die eerste 2 is cannabis dan weer een remedie, maar de pijn verzachten zoals morfine kan cannabis niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

Ik begon wiet/hasj te roken toen ik 16 was, gewoon 2 keer per week, een jaar lang. De enelaatste keer dat ik geblowed heb (17), ben ik vreselijk slecht gegaan (dat was ook meteen de eerste keer); overgeven(een halfuur lang), hartkloppingen en gewoon een kut gevoel (en dat in het toilet op school).

 

Ik ben daarna een jaar lang gestopt met wiet/hasj gebruik, maar ik wilde het gewoon nog een keer proberen. Dus kocht ik vandaag 2 hasjies bij een vriend en ging er een opsteken op een rustige plaats, buiten, met mp3speler aan. Aaaaah... dat oude vertrouwde gevoel... maar dan een paar minuten laten merk ik dat mn hart heel snel aan het kloppen is. Mn high versterkte denk ik ook het geluid en gevoel van mn hart, wat het denk ik ook erger maakte, ik had echt het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgen... Een uur lang heb ik dat gevoel gehad, terwijl ik gewoon rustig op de bank lag en relaxde.. Ik had het gevoel dat mn hart zat te kloppen als een trein en dat het elk moment kon ontploffen, echt een kut gevoel.

 

Ik had ervóór gewoon goed gegeten, niet onder invloed van alcohol, en aan de hasj mankeerde het ook niet. Ik heb nu dus nog een hasjie liggen hier, maar ik wil niet weer in zon situatie terechtkomen..

 

any1 tips ofzo? of dit ook meegemaakt?

 

 

Ik ben er sterk van overtuigd dat je gewoon teveel hash tot je hebt genoment rainert, je zal de gewenning aan wiet gewoon weer rustig moeten opbouwen ;)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

Ik begon wiet/hasj te roken toen ik 16 was, gewoon 2 keer per week, een jaar lang. De enelaatste keer dat ik geblowed heb (17), ben ik vreselijk slecht gegaan (dat was ook meteen de eerste keer); overgeven(een halfuur lang), hartkloppingen en gewoon een kut gevoel (en dat in het toilet op school).

 

Ik ben daarna een jaar lang gestopt met wiet/hasj gebruik, maar ik wilde het gewoon nog een keer proberen. Dus kocht ik vandaag 2 hasjies bij een vriend en ging er een opsteken op een rustige plaats, buiten, met mp3speler aan. Aaaaah... dat oude vertrouwde gevoel... maar dan een paar minuten laten merk ik dat mn hart heel snel aan het kloppen is. Mn high versterkte denk ik ook het geluid en gevoel van mn hart, wat het denk ik ook erger maakte, ik had echt het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgen... Een uur lang heb ik dat gevoel gehad, terwijl ik gewoon rustig op de bank lag en relaxde.. Ik had het gevoel dat mn hart zat te kloppen als een trein en dat het elk moment kon ontploffen, echt een kut gevoel.

 

Ik had ervóór gewoon goed gegeten, niet onder invloed van alcohol, en aan de hasj mankeerde het ook niet. Ik heb nu dus nog een hasjie liggen hier, maar ik wil niet weer in zon situatie terechtkomen..

 

any1 tips ofzo? of dit ook meegemaakt?

 

ik blow nu ondertussen 2 jaar elke dag... de ene dag eentje meer dan de andere en kep da gevoel ook maar das ni meer als normaal aleja savos net vor ik in slaap val heb ik zwaare hartkloppinge maar volgens mij isda gwn een gevoel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...