Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pickey

Joint Hulzen

Recommended Posts

Beste lezers,

 

Als starter in de wietbranche! zou ik graag van jullie willen weten welke leveranciers er zijn van standaard jointhulzen en wat jullie ervaringen hiermee zijn!

 

Alvast bedankt voor uw hulp!

 

MVG

 

Pickey

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je met joint hulzen vloei die in kegelvorm is voorgedraaid?

Cones?

tfs_cones_kingsize.jpg

 

wat is je doel om te weten wat van joint hulzen? om zelf te vullen of om te verkopen of iets anders misschien??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk meer die dozen met grote hoeveelheden cones, voor coffeeshops, om voorgerold te verkopen.

 

Die komen uit Indonesië, lees een willekeurige SS/HL.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die komen uit Indonesië, lees een willekeurige SS/HL.

 

Kees.

 

 

Uit Indonesië???????????? Dat land waar je al de doodstraf krijgt als je het woord drugs maar uit durft te spreken????

 

Citaat uit reisadvies:

Drugs

Op het bezit en gebruik van drugs staan zeer strenge straffen en zelfs de doodstraf, ongeacht aard ("soft" of "hard") of hoeveelheid (zelfs minder dan 1 gram). Er geldt een absolute nultolerantie ondanks het schijnbare gemak waarmee men aan drugs kan komen op toeristische trekpleisters. Gebruikers kunnen tevens het slachtoffer worden van onfrisse praktijken als geldafpersing en chantage. Het is aangewezen om zelf zijn bagage in te pakken en deze in het oog te houden tijdens de reis. Reizigers dienen steeds te weigeren pakjes van onbekenden mee te nemen.

 

BRON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, veel cones worden in Indonesie gemaakt. Op Bali welteverstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal de reden niet zijn dat ze zo duur zijn denk ik, de lonen daar zullen de prijs niet doen stijgen maar eerder de uitmelkerij van de verkopers hier.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je starter ben kan ik je adviseren je jointjes binnenste buiten te leren draaien.

Dan ben je abrubt deze ondingen vergeten. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenstebuiten ? Dat doe ik met m'n onderbroek iedere andere dag...

 

Nee ff sereieus ? Ik draai gewoon jointjes, kan mij wat schelen hoe dat is... Als ik een CS had zou ik van die mooie cones laten drukken met de soort wiet er op etc.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste lezers,

 

Bedankt voor julie reacties!

 

Ik bedoel idd standaard joint cones zoals ze verkocht worden bij voorgedraaide jointjes! hiervan zijn bijvoorbeeld boxen met 1000 stuks op de markt.

Graag hoor ik van jullie welke merken er zijn en wie de importeurs of leveranciers zijn!

 

Alvast bedankt,

 

Pickey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is in de shop vragen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag ze net in de GS staan voor €7,50 per 50st.

Is wel wat minder dan jij nodig hebt, maar ter indicatie....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste lezers,

 

Bedankt voor julie reacties!

 

Ik bedoel idd standaard joint cones zoals ze verkocht worden bij voorgedraaide jointjes! hiervan zijn bijvoorbeeld boxen met 1000 stuks op de markt.

Graag hoor ik van jullie welke merken er zijn en wie de importeurs of leveranciers zijn!

 

Alvast bedankt,

 

Pickey

'K val in herhaling vandaag :o Kijk 's op de website van "The Grasscompany". Die kan je daar gewoon bestellen met de 1000-den tegelijk als je wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnenstebuiten ? Dat doe ik met m'n onderbroek iedere andere dag...

 

Nee ff sereieus ? Ik draai gewoon jointjes, kan mij wat schelen hoe dat is... Als ik een CS had zou ik van die mooie cones laten drukken met de soort wiet er op etc.

 

Kees.

moest ik een shop hebben kzou ze allemaal zelf rollen ;)

eentje om te verkopen, eentje voor mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...