Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

janklaasen

Eerste Kweek 63 Dames Onbekend Soortje Onder 4x600 Watt

Recommended Posts

heb er eentje me hok uitgehaald voor een close up !! kan iemand mij vertelen hoe lang deze nog moeten bloeien ??? reacties graag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_15670_4989_373606.jpg

gallery_15670_4989_701529.jpg

gallery_15670_4989_549449.jpg

 

 

gallery_15670_4989_701529.jpg

 

het einde is in zicht !! 50 dagen bloei !! de blaadjes worden nu toch wel wat geel !! maar goed nog 11 dagen en dan gaan ze ommmmmmmmmmm !!! groetjes janklaasen :welcome: :) ;) iemand nog tips voor de laatste dagen ?? ik hoor het graag

Share this post


Link to post
Share on other sites

KLIEVEN :welcome: :) ;) :) en spoelen :lol:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mannen,bedankt voor jullie reactie !! NN klieven word een beetje moeilijk omdat ik dan al mijn planten uit het hok moet hebben om ze 1 voor 1 te klieven !! ga vanaf nu alleen nog maar spoelen ! ben zonet even in het hok geweest met gewoon even mijn normale 40 watt lamp aan :welcome: ben erg tevreden met mijn meiden :) ;) zal nog een paar foto,s plaatsen !! de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar de laatste dagen geen water meer geven :welcome:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Janklaasen

ik zelf heb ze zelf de laatste week op 13/11 gezet qua licht uren (om de 2 dagen 15 min extra zodat ze de laatste week 13 uur licht krijgen)

en ik geef ze de laatste week geen voeding meer maar wel water omdat ik de grond hergebruik.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er vet uit Janklaasen :welcome:

Wij lopen op de dag gelijk, bij mij ook dag 50 bloei :)

 

De laatste week geen voeding meer geven, enkel afgezuurt water en eventueel de laatste dagen droog laten staan.

Ook heb ik hier al gelezen dat je de planten de laatste 3 dagen geen licht meer mag geven, maar dat heb ik nog nooit getest.

En vind het zelfs wat raar, maar misschien lukt het wel...

 

Succes met je laatste loodjes,

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mannen, en meiden natuurlijk, ben gisteren in me hok geweest met mijn gewone lamp aan en heb besloten om het per week te gaan bekijken :huh: ga ze gewoon nog een week maximaal water en voeding geven en bekijk het dan per week :welcome: :) ! heb wel besloten dat waneer ze echt uitgebloeid zijn ik ze 3 dagen geen water ga geven en ze dan omhak :) :lol: !! het voordeel hiervan is dat ze dan al een stuk droger zijn en ze niet zo lang hoeven te drogen ;) geef ze op dit momont nog steeds 30 liter perdag met 150 ml terra florres + 45 ml topbooster van H&g ben hier sinds 2 weken op overgestapt en bevalt goed !! wat ik ook gedaan heb is ze sinds de derde week bloei pk 13/14 meegegeven (45ml?30l) en dit is me goed bevallen !!

 

gr janklaasen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meiden hebben 11 dagen voorgroei gehad ! waarvan de eerste 6 dagen met 2 lampen aan ! groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi janklaasen,

 

2237,4 gram

 

Het is je gegund, top verslag.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verslag, benieuwd naar de opbrengst...

Met de schaar knippen?

 

Later,

 

El Fish :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mannen, bedankt voor jullie reacties :welcome: ga morgen ff een foto update doen ! ga ze tot zondag as door laten bloeien en dan gaat de schaar er in :) ben net in me hok geweest en heb ze de voledige voeding met water gegeven !! ze doen het nog steeds goed ;) heb weer extra stokken moeten plaatsennnnn :) :lol: ze worden echt zwaar nu :huh: en de toppen zijn keiharddddddd

 

tot moren groetjes janklaasen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor :(

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames doen het goed.

Succes met het "hakken" en "snoeien". :(

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mien jong dat word ja gewoon een knaller :(

ziet er geil uit zo met die dikke knoppn op die dames van je.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...