Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

janklaasen

Eerste Kweek 63 Dames Onbekend Soortje Onder 4x600 Watt

Recommended Posts

Lekker bosje, kga je volgen.

Dat gaat een mooi veldje worden als de knuppels beginnen te vormen.

 

Succes,

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey janklaasen nog ff en de potten zijn helemaal uit het zicht verdwenen :D :)

Zou toch wel een beetje uitkijken met die hoge Ph wisselingen net wat K.f.K zegt ;) ;)

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa klopt K.F.K ik heb een waterdichte bak gemaakt van vijverfolie en geef ze al van onder water dit ook omdat ik dan de LV wat hoger kan houden en die verkleurde bladsteeltes kan komen omdat ik op een hele luchtige light aarde mix kweek en ze de eerste dagen alleen water heb gegeven ! had ze gelijk al voeding meemoeten geven ! word ook aangegeven door de GS ! de stekken hadden ook een behoorlijke tik gehad toen ik ze binnen kreeg ! ze hingen vrij slap ! heb begrepen dat ze ook al een dag en een nacht in een doos in de auto hadden gestaan !! :D :D

 

NN , wat er nog niet in zit zijn een ph en ec meter want dit is een nieuw hok en alles er in is ook nieuw !! was al een hele investering die ik eerst terug moet verdienen voor ik weer kan investeren :D :)

 

wat ik wel heb gedaan nu is de temp wat meer naar elkaar toegebracht ! zit nu lamp aan 26 gr 40%LV

en de lamp uit 21 gr 60% LV in de hoop dat de temp nu wat regelmatiger blijft ;) ;)

 

en euhhh NN, de potten gaan echt uit beeld verdwijnen !! lalalalal :D a

zit nu op 6 dgn bloei .... 11 dgn voorgroei...

 

gallery_15670_4989_165592.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAJA da ga hier echt wel helemaal goe komen :D :) :D :D

OP naar de gram de watt ;) ;)

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey janklaasen als je het kan missen zou ik toch een p.h meter halen want dat maakt het wel wat makkelijker om een gram de watt te halen ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat ik vanmorgen nog in de alien een ph meter zag staan voor 39euro ofzo, zo'n pen dat je in je gieter moet houden. Je gaf toch water met de hand dacht ik.

Zelf heb ik ook zoiets, denk van om de ec meter bij te halen, ook 39euro.

 

Maar voor op aarde is ph meten belangrijker dacht ik gehoort te hebben.

 

Succes, maar dat zal wel lukken met je hulp in de buurt.

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey k.f.k bedankt voor je reactie ! moet ff kijken wat er mogelijk is want ik moet eerst zorgen dat ik een systeem krijg waarmee ik ze automatisch water kan geven !! kom er niet meer bij ;) ;) !!

 

 

doe later ff een foto update

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey janklaasen jij geeft toch vanonder water dus hoezo er niet meer bij ?

ik neem aan dat je het water in je bak gooid dus dat verspreid zich dan wel tussen je potten ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt je heb helemaal gelijk !! maar ben er achergekomen dat de vloer niet waterpas is ;) moet ze dus wel erg veel water geven om ze allemaal iets te laten drinken !! ga ff kijken hoe ik dit oplos !! ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey als je mazzel hebt loopt je vloer af naar de achterste potten en dan kan je de voorste wel van boven water bijgeven ;)

suc6 kerel.

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto update 11 dagen bloei

 

gallery_15670_4989_199185.jpg

gallery_15670_4989_127006.jpg

gallery_15670_4989_557167.jpg

gallery_15670_4989_825798.jpg

gallery_15670_4989_259796.jpg

 

verder gaat alles naar wens ! heb nu een telescoop sproeier om ze water te geven en geef ze ook van onderen water !

het volgende is een ph meter die komt er deze week aan !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jan Klaassen....

ziet er gezond uit van wat je er van kan zien.

Je kunt beter, als je er toch foto's van maakt, dit doen wanneer de lampen uit zijn (vlak voor ze aan gaan)

Hier schrikken je vrouwtjes echt niet van, dat kan geen kwaad.

Dat is ook wat makkelijker voor de forumleden die jou een tip kunnen geven (denk aan ziekte's e.d.)

 

Kun je niet wat meer van je setup laten zien. De inrichting van de poppenkast van Jan Klaassen zeg maar :dribble:

Bij een onbekend soortje kun je er van uit gaan, hier in de omg. althans, dat het een PP-tje, of NLX'je betreft.

Dit verschil zul je aan het einde weer kunnen zien. (al is het dan nog geen 100% garantie van de conclusie die je eruit trekt)

 

Hé, en ff puur uit nieuwsgierigheid, je hoeft er niet op in te gaan uiteraard.

Maar netjes over de meter, of stiekem er toch onder vandaan.

 

Nou, suc6 en ik lees je reactie wel.

Grow'on :dribble:

Grtzzz defQon Soldier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey soldier , ik zal de volgende keer iets van me setup laten zien !! en euuhhh de stroom ?? die betaal ik gewoon !! hou niet zo van stelen :dribble: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_15670_4989_769638.jpg

 

 

gallery_15670_4989_225954.jpg

 

gallery_15670_4989_226204.jpg

 

gallery_15670_4989_42495.jpg

 

gallery_15670_4989_50349.jpg

 

17 dagen bloei ! de dames hebben het goed naar hun zin

 

reacties graag .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jan dat ziet er netjes uit hierzo :kill: :lol:

Mooi die dames te zien werken :verrygood :smoke

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey janklaasen

voor zover ik het op deze foto's kan zien ziet er het goed uit hoor.

ze hebben wel wat last van tmv maar als dat het enige is mag men niet klagen he :verrygood

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen hier ff een foto update !! nog bedankt voor jullie reacties !! heb wat problemen gehad met watergeven maar das nu allemaal opgelost ! heb nu ook foto,s met de lampen uit

 

gallery_15670_4989_501810.jpg

 

gallery_15670_4989_107318.jpg

 

gallery_15670_4989_509057.jpg

 

gallery_15670_4989_427637.jpg

 

ze staan nu 24 dagen in de bloei ! heb geen idee hoelang nog ?? denk dat ik net voor de helft zit en nog 5a6 weken te gaan heb !! weet iemand hoeveel de krengen gaan zuipen ??? heb er nu dagen bij dat ze 60 liter drinken .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha zuipen kunnen ze he :o

gewoon zoveel geven als ze nodig hebben he :) de komende weken lusten ze wel wat maar daarna word het weer iets minder.

ze zien er mooi groen uit hoor en al lekker veel topvorming :P

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die dames lusten denk ik wel iets meer dan 1l per plant, vooral met dit warme weer :)

Als de bladeren voor de watergift helemaal hangen mogen ze best wat meer :P :o

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

je planten komen wel goed;ik wens je veel succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo zielgenoten, heb weer ff een foto update gemaakt !! de dames staan sinds 13 april op 12/12 en doen het goed !! ben nu overgestapt op pk 13/14 en ze bloeien er lustig op los je ziet ze per dag dikker worden ! de groei is er nu wel een beetje uit en de grootste dames zijn rond de 70 cm !! heb tot mijn schrik wel vastgesteld dat er bij een paar dames bij de stam een beetje webvorming is ontstaan ( kutbeesten ga uit mijn hok) vandaag gelijk naar de GS voor maatregelen !! na 34 dagen bloei schiet het nu aardig op !! ben wel benieuwd hoe lang ze nog moeten ( -+ 55 60 dagen ??) geef ze nu tussen de 40 en 60 liter per dag en dat lusten ze wel :D !

de temp kon ik nog onder controle houden met het warme weer van de laatste dagen onder de 30 graden !! de lv loopt nu wel wat terug maar was te verwachten ;) ! iedereen bedankt voor de reacties en tot snel !! janklaasen :P :(

 

gallery_15670_4989_573515.jpg

gallery_15670_4989_656549.jpg

gallery_15670_4989_365042.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :D :P spint :( :( :o

Hoop dat je er nog vanaf komt :P

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

kill the motherfuckers ;)

 

ben erg benieuwd wat jij hier vanaf gaat halen :D

 

suc6 de komende weken en met het uitroeien van die klote spint.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...