Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thanatos

Thanatos' Guerilla Grow '08

Recommended Posts

Juist naar de 6 lowryders gaan kijken. Ze zijn erg opgeschoten. Vorige week zagen ze beetje geel maar da's nu volledig weg! Ze zijn erg gegroeid, maar nog altijd behoorlijk klein. 5 internodes, maar allemaal erg dicht op elkaar zodat de plantjes doorgaans maar 6-7 cm groot zijn. Is dat niet erg klein voor precies een maand geleden ontkiemd te zijn?

 

Van de andere 4 lowryders die aan't ontkiemen zijn is er eentje dood en eentje dat het erg lastig heeft. De 2 rebelshacks doen het wel erg goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen heb ik trouwens een camera, dus je kan binnen enkele dagen eindelijk FOTO'S verwachten :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd nr de foto's ! Nu enkel hopen dat de konijnen niet met de lowryders gaan lopen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo Aaron;).

 

Heb eindelijk een camera bemachtigd.

 

Het voorgroeikastje waar de plantjes hun eerste levensweken in doorbrengen (perfect vermomd buitenaan, al zeg ik het zelf). Binnen zie je een aquarisblikje als reflector en een 20 watt spaarlamp^^.

En dat heeft mij in totaal 0€ gekost:p.

gallery_16607_5225_120927.jpg

gallery_16607_5225_388059.jpg

Dit zijn 2 lowryders en 2 rebelshacks die 10 dagen geleden ontkiemd zijn. Ben al vergeten welke juist de lowryders en welke juist de rebelshacks zijn... Weet wel dat elk rasje een opschieter en een achterblijvertje had:). Ik vermoed dat de grootste een rebelshack is.

gallery_16607_5225_26221.jpg

Die linksachter had iets te weinig water gekregen en was neergevallen. Nu staat ie al terug recht, maar echt gezond ziet hij er niet uit.

Die rechtsvoor heeft sinds z'n geboorte lichtverkleurde kiembladjes, is dat een probleem?

gallery_16607_5225_90332.jpg

Dit is de grootste (vermoedelijke) rebelshack die net iets te drinken heeft gekregen.

gallery_16607_5225_423150.jpg

 

Allemaal beetje marginaal, maar ik trek m'n plan:p.

 

Morgen neem ik foto's van de lowryders op de guerillaspots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren foto's gaan nemen van de spots, ze zijn soms nogal donker want ik ben pas bij valavond kunnen vertrekken. Ik meen van 2 lowryders het geslacht herkend te hebben (vrouwtjes, wat goed nieuws is, want Thanatos houdt wel van vrouwtjes... lol). De aarde ziet er erg nat uit, want het had juist geregend.

 

 

De spot van op afstand

gallery_16607_5225_243289.jpg

gallery_16607_5225_243289.jpg

gallery_16607_5225_334104.jpg

gallery_16607_5225_57837.jpg

gallery_16607_5225_919775.jpg

gallery_16607_5225_155987.jpg

 

Paar aparte lowryders:

 

gallery_16607_5225_207244.jpg

gallery_16607_5225_106042.jpg

gallery_16607_5225_291680.jpg

gallery_16607_5225_627521.jpg

gallery_16607_5225_599524.jpg

 

Reacties? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de grondsoort ziet er allesinds erg goed uit
Vlaamse zandgrond:). De plantjes hebben ondertussen voeding gekregen (bloeivoeding voor geraniums NPK 8-8-8, baat het niet dan schaadt het niet).

 

Zoals je hieronder ziet hadden 3 plantjes wat problemen. Ze begonnen ineens roestbruin uit te slaan, volgens mij omdat ze veel te nat stonden.

gallery_16607_5225_73166.jpg

Daarom heb ik ze verzet bij de andere plantjes. Ik hoop dat ik niet te veel wortels heb kapot gemaakt/stress heb veroorzaakt. Hier zie je ze alle 6 tesamen (wazige foto):

gallery_16607_5225_145012.jpg

Hier een lowryder die het wél goed doet:

gallery_16607_5225_37149.jpg

Hier een rebelshack voor het raam:

gallery_16607_5225_423003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanatos, die eerste plantjes zien er inderdaad niet al te best uit :( , khoop voor je dat ze erdoor komen...

 

Voor de rest hopen op prachtweer en alles komt goed :rofl

 

Kben trouwens ook ng van plan enkele planten guerilla te zetten bij mij in de buurt... Kweekverslagen werken aanstekelijk :(

 

 

Ji !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen Aaron! Da's echt lollig.:verrygood

 

Ben net nog eens gaan kijken. De 3 plantjes die ik moest verzetten leven nog en hebben heel wat nieuw blad aangemaakt. Eentje heeft zelfs een groeischeut gehad en is nu 20 cm, net als 2 andere die er al stonden. En geluk bij een geluk, ze zijn alle 3 vrouwelijk!

Van de 3 kleinere ( 10-15 cm) denk ik ook een vrouwtje gezien te hebben. Van de andere 2 kleintjes kon ik het niet zien. Hopelijk krijgen die ook nog zo'n groeischeut alvorens in bloei te schieten.

 

Deze week ga ik de 3 lowryders/rebelshacks ook een plaatsje in de natuur geven.

En tegen 1 juni bestel ik lowryder 2's. Dat zal een pak beter lukken als deze lichting, ik heb al heel wat geleerd:p.

 

Omdat ik vreesde voor dode plantjes, onterecht blijkt nu, had ik m'n camera niet mee. Foto's zijn voor de volgende keer.

 

groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben ik toch een gelukzak. De 6 plantjes die buitenstaan zijn allemaal vrouwtjes! Ze beginnen nu allemaal mooi topjes aan te maken. Sommige plantjes hebben paar gaatjes in de bladeren, maar nergens iets van insecten of slakken te bespeuren.

Ze blijven voorlopig ook nog groeien. 3 zijn zo'n 25 cm groot, eentje rond de 20 cm maar de 2 achterblijvers blijven hangen op 10-15 cm.

 

De 3 die nog steeds voor m'n ruit staan blijven ook nog steeds mooi groeien.

 

Allemaal nog redelijk klein, maar 't kan me niks schelen als ik niks oogst want ik amuseer me rot:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een achterblijvertje dood:(. De andere achterblijver is mooi toppen aan't maken en is erg bossig.

De 4 grote lowriders bloeien allemaal mooi en zullen binnen 2 weken a een maand afgebloeid zijn.

 

De 3 die voor m'n ruit stonden: eentje was een lowrider vrouwtje, staat buiten nu. Tweede is een rebelshack (geslacht onbekend en staat ook op de spot). Derde was een schraal lowridermannetje, dat ik heb vermoord.

 

'k Heb ondertussen de kippedraad ook maar weg gedaan (zodat de plantjes niet zo snel ontdekt zouden worden). Blijkt voor niks nodig te zijn, de konijnen blijven af de plantjes:). Van insecten heb ik ook nog steeds geen last, behalve één soort: lieveheersbeestjes! Mijn planten zitten er vol mee, wat uiteraard goed nieuws is:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...