Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fong

Bad

Recommended Posts

Hallo

 

Ik ben hier nieuw, mn eerste topic :P

 

Ik ben nog niet zo'n ervaren smoker, heb nu zo'n ~15x wiet gerookt en heb er al 5x een bad van gekregen.

 

De bijverschijnselen waren dat ik best wel erg begon te trillen (wat steeds erger werd), dat ik een hele droge mond kreeg, en toen ik een supermarkt inliep werd het even zwart voor mn ogen (mogelijk door het felle licht wat opeens binnenkwam), en in 2 van de 5 gevallen een kotssmaak en een gevoel dat je elk moment kan overgeven (wat ik gelukkig nog net binnen kon houden).

 

Ik heb nooit meer dan een halve joint per keer gehad, en de keren dat ik er alcohol bij gedronken had viel het opzich wel goed.

En verder heb ik nog nooit alleen gesmoked, dus de sfeer was ook niet minimaal.

 

 

 

Maar is het nu wel verstandig om nog meer te smoken?

 

en zijn er manieren om die bads te vermijden? of in ieder geval af te remmen?

 

En, worden de bads ook steeds erger naar mate je er meer gehad hebt?

 

 

 

graag een reactie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Fong.

 

Eigenlijk moet je je even voorstellen zoals in je ''Welkom Mail'' staat.

In het begin ben ik ook een aantal keer slecht gegaan, Het kan ook iets zijn waar je lichaam aan moet wennen omdat het nieuw is.

Als je alcohol erbij drinkt versterkt dit het effect v.d. wiet.

Zoals je zelf al duidelijk maakt heb je nog niet echt vaak gesmoked, het is daarom misschien beter voor je om dit een beetje rustig op te bouwen (In het begin ook gedaan en het werkt, Kan nu veel smoken zonder ook maar het idee te krijgen dat ik slecht ga).

 

Zorg dat je in een relaxte omgeving smoked, bij iemand thuis/'buiten met vrienden om maar is een aantal mogelijkheden te noemen.

Experimenteer voor jezelf er ook een beetje mee, neem in het begin niet teveel JE kan altijd nog meer nemen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Groetjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik ken het wel, 1x gehad, dat was de 2e x dat ik een jointje opstak. Ik heb tegengewerkt door naar buiten te gaan en gewoon te ademen. Neem gewoon diepe hijsen frisse lucht, loop anders ff een blokje, en blijf tegen jezelf zeggen dat er niks aan de hand is, het zit namelijk meer tussen je oren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjah ben in het begin ook wel es slecht ggn en heb ookwel wat moetenkostsen toen of vaak dat ik dat gevoel had, ik had ook vaak dat ik net in men broek ant pisse maar niet moest.

 

Anyway, het went wel :P je moet gwn zeker relaxed zijn en gwn genieten..

 

Die blackout in de supermarkt, een maat van mij had dat ookes, toen ik net uit de keuken kwam zat hij blind op de grond te kruipen :P kweetni hoe dat komt though, maar kzou sowieso al geen supermarkt binnegestapt zijn tijdens men eerste smokes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gistere voor het eerst hasj gehad :P met zn 6en 2 joints achter elkaar. echt op het randje,. net niet bad. :P geef mij maar Wiet.

Slechte gevoel kwam trouwens pas toen de joint nog maar 1,5 cm was en ik een trekje nam van 3 sec xD Daarvoor was alles Chill :D

 

dahaha :bier :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de reacties :P

Ik heb er vast wel wat aan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk zou deze waarschuwing ook bij roken/rollen een sticky moeten zijn.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo fong.

 

je moet gewoon hasj gebruiken

Edited by Stumpy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fong dude als je je er kut bij voelt moet je niet stoppen, maar je moet gewoon minder blowen zich dat ze er veel minder in moeten doen omdat het anders gewoon voor jou neit chill is. Zo had een vriend waarmee ik blowde het ook gedaan want die ging vaak bad. Dus minder erin doen en je moet die hoeveelheid dan ff een paar maanden vasthouden en langzaam opbouwen :dribble:

 

Sk8

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die droge mond is vrij normaal btw:p...Gewoon wat rustiger aan doen.

 

Rook je ook tabak? Anders kan het wel zijn dat je door de tabak ook gaat draaien ed, had ik in het begin ook...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het gister ook. Ik doe al sinds Januari heel rustig aan, ongeveer een of twee keer blowen per maand. Dat komt omdat ik de laatste tijd meer met andere mensen omga. Maar goed, ik zou gisteren met een aantal maten naar de kroeg gaan, maar toen we bij iemand thuiszaten hadden ze opeens geen zin meer. Toen werd een vriend van mij (al een oudere gast) opgebeld door een andere gast of hij langswilde komen. Ik werd ook meteen uitgenodigd en dus zou de avond voor mij toch niet in het water vallen.

 

Wij daar heen. Komen we er aan, kampvuurtje, bier, blowtje...prima. Eerste jointje ging heel relaxed, bier en frikandellen erbij, heerlijk. Later kwam er nog een jointje en die ging in het begin ook goed tot ik mezelf in een keer dicht voelde klappen: Droge mond, half doorslaan op de gedachte dat je bad gaat. Nou was de lucht rondom het vuur niet zo heel zuiver dus stond ik op en liep een stukje verder waar er wel frisse lucht was. Vriend van me kwam meteen achter me aan, die herkende het meteen. Nou ben ik in de periode augustus-december, waarin ik vele male meer blowde, wel vaker bad gegaan en heb daar elke keer zeker wat van geleerd. Ik ben in een steegje ff gaan zitten, hoofd in m'n hand steunen. Ik was zowat verstijfd maar nog wel helemaal bij bewustzijn. Vriend van mij begon meteen over citroen en ik vroeg hem om water mee te brengen. Hij kwam met allemaal zure ballen waarvan hij zei dat die goed waren. Nou als ik ergens geen trek in had waren het die ballen. Geweigerd en een slok water genomen.

 

Nou dat water, dat voelde heerlijk. Ik voelde mezelf alweer wat losser worden en opeens in een flits, kreeg ik een, voor mij op het moment althans, geniale ingeving. Opeens zag ik voor me hoe het hele stoned zijn in elkaar zit. Ik zei tegen die vriend van me: "Het lijkt wel of er iets loskomt van je geest wat voorloopt en dat de rest daarmee moet bijbenen." Ik was in één klap vrolijk en hij zei "JA! Ik begrijp wat je bedoeld" en we hadden alletwee precies door wat ik bedoelde. Ik zag ook de hele tijd een klok voor me, waarbij je eigenlijke lichaam op 10 uur staat, maar je geest of iets op kwart over tien staat, en dat je je daardoor kut voelt. Zodra die twee gelijk staat, voel je je helemaal relaxed. Nadat ik dat zo gezegd had, werd ik echt ontzettend vrolijk, heb die vriend omhelst en we zijn weer teruggelopen.

 

We besloten niet lang daarna naar huis te gaan en hebben meer dan de helft met de fiets aan de hand gelopen, wat opzich heel relaxed was en hebben nog even doorgefilosofeerd.

 

Het verhaal klinkt volgens mij een beetje vreemd, maar dat was het ook. :verrygood

 

Ik vind het echt vet om zo mee te maken dat ik door de maanden heen erachtergekomen ben dat het tussen je oren zit en dat ik mezelf met die gedachte gewoon helemaal uit de put kan trekken.

Wat voor mij het beste werkt is gewoon simpelweg denken aan hoe leuk het er is en gewoon aan leuke dingen in het algemeen denken. Ik krijg dan een soort warm gevoel van binnen waardoor ik 9 van de 10 keer weer bijtrek en gewoon verder kan gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...