Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinkabouter2003

Worldwide Marijuana March ! ;)

Recommended Posts

Ik zal er zeker zijn :). Lekker jointje paffen met mensen die van cannabis houden :D en ik zal wel wat vrienden meepakken ;)

 

Als er iemand nog laat weten hoe we verkleed moeten zijn, dan komt alles goed :D

 

:D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Verkleden? Hoe gekker Hoe liever, laat maar weten!

Onze laatste verkleedpartij was met 'music for drinkwater', in leuven.

Toen zijn we als de sapjes geweest, de presentatoren mochten 6 dagen enkel sapjes drinken.

Komkommer, citroen, sinaasappel, tomaat, pompoen, aardbei.

 

Dikke fun, dat is zeker.

Wietplanje verhuren ze daar niet :) in die carnavalwinkel, maar een bloemenketting van wietblaadjes verkopen ze daar wel ;) .

 

Alle voorstellen welkom, wij zien dat wel zitten :D

 

El fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor alle Hollanders die niet naar Antwerpen gaan/kunnen ...

maar wel een statement willen maken:

 

Laat ff een krabbel achter op mijn hyve : Cannabisme - Het ware geloof als je wel in Amsterdam zou kunnen demonstreren die zaterdag. (PMen mag ook hoor)

Dan hebben KeesTheMad en ik een beetje een idee hoeveel mensen er komen ...

aan de hand daarvan kunnen wij bepalen of het de moeite waard is onze SolidairiteitsDemonstratie

door te laten gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wist helemaal niet dat zulk soort dingen gebeurden ;)

ik ga denk ik wel naar antwerpen of amsterdam wil het wel een keer meemaken ;)

lijkt me een leuk dagje!!! ik blijf dit topic wel ff volgen kijken hoe en wat

 

 

mvg northerlightXXL

 

ps meschien kan ik vervoer regelen maar denk niet dat jullie daar in voor zijn aangezien jullie mij totaal nie kennen zo wel dan kan ik meschien een auto regelen dan als het jullie wat lijkt. zal ik proberen dat vervoer te regelen en kunnen er 3 man mee nog aangezien ik er een paar zag die vanuit amsterdam willen maar geen vervoer hadden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slecht nieuws 3 mei gaat voor miij niet lukken, maar ik ga zeker reclame maken voor antwerpen + amsterdam,

 

Mensen, wel camera's meenemen, zodat iedereen die niet kan toch mee kan genieten, + bij eventueel hard politie optreden hebben we tenminste bewijs wat voor hufters het zijn!

 

Mischien gratis hennep zaad rond delen? als ik toch zou kunnen dan zou ik zeker hieraan mee helpen. Daarmee zul je zeker veel mensen meekrijgen!

 

Verkleden top idee ;)

Bruut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ... ik weet niet hoe Kees dr over denkt...

maar als ik A zeg ... ga ik meestal door tot Z ;)

 

Ik heb nu al zoveel contacten gelegd... mails verstuurd,telefoontjes gepleegd,info verzameld ... enz.

en denk dat ik zo in mn uppie al 15/20 man zou kunnen optrommelen uit Amsterdam en omgeving.

En ik ben personelijk nogal geschokt dat er in Amsterdam HELEMAAL NIKS! concreets georganiseerd is/was...

HOEZO WORLDWIDE DAN ?!?!?! ;) sterker nog Antwerpen is volgens mij de enige "Nederlandstalige" stad

die meedoet !!! Voor mij is dat... in combinatie met de huidige sfeer rond het gedoogbeleid een flinke motivator

om nu ook eens van mijn luie reet te komen en voor mijn EER en mijn MENING en mijn CANNABISME op te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met z'n allen naar AMSTERDAM ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg : trek een streep net onder het midden van Nederland...

dwars door den haag ... via utrecht ... zo door naar duitsland.

onderste helft naar Antwerpen

bovenste helft naar Amsterdam

(en de mensen die vanwege gezin of werk niet "gepakt" willen worden.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JO

 

Gisterennacht op de dool in Antwerpen city kreeg ik een flyer in men fikken gestopt ;)

 

Aangezien ik daar vorig jaar samen met Suffie die ik al 'WF-flyerend' tegenkwam, Stijlloos & Dr. Livingstond een leuke namiddag heb beleefd deel ik het hier ook nog effe mee!

 

Zoals reeds aangehaald, het gaat door op de vrijdagsmarkt te antwerpen, op één zaterdag.

Van 14:00 tot 18:00uur; picknick, informatie en animatie met;

- Reality experiment

- Rio de amberes

- Zoundz

- Het dwangbuizerdeffect

- Shanti (+ Jakke op sitar)

- Sprekers van trekt uw plant

Deze info heb ik vant t flyertje, op de site van TrektUwPlant staat hierover (nog?) niet veel te zien, wel van het gebeuren vorig jaar. ;)

 

worldwidemarijanamarch

 

Vorig jaar hadden de WF-leden afgesproken dmv in het groen gekleed te gaan, zodat je wat herkend kon worden.... na wat rond te lopen en de geur van lekkere weed te hebben opgesnoven trof ik daar enkele WF- leden op een bankje.... met wat bier , geouwehoer en later nog meer lekkere weed was dat een zeer aangename zaterdag namiddag !!!

 

Cheers

 

ps; blowend antwerpen laat u zien :D !kom naar buiten !! passeer die reefer !!!

 

TK

 

jupse,

Ik kom af 3 mei

see you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Amsterdam is er inmiddels een appart topic onder Algemeen...

dit topic is dus weer helemaal mbt Antwerpen.

(leek ons overzichtelijker ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...