Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ulti

Spacecake

Recommended Posts

hallo,

 

heb een paar keer spacecake gegeten, maar het lijkt ineens geen effect meer te hebben.. voelde me in het begin heel lekker, alles begon een beetje te prikkelen in mijn lichaam, ademhalen ging veel beter, en voelde me ook lekker in mijn hoofd..

 

maar bij de laatste 3 cakes die ik heb gegeten, heb ik helemaal niets gevoeld.. heb het ook nog niet zo vaak gedaan, maar kan het zijn dat ik er immuun voor ben ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet is niemand immuun voor THC-derivaten...

 

Probeer het nog een keer, desnoods iets sterker, hoe sterk was je dosis nu ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon 1 cake, net als de vorige keren.. maar is het niet riskant om erg veel te nemen?

heb wel eens wat gehoord over mensen die er niets van vernomen.. maar kan dat echt? dat je er immuun voor bent ofzo? zou niet tof zijn als ik steeds een hogere dosis nodig ben :wOOt

Edited by ulti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm... die dosering in shopcake is niet altijd even hoog

je kunt proberen de volegnde X 1,5 of 2 cakes te nemen, of gewoon een joint smoken als het je eerste keer stoned word. Is veel makkelijker doseren.

 

Het is ook vaak als je verwacht dat je niet stoned word, wordt je ook niet stoned...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak die cake gewoon zelf coffeeshophouders zijn afzetters op dat gebied

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok zal wel te weinig in zitten dan

 

nog ff een vraagje:

 

soms heb ik na een cake nog dagenlang na tijd nog een vaag gevoel in me hoofd.. weten jullie waar dat aan ligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bak regelmatig een cake ,met bladafval:)

 

en ik heb ook dat vage gevoel,vind het wel lekker

 

ik heb het niet altijd maar wel vaak

 

maak je niet druk dood gaan we toch wel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee weken geleden ook een cake gebakken. Na wat jointjes kregen we het lumineus idee om zo'n ding te bakken. Het werd al snel een rompslomp natuurlijk (400gr. Deeg van Dr. Oetker in den Colruyt!) en daarbij dan de boter en 4.8gr wiet.

 

't Was de eerste keer dat we die zelf maakten en 'k moet toegeven. Ik was erg tevreden van het resultaat. Natuurlijk duurt het wel eventjes voor het begint te werken, maar we waren wel goed stoned. (Zeker als je niet kan wachten op het effect en er nog een paar rookt terwijl je wacht. :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...