Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JohnyLoco

Johny & Ryderr's Guerilla 2008

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ga dit jaar voor het eerst een G-kweek proberen.. ik ben zowiezo nieuw in de kweekwereld dus het gaat nog een hele opgaven worden.

In het micro flue topic ben ik de planten aan het voorgroeien. Foto's plek komen nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister na een week elke avond zoeken een plek gevonden, hier een foto:

 

2hnz0g4.jpg

 

Wat denken jullie ervan met betrekking tot licht en grond..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey JohnyLoco,

ik denk dat je planten daar weinig licht zullen krijgen door de grote bomen.

Over een maand zullen ze vol bladeren zitten en veel licht weg nemen.

Ook denk ik dat je daar je grond goed moet voorbewerken omdat het vol planten staat dus de grond daar is een en al wortel en je wietplant heeft ook de ruimte nodig om haar wortels goed te kunnen ontwikkelen.

 

Grtz Lowryder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ik ook. Misschien kun je een open plaats vinden ergens in dat bos, of simpelweg aan de zijkanten ervan, waar niemand komt & waar de zon meestal op zit. Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de berken en de laagbegroeing te zien is de grond niet geschikt. Zou hier niets zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee we zijn idd voor een andere plek gegaan, zelfde bos.. Eergisteren hebben we de grootste achterloper van de eerste 4 early's er neer gezet. Toen we terugkwamen zagen we dit(A)

 

33lmijs.jpg

 

10ggs4j.jpg

 

De plant lijkt verdomt goed aan te slaan, de plek is helaas niet idiaal, en het zal hier ook bij deze plant blijven.. Het zoeken van een goeie spot voor 5planten schijnt echt moeilijk te zijn:(

 

Tot de volgende update, reacties en tips zijn altijd welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update : :P

 

We zijn nu weer een tijdje verder en hebben onze 2de plant ook in het bos gezet,

 

plant2rc5.jpg

 

 

De eerste plant doet het nog steeds goed, hij groeit hard en ziet er gezond uit :)

 

plant1jy2.jpg

 

 

Het is de bedoeling dat we op de 2de plek 2 a 3 planten kunnen neerzetten, dit is namelijk een mooi afgelegen gebied.

We moeten alleen even afwachten of de grond goed is, en of de plant wel genoeg zonlicht krijgt.

 

We hebben ook 4 stekjes gemaakt van een moederplant, we gaan deze moederplant nu verduisteren 12/12 zodat we snel weten of dit een vrouwtje of mannetje is!

Als dit een vrouw is hebben we weer 4 vrouwlijke planten die de natuur in kunnen :o

 

Thuis bij mij op het balkon staat er ook nog ééntje, waarschijnlijk gaat deze ook nog de natuur in

 

plantthuiskf2.jpg

 

 

Reacties en tips zijn welkom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit hoor. Altijd weer leuk om plantjes in het wild te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

We zijn weer in het bos langs geweest paar dagen terug, jammer genoeg geen foto's kunnen maken ;)!

De 1ste plant zag er opzich gezond uit alleen krijgt hij erg weinig vertakingen en groeit die alleen de lucht in waardoor je 1 lange steel krijgt, waar kan dit aan liggen ?

 

De 2de plant had duidelijk een klap gehad, het gaasje lag ernaast en er was te zien dat die geknikt geweest was maar toch doorgegroeit is.. ben benieuwt hoe het met deze plant afloopt..

 

Als het weer wat beter word gaan we terug foto's maken! :D

 

 

Reacties of tips zijn altijd welkom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je plant geen vertakkingen maakt en alleen omhoog groeit komt door een licht gebrek door snel omhoog te groeien probeert hij zoveel mogelijk te vangen niet ideaal.... Als het kan zou ik of heel veel takken van bomen en struiken snoeien of ze ruim uitgraven (om de wortels denken) en ergens anders poten...

 

Zie ook mijn topic "Kweken in het bos" van vorig jaar...

 

Groeten Braam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

We zijn nu weer 2 weken verder, en zijn ondertussen al weer 2 x wezen kijken.

De éérste keer dat we langs gingen ging plant 1 stukken beter, door wat takken etc weg te halen heeft deze nu veel meer licht!

hij krijgt gelijk veel meer vertakingen dus het is duidelijk dat dit hem beter bevalt.

 

Plant 2 hierin tegen is voor de 2de keer aangevallen door beest(en) ?, :) :( hij zat helemaal vast in het vertrapte gaasje :) !

We hebben doormiddel van een stevige stok in de grond de plant weer rechtop gekregen, dit maal zonder gaasje er omheen kijken of dat uitmaakt.

We hebben er wel een takkencontructie omheen gebouwt zodat de dieren er niet gemakkelijk bij kunnen komen.

 

De week erna (deze week) gingen we terug om de planten te bekijken en een 3de plant neer te zetten.

De 3de plant komt op 150meter van de 1ste plant te staan, hier hebben we nog een leuke plek voor 1 plant gevonden! :)

Deze plek en plant zien er nou zo uit..

 

2qdssw9.jpg

 

w6v81c.jpg

 

Toen we daarna bij plant 1 kwamen waren we helemaal verrast, deze was duidelijk een stuk groter geworden!

Cheak it yourself :(

 

b4w6l5.jpg

 

34eakis.jpg

 

Ziet er wel beter uit als eerst toch :) , Vervolgens zijn we door gegaan naar de 3de plant.

Deze was de vorige keer goed vertrapt en we waren dus wel benieuwt hoe die er nu bij zou staan, tot onze verrassing deed hij het alweer stukken beter.

De dier(en)? hebben hem deze keer niet gevonden of kapot gemaakt ;), en zo ziet die er nu uit...

 

111qrdw.jpg

 

2eqdgl3.jpg

 

 

We gaan vanavond weer een kijkje nemen, of de 3de plant ook is aangeslagen :P.

Dus voor de geintresseerde er komt snel weer een nieuwe update aan!

En hier nog een gast die een kijkje kwam nemen dichtbij onze plek.. :rofl

 

nx9jtl.jpg

 

 

Ook hebben we vorige week een nieuwe spot gevonden waar we waarschijnlijk een akkertje gaan aan leggen, het is de bedoeling dat we hier 6 goeie stekken neerzetten.

Zodra we hier meer van weten en beginnen met het aanleggen komen hier natuurlijk foto's van, ben benieuwt wat jullie van die spot vinden :P!

 

Reacties en tips zijn altijd welkom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die planten zien er goed uit voor int bos!!

veel succes nog verder en doe zo voort:)

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal!

 

Ik kweek samen met Johnyloco, dit topic update ik al een tijdje alleen was te lui om zelf een profiel aan temaken :( .

 

Update:

Gisteravond zijn we weer met zijn 2e bij de 3 planten wezen kijken, de vorige keer waren ze duidelijk groter geworden.

We waren dus ook erg nieuwsgierig hoe ze er nu weer bij zouden staan, nou kijk voor jezelf zou ik zeggen

 

Plant 1:

 

2802rer.jpg

 

 

Plant 2

 

14wbq6e.jpg

 

2dwgh3.jpg

 

toen we gisteren bij plant 2 aan kwamen zagen we dat er een wildzwijn rondliep dichtbij onze plant, maar hij heeft er niks mee gedaan.

Het gaasje wat we als test hadden neer gezet stukje verder op was wel weer helemaal vertrapt, misschien vinden die beesten dat niet zo chill :rofl

 

Plant 3 (de nieuwste)

 

155nrk5.jpg

 

De 3de plant lijkt ook aangeslagen ;) , maar dit is natuurlijk nog even afwachten of het ook zo blijft.

Het lijkt er op dat ze het alle 3 wel naar hun zin hebben in het bos, of zien wij dit verkeerd ?

 

Reacties en tips zijn altijd welkom :(

 

Gr Ryderr

Edited by Ryderr

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten zien er al goed uit , zeker voor in zo'n bos

 

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update;

 

Na lange tijd weer een update!, waren wat problemen met de camera vandaar

Maargoed om maar te beginnen allereerst de planten in de bossen, hier staan er nu 6. 2 grote 2 wat kleinere en 2 vrouwlijke stekken de foto's zijn hieronder te zien.

 

één van de kleinere zaailingen

 

2vuwqj4.jpg

 

en de 2de

 

1zpifih.jpg

 

Hieronder de 2 vrouwlijke stekken

 

2exacyx.jpg

 

En natuurlijk de 2 grote nog, één hiervan heeft alle pech :smoke , al 2 x om ver getrapt en nu word die aangegeten ? of wat er ook is gebeurd :S bekijk het zelf zou ik zeggen.

De andere gaat nog steeds heel goed :)!

 

De pechvogel;

 

2yl4rq0.jpg

 

dbtbww.jpg

 

En dan nog de andere grote ;)

 

6hpbpl.jpg

 

en nog een x met 1 van de zaailingen

 

mjy7br.jpg

 

Dit zijn de planten in de bossen, we hebben ook nog een nieuwe mooie plek gevonden waar we meerdere akkertjes konden aanleggen. Momenteel hebben we hier 10 vrouwlijke stekken staan die goed gaan ;) , eerst zijn er 2 planten opgegeten door slakken maar dat probleem in gefixt. Foto's komen snel :oeps !

 

 

Reacties zijn altijd welkom

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die planten zien er veelbelovend uit!

Ik ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe plek :lol:

 

Ik zie ze hier(of een linkje ernaar) wel verschijnen, denk ik zo?

 

Veel plezier in de bosjes... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat worden zo te zien monsters , ik denk dat je ze binnenkort wel zal moeten ondersteunen zodat ze door de wind niet afbreken ofzo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat gaat lekker daar :smoke

Hebben jullie ook nog iets aan de grond gedaan, of staan ze gewoon in pure bos grond?

 

Succes met jullie guerilla :lol:

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee, Thnx voor de reacties allemaal;) we zijn zelf uiteraard ook wel een beetje trots op de planten.

 

@ Santos, de platen hebben denk ik 5liter potgrond de plant, verder gewoon de bosgrond die er al was.

 

En omdat jullie dit al monsters vinden zal ik vanaaf ook ff wat foto's hier droppen van de planten uit mijn tuin, foto's van de andere plekken komen zo snel mogelijk, maar ik wil niet teveel risico lopen voor een paar foto's

 

Grtz JL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...