Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lowriderss

Geslachts Bepaling

Recommended Posts

zoals je aan mijn naam kan zien wil ik dus lowriders zetten.

maar wanneer kan ik het geslacht van de plant zien als ik ze vandaag poot ? dan kan k rond 20 mei oogsten toch ?

ik heb mij laten vertellen dat ze 9 week na ontkiemen geoogst kunnen worden.

verder doe ik ze in de bemeste tuinaarde van de praxis met wat wormen mest en wil ze alleen bloeimiddel geven.

dit lijkt mij toch voldoende.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Lowryders kun je na 15-20 dagen sexen.

 

Gewoon goed voorbemeste aarde gebruiken en eventueel bloeivoeding geven.

 

Week of 10 na ontkieming zijn ze klaar dan.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

direct bloeivoeding ??? vanaf dat hij boven de grond is ??

ik heb top max bloom stimulator van biobizz gekocht is die goed ? mijn aarde is goed bemest dat cker.

hoop dat het lukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste 2-3 weken red het plantje het wel hoor... De hele kweek eigenlijk wel, maar voor meer opbrengst een klein beetje bijvoeden...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de snelle reactie.

missschien kan je me hier ook wel antwoord op geven dan hoef k er geen toppic over te openen.

 

ik kan eigenlijk niet vinden wanneer ik de lowrider moet overpoten na de 3L pot waarin hij zal bloeien en ik wil de pen wortel niet beschadigen ik bedoel dus die moet de bodem van mijn 1L potje niet bereiken.

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij raakt de penwortel de bodem altijd wel, dat is niet zo heel slecht hoor, tenminste, zou niet weten waarom, die groeit wel weer een andere kant op...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Lowriders,

 

Zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, zoals in je welkomstmail is verzocht.

 

Verder kun je in dit topic goed zien waarom we nogal streng (willen) controleren op onnodig quote gebruik.

Bij het antwoorden in een topic is de add reply toets de gangbare toets. (lees hier voor meer uitleg)

 

Verder heb je maar geluk dat Kees je zo wil voorzien in al je antwoorden. In de rudalis sectie is door Tnt een hele bespreking van de autoflowers opgestart. Wellicht kun je die ook even doornemen.

 

Veel succes en groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Zou je in je eigen berichten de quotes willen weghalen, m.b.v. de edit knop? Bvd ASG

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke heb het al aangepast en stel me liever niet voor met het oog op de blauwpetten.

en ik zal ff gaan zoeken na die topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar, ohnee toch, je hebt een grote fout begaan! :wacko: Je hebt op internet gepost. Nu weten ze je IP adres, ze weten waar je woont!! Ze komen je halen, de politie komt eraan. RENNEN!!!

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar, ohnee toch, je hebt een grote fout begaan! :wacko: Je hebt op internet gepost. Nu weten ze je IP adres, ze weten waar je woont!! Ze komen je halen, de politie komt eraan. RENNEN!!!

 

:wOOt

 

lol

 

Pas maar op, je zou nogal ogen trekken als je ziet waartoe ze in staat zijn die flikkers. Ze hebbe mij ook al ligge afluistere, en dan ben ik enkel nog maar een koper.

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar, ohnee toch, je hebt een grote fout begaan! :wacko: Je hebt op internet gepost. Nu weten ze je IP adres, ze weten waar je woont!! Ze komen je halen, de politie komt eraan. RENNEN!!!

 

:wOOt

 

lol

 

 

Uiteraard is dat overdreven dat je jezelf niet zou mogen voorstellen, maar je zou nogal ogen trekken als je ziet waartoe ze in staat zijn die flikkers. Ze hebbe mij ook al ligge afluistere, en dan ben ik enkel nog maar een koper.

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar, ohnee toch, je hebt een grote fout begaan! :wacko: Je hebt op internet gepost. Nu weten ze je IP adres, ze weten waar je woont!! Ze komen je halen, de politie komt eraan. RENNEN!!!

 

:wOOt

 

lol

 

 

Uiteraard is dat overdreven dat je jezelf niet zou mogen voorstellen, maar je zou nogal ogen trekken als je ziet waartoe ze in staat zijn die flikkers. Ze hebbe mij ook al ligge afluistere, en dan ben ik enkel nog maar een koper.

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrm hebben ze je dan afgeluisterd? ik ben benieuwd naar het verhaal : ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...