Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Joost39

Beginner Vragen

Recommended Posts

Heey iedereen,

 

Deze zomer krijg ik een nieuw huisje waar ik 1 kamer aan het kweken van wiet wil wijden.

 

Ik wil zoveel mogelijk kweken en daarom begin ik me nu een beetje te verdiepen in hoe en wat maar heb toch nog een paar vraagjes,

hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met de geur neem aan dat die planten heel erg ruiken waar je iets tegen moet doen, maar wat dan?

 

En de pak kans, loop ik een groot risico ik weet wat er gebeurt mocht ik gepakt worden maar is die kans groot als je het slim doet, Tips?

Ik hoor wel eens over helicopters die met infrarood boven de huizen op zoek gaan naar wiet kwekerijen wat kan je daar tegen doen?

 

Hebben jullie tips laat het gerust weten, ook met welke plant ik misschien volgens jullie het best kan beginnen en hoeveel euro ik ongeveer voor een kamer van 3mx2m kwijt ben in totaal.

 

Mvg,

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, en welkom op het forum ;)

 

Al je vragen staan rijkelijk beschreven in de vele topics hier op het wietforum.

Er is ook een zoekfunctie.

Gebruik die maar eens! Dan kom je alles wel tegen! :lol:

 

Ik zit hier vanaf nov. 2007, en moet nog aan mijn eerste kweek beginnen!

Door elke dag min. een uur op het forum te lezen en zoeken, weet ik nu nagenoeg alles

wat ik weten moet!

 

Heb vorige 2 weken 4 growshops bezocht, en met de eigenaren gepraat over alles en nog wat

en uiteraard goed rondgekeken.

Ik weet eindelijk wat ik nu wil.

 

Eerst ff veel lezen en zoeken!!! :verrygood

 

Ok, ok,ok, paar antwoorden dan;

 

Voor de welbekende wietgeur gebruiken we allemaal een koolstoffilter. Als de wietlucht door

dit filter gaat ruik je helemaal niets meer!!! Je kunt zelfs zoals verscheidene hier doen, onder je

woonkamervloer afblazen! Dan heb je een soort vloerverwarming, en het werkt perfect!

De duurdere koolstoffilters heten carboriginal, en zijn lichter in gewicht en gaan langer mee!

 

Een kamer van 3x2, als je hier 6 lampen in hangt, en je moet echt met niks beginnen, dan ben

je rond de €3000,- kwijt om de gehele kweek te volbrengen!

De rest moet je ff zoeken

 

succes, green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Joost,

Welkom op het forum!

 

Als het een huurhuis is dan is het altijd link want de verhuurder zet je dan ook nog eens je huis uit als je gepakt wordt.

Via "Meld misdaad anoniem" kunnen buren je verlinken!

 

Misschien is het raadzaam om bij ALGEMEEN de rubriek Nieuws/Media te lezen, daar staan heel veel krantenberichten van kwekerijen die zijn opgerold!

 

En er is in CHILL OUT een rubriek: Wie is wie en wie is hoe?, daar kun je jezelf aan de andere forumleden voorstellen, vinden ze wel leuk hier. :verrygood

 

Tsjierzz,

Tweety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie is u Joost39 ?

Stel je even voor in het daarvoor bestemde forum , "wie is wie" gaarne

Dat er meteen zoveel info wordt gespuit begrijp ik niet ????

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de antwoorden.

 

Dat ik me moest voorstellen enso wist ik niet ga ik zo wel ff doen. en dat er veel info op staat weet ik maar over de geur kon ik niets vinden ik kon wel vinden over filters enso maar er stond nooit bij wat de functie er van is, en als het er stond stond er iets over lucht verfrissing.

 

Ik heb nog 1 vraag over de pak kans hoe groot is die nou moeilijk in te schatten dat weet ik maar zijn er bv voorzrogs maatregelen die ik kan treffen ivm die helicopters?

 

 

Mvg,

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie is u Joost39 ?

Stel je even voor in het daarvoor bestemde forum , "wie is wie" gaarne

Dat er meteen zoveel info wordt gespuit begrijp ik niet ????

 

Buble

 

Nou, nou Buble, da's wel een beetje héél kort door de bocht.

IEDEREEN is welkom op het forum!!!

Er zijn trouwens dagelijks meer NIET geregistreerde gebruikers op het forum dan geregistreerde!!!

En wat denk je dat die komen doen????

 

 

KEEP IT HIGH!

PIETJE WIETJE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond t eigenlijk ook best wel een rare inloop ....

maar goed,

welkom en zoek de topics af er staat genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat het zo belangrijk was om me ff voor te stellen, inmiddels heb ik het gedaan excusses ervoor.

 

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum!

 

Mijn mening is dat als je bang bent om gemakt te worden er gewoon beter niet aan kunt beginnen (binnenkweek).

 

Succes met je potentiele kweek!

Greentim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je helemaal niet bang bent om gepakt te worden, dán kan je beter niet indoor kweken...

 

Als je een redelijk aanneembare angst hebt om gepakt te worden werkt dit juist in je voordeel; je wordt er namelijk voorzichtiger van.

 

Joost: er zijn wel dingen te koop als anti-detectiefolie enzo, moet je even op zoeken hier.

 

Succes alvast ;}

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt Revelat!on, Het is niet dat ik heel bang ben ofso maar wil er wel alles aan doen om de kans te minimaliseren dat ik gepakt wordt, daarom vraag ik zulke dingen. Ik zal zeker even door zoeken op het forum bedankt!

 

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Joost39,

 

:wOOt op het WietForum.

 

We begrijpen je zorgen over de pakkans. Tenslotte hebben we een nieuwssectie vol met berichten over kwekers die zijn gepakt.

 

Bij het lezen van de berichten valt echter ook vaak op dat velen worden gepakt op overlast (stank, water,e.a.) of stroomdiefstal.

 

Het houden van planten op zich wil nog niet zeggen dat je daarvoor ook gepakt wordt.

En we kunnen gelukkig (nog) wel de vrijheid genieten om voor ons eigen gebruik een paar planten neer te zetten.

 

Dus afgezien de maatregelen die je moet nemen om overlast te voorkomen, en ook veiligheid te garanderen, is het ook belangrijk om bewust te zijn van de ruimte die wel bestaat voor cannabis consumenten en welke ruimte we ons niet kunnen veroorloven.

 

Een voorbeeld om het concreet te maken:

Als je in een huurwoning komt te zitten, bestaat grote kans dat in de huurvoorwaarden iets staat bepaald over het kweken van Cannabis.

De bepalingen geven woningcorporaties het gevoel dat ze huurders gewoon uit de woning kunnen zetten als wordt gekweekt.

Maar we zijn ook al voorbeelden tegen gekomen van woningcorporaties die de bepaling niet goed hebben omschreven waardoor juridisch toch ruimte bestaat om te kunnen kweken in je woning.

Dan zul je dus onderzoek moeten doen naar jouw eigen huurvoorwaarden.

 

Veel succes. It is a long journey we started, but the view is coloured nicely by the smoke of our joints.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...