Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suffie63

Run From The Cure

Recommended Posts

http://www.youtube.com/chrychek

 

HEMP OIL IS NOT THE SAME AS "HEMP SEED OIL". Although hemp seed oil is extremely nutritious, it does not contain the high concentrations of THC needed to cure cancers.

The true story of hemp, as told by Rick Simpson, the man who cured cancer with hemp oil. Please visit www.phoenixtears.ca for a vast collection of hemp research and hidden truth about "the miracle medicine"!

Dosage is individualized, and please use this medicine responsibly! A normal sized dose is equal to the same size serving as half of a piece of long grain rice. NO MORE!

This medicine is also not to be used recreationally. Only people with cancers should be ingesting larger amounts, but should start out small.

This video has been recommended by Jack Herer and you can find even more information about hemp on JackHerer.com! (Thanks for the promo Jack!)

 

 

Hmmz, een Nelson Mandela voor de medicinaal gebruiker ?:verrygood

TaskForce THC ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees is hier mee bezig, iedere additionele informatie wordt gewaardeerd, inclusief reeds eerder geposte onderzoeken etc.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dit al eens gezien in een ander topic maar,

 

Heeft verdampen nu de zelfde uitwerking als de hennep olie?

Dus ook goed voor je lichaam :verrygood

 

BVD Trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdampen en eten zijn de manieren van gebruik.

 

Dus ja, met verdampen kom je er ook.

 

Spread the word.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heeft niemand aandacht hiervoor, terwijl het de cure voor cancer en zoveel andere ziekten zou kunnen zijn?

(ik typ "cancer" omdat het Nederlandse woord gecensureerd is :()

Ze zeggen dat het allemaal om geld draait, de medicijnbusiness, wat ook klopt. (maar het gaat dan over Amerika)

In Europa kost ziektezorg ons veel te veel aan al die ziektes; dus waarom testen ze BHO niet, of doen ze dat wel al?

Ik vind allesinds dat de overheden BHO eens flink onder de loep moeten nemen!

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wereld is in de macht van de grote coorperaties en patenten...

 

Grote coorperaties kunnen geen patent afsluiten op hennep alleen op de bewerkte producten welke van hennep afkomen, nutteloos dus aangezien BHO al een medicijn is daarom steken zij liever geld in het tegenhouden van zo'n medcijn door invloed te "kopen" in de "maatschappij" door vuile campagnes en andere negatieve middelen dan in het ontwikkelen van een wereldverbeterend middel.

 

Ik denk dat de enige manier om hier verandering in te brengen is een zoontje van zo'n directeur met leukemie o.i.d. al zullen ze die liever vol stoppen met mutagenen om de mutaties tegen te gaan... Ik denk persoonlijk dat die "gasten" veel meer geinteresseerd zijn in de hoeveelheid olie die er nog is want anders kunnen ze hun bentley niet meer laten lopen, daarna gaan ze om omdat ze dan wel op hennep moeten gaan rijden... Haha... Duurt 5 jaar maar daarna hebben we het wel door hoor!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind allesinds dat de overheden BHO eens flink onder de loep moeten nemen!

 

Het is al zolang bekend,dat cannabinoiden een gunstig effect hebben op het lichaam!

Dat ze k a n k e r cellen kapot maakt,etc.etc.etc.

Niet perse olie,cannabinoiden.

Die olie productie,is een goede manier om ze te extraheren.

Die olie bevat ook meer dan cannabinoiden alleen,dus veel plant extracten ook

en dat kan ook nooit kwaad over het algemeen.

 

http://www.thc-ministry.net/cannabisinfo.htm

 

Daar heb je een mooi lijstje bv over de werking van cannabinoiden :D

 

Het is precies wat Kees zegt hoor.

k a n k e r is geld.

Medicijnen zijn geld.

Pattent is geld.

 

Plant is geen geld :D

Plant is geen pattent :o

plant extract als medicijn betekend blut.Geen benz 6liter v12 meer.

 

Filmpje gezien?Run from the cure?

Als die gast vraagt,van goh...wat doen jullie nu betreft onderzoeken ten bate van k a n k e r bestreiding

aan een "medicijn" producent?

Dan krijg je een gaar antwoord,half verzonnen,en ze kijken die interviewer niet aan,

maar,5seconde later vraagtie ...hoe gaat het met de inkomsten en verkopen?

Dan lachen ze hartelijk,kijken hem recht in de ogen aan,

en vertellen hem dat dat 80% van hun buisness is.

 

tegen de muur met zulke klootzakken!

 

En dat is vanaf dag 1 zo.Vanaf de dag dat extracties,analizes en syntheses in labo's werkelijkheid werden.

Dat is de dag dat we met zijn allen ongeneeslijk ziek geworden zijn.

 

De enige manier om het bekend te maken is

om mensen die je kent,te informeren over het feit dat er een middel bestaat,

volledig verantwoord,veilig en vrij makkelijk te verkrijgen zonder nare bijwerkingen wat waarschijnlijk

ook hun k an k e r kan genezen.Of welke aandoening dan ook.Proberen kan geen kwaad,in tegenstelling

tot chemische bucht "geneesmiddelen".De benaming alleen al :(

 

Het is gewoon triest,je neemt een dikke pil voor je rugpijn,word je misselijk van...

dus je dokter zegt,goh,hier neem deze ook maar,das tegen de misselijkheid!

Dus oke,nog een pilletje,maar nu heb je weer hoofpijn!

En zo werkt het.De ene pil zorgt dat je de andere ook nodig hebt vaak.

Anti psychotische middelen.Zuivere troep!

Je hersen functie word onderdrukt,je gaat anders denken door medicijnen die "doktoren" voor schrijven,

steeds meer,weer es andere,en uiteindelijk is er nooit een oplossing voor jouw probleem!

 

 

In ieder geval is het zo,dat als het geen k a n k e r geneest,dat het ook niks kapot maakt.

Dus waarom zou niet ieder ziek persoon het vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekeraar?

 

Ik denk,dat daar ook wel een mooie mogelijk ligt,

eens een keer bij een zorgverzekeraar aan kloppen,en es wat feiten op tafel leggen.

Het kost voor hun vrijwel niks,om zo een medicijn als hennep olie te vergoeden.

En hoe minder zieken voor hun,hoe beter!

Maar is het in nederland als medicijn verkrijgbaar?

Ik dacht alleen marinol en nog 2 andere tabletten.

Iemand een idee van?

 

 

Dat is dan enkel de olie van de plant,de plant heeft zoveel meer potentieel!

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1212943742..._5449_92923.jpg

 

Als je een lijst maakt met mogelijkheden van de cannabisplant,

denk ik dat er voor altijd nieuwe mogelijkheden worden verzonnen om ermee te doen.

 

//Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is alleen nog maar het medicinale aspect van de kwestie. De rest is nog veel belangrijker. Brandstof, ons grootste probleem, voedsel misschien nog wel een grotere probleem.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te vinden op usenet.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan meerdere films en docu's op usenet

 

Medical Marijuana (2007)

 

Er staan op het moment een stuk of 10 films over wiet en de history en gebruik ervan op usenet.

De link is de enige samen met de link van suf op het medische vlak, de rest is vanalles wat.

 

ik heb hem zelf nog niet gekeken. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe video`s van Rick Simpson:

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MONEY IS THE ROOT OF ALL EVIL !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk er gewoon eens over na....wat is het meest winstgevend voor een bedrijf.

een goedkoop (niet te patenteren), effectief medicijn, of een medicijn dat je lange tijd moet nemen, dat je bijwerkingen bezorgt waarvoor ze je dan weer andere medicijnen kunnen aansmeren, en ga zo maar verder...

 

als de mensen ECHT zouden weten wat er in de pharma gebeurt dan was het oorlog. Al is het maar om het 'shelfen' van te goed werkende medicatie, of het feit dat sommige bijwerkingen ingepland worden om je nog meer zooi te verkopen.

 

Er zijn trouwens vele aanwijzingen voor, en dankzij het internet weet je dit nu sneller.....zo is er bv in amerika een campagne van de FDA aan de gang waar men het ene na het andere natuurlijk product plots verbiedt met drogredenen, per toeval altijd net o het moment dat er een gepatenteerde chemische variant op de markt komt.

 

Als het gaat over medicatie van wiet valt toch ook keihard op dat bijna alle producten op de markt bv een gepatenteerd toedieningswijze hebben (als bv sativex), omdat je nu eenmaal dat plantje niet kan patenteren.

Het mag dus, als er maar geld op geschept kan worden...

 

Buiten run from the cure zijn er trouwens nog wel interessante 'wake up calls' als de duco 'crude awakening' of the presentatie van 'the zeitgeist movement' (wat mij betreft verplichte kost voor idereen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg Run from the Cure al een tijdje, des te meer omdat mijn vrouw nu aan het genezen/bijkomen is van een tweede keer cancer, ditmaal 2 hersentumors. ( Genezen gaat niet volgens de artsen)

Wij willen deze olie therapie ook gaan toepassen bij mijn vrouw, temeer omdat de artsen gezegd hebben dat de cancer gegarandeerd weer terug komt en of het een derde maal genezen/behandeld kan worden is maar zeer de vraag, bijna zeker niet meer in haar hoofd.

 

Mijn vraag;

Run from the cure is nu toch al een tijdje bekend, zijn er hier ook mensen in Nederland cq dit forum die er goed resultaat mee hebben opgedaan?

 

Verder vind ik het ongelooflijk dat met alle bekende medische resultaten van cannabis er verder geen onderzoek mee wordt gedaan. Alleen Marinol maar dat werkt slecht en is 40 x duurder dan het natuurprodukt. ( over geld verdienen door de pillenfabrikanten gesproken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het hele filmpje gezien en geloof er geen ene zak van

 

het spijt mij voor de mensen die er hun laaste hoop op hebben gericht, mocht iemand er wel een positief resultaat mee halen dan hoor ik het graag!!!

 

Gr technofreakz

 

(en hoop dat ik het mis heb..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is wetenschappelijke onderbouwing voor te vinden op het net...

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is zeer zeker een wetenschappelijke onderbouwing voor,

die deels aangenomen kennis is.

Ik ken enkele mensen die olie gebruiken vanwege medische redenen,

als aanvulling/ deels vervanging voor het gebruik van morfine.

Ik heb hierover alleen maar goede berichten onvangen.

 

Ik weet zeker dat olie een goede werking kan hebben om te zorgen

dat de aanmaak van nieuwe cellen vertraagd wordt of gestopt.

Ik durf te stellen dat het geen risico inhoud om dit te proberen,

tenzij geestelijke instabiliteit ook een rol speelt, maar dan kan elk canna gebruik

ter discussie worden gesteld.

 

Ik raad aan om het te eten, niet te roken.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net begonnen met wat consumeren van the Cure met mezelf als proefkonijn om te zien wat het met je doet als je het oraal inneemt zodat als het niet te gekke reakties geeft en dan veilig aan mijn vrouw kan geven.

Ik heb behalve een paar blowtjes dik 30 jaar geleden geen ervaring met cannabisprodukten.

De laatste 4 dagen 1 druppel per persoon genomen, mijn vrouw had/heeft helemaal nergens last van.

Ikke wel, een uur voor het naar bed gaan ingenomen en snachts werd ik wakker ofdat als ik teveel gedronken had en ging schommelend naar beneden naar de wc.

In de ochtend hoofpijn, wat gelijk wegging na het opstaan, wel een kater gevoel alleen niet zo irritant als een alcoholkater tot een uur of elf in de ochtend. Ook werd het mij regelmatig zwart voor de ogen na wat inspanning, te lage bloeddruk begrijp ik nu nadat ik wat op dit forum gelezen heb.

Gisteravond weer een druppel en vanochtend weer een katergevoel alleen geen duizelingen maar wel de hele dag tot 18.00 uur en heel erg tintelende voeten. Ook nu werd het mij regelmatig zwart voor de ogen na wat inspanning een gevoel als van flauw vallen.

Mijn vrouw weer nergens last van. Na 20.00 uur voelde ik mij pas weer prettig. Vandaag duurde het veel langer.

Verschil misschien, ik slik hogebloeddruk en slaapmedicijnen. De slaapmedicijnen de laatste 2 dagen maar niet meer ingenomen.

 

Aan de experts? Is dat normaal zo'n katergevoel? Of is dat wat ze noemen een high? of stoned? Geen prettig gevoel om altijd te hebben lijkt me, eerder meer een low.

 

Nog een paar vraagjes; Note* deze hebben we niet oraal gebruikt; in mijn ijver om zo gauw mogelijk met "the Cure" te kunnen beginnen ben ik via-via aan een paar ml olie gekomen ik denk zo'n 5 a 6 ml.

Pikzwart en heel dik op de bodem van een klein flesje. Om te testen mengde ik een minidrupje met wat eetbare olie zodat ik ook zag dat het wat groener was.

ik proefde voorzichtig wat met een tip van mijn vinger en liet het even op mijn tong inwerken.

Alsof ik aan de nationale gasbel van Slochteren zelf lag te lurken, ik spuugde het meteen weer uit.

Gisteravond het flesje geopend, regelmatig in een warm waterbadje rond laten dobberen om het gas te laten verdampen maar het ruikt nog steeds naar de gaskraan.

Kan ik deze net zo goed weggooien? Of nog meer laten vergassen? Wordt je zoiezo niet ziek daarvan als je dat via de mond tot je neemt?. Misschien door de makers verkeerd gas gebruikt?

 

Eigenlijk, alhoewel ze zeggen dat de Cure geen bijwerkingen heeft en zeker geen dodelijke, zou men de Cure onder doktersbegeleiding moeten gebruiken. Tenminste als je nog andere medicijnen gebruikt lijkt mij. Door mijn anti-hogebloeddruk pillen zou de bloeddruk weleens veel te laag kunnen worden.

Maar dat zal mischien wel toekomstmuziek blijven.

:D

 

Nu maar hopen dat the Cure werkt bij mijn vrouw (en andere mensen) :rofl

Edited by PeterR2

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt alsof je bho had, niet alcohol olie als rick gebruikt.

 

als je door lagere blooddruk die beta-blokkers kan laten vallen is het toch alleen maar goed? ik gebruik sinds kort ook dagelijks een beetje stevia en heb nu voor de eerste keer in jaren die kutpillen niet meer nodig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om THC en de andere werkzame stoffen "uit de wiet" te kunnen krijgen heb je een a-polaire stof nodig.

In het geval van een BHO extractie is de a-polaire stof butaan (Slochteren smaak/geur bij slecht geproduceerde BHO).

Een andere methode extraheert de werkzame bestanddelen door middel van ethanol. Dat is de olie waar Simpson op zinspeelt.

Ik vermoed dat weetje een en ander al eens uitgelegd heeft maar kan niet 123 vinden in welk topic.

 

Sterkte Peter!

 

:whistling

 

Of was het nou andersom, polair a-polair)

Edited by suffie63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet zeer zeker bho geweest zijn.

tenzij er een slecht oplosmiddel gebruikt is.

Laatst liet iemand mij wat olie uit maroco zien,ruiken.

meer was voor mij niet nodig:Er was een foutoplosmiddel gerbruikt: iets uit de syntetiche industrie.

 

Daarnaast denk ik persoonlijk dat je timing helemaal fout is.

Vroeger op de dag, zou ik zeggen.

Tijdens je slaap ben je de hele dag aan t verwerken;

jij probeert nu een nuchtere dag, te verwerken met olie....

Olie heeft een sterke uplifting high voor mij, ik slaap er niet goed op( dit wisselt per persoon) net zoals dampen voor het slapen gaan niet zo voor mij werkt.

 

Ik schreef eerder al is( zal het opzoeken) dat ik beetje huiverig ben om gas olie oraal in te nemen,

dit heeft hoofdzakelijk te maken met het feit dat ik erg weinig mooie zuivere olie heb gezien na gasextractie.

 

 

Goede olie ruikt naar canna, maar met een heel diepe grond-toon.

Goede olie smaakt amper, alleen een lichte tinteling van de laatste alcohol die erin zit, een beetje champagne effect.

Goede olie is licht viscoos en homogeen.

 

 

Greetz Weetje

 

 

Ik bedenk me net:

Het meest verassende aan aho olie vond ik de volgende ochtend: Wakker zonder mist of katerige gevoel, gewoon een licht lekker gevoel.

BHO rokers weten dat dit met bho olie anders is. Zelfs met de meest mooie schone olie, wordt je de volgende dag toch wakker met het gevoel: poe he, was ik gisteravond daar helemaal geweest????

Share this post


Link to post
Share on other sites
... ben ik via-via aan een paar ml olie gekomen ik denk zo'n 5 a 6 ml.

Pikzwart en heel dik op de bodem van een klein flesje...

Ik heb geen verstand van de diverse type's olie maar begon door dit topic interesse te krijgen.

 

Ik heb dus even gezocht naar BHO op het forum en kwam een leuk artikel tegen, tijdens het lezen las ik het volgende:

Using crappy plant material can also result in low yield and oil dark in color.

en aangezien je zelf aan donkere olie was gekomen is dit misschien een indicatie van de kwaliteit.

Misschien sla ik de plank volledig mis maar ik wou het je toch even laten weten, wellicht kan iemand anders uitleg geven over de kleur.

 

In het artikel wordt beschreven hoe je het eindproduct moet maken, misschien interesant leesvoer? in ieder geval krijg je inzage in het product en de productiemethode en kan je misschien weer de kwaliteit beoordelen van het aangeboden product.

 

Groet, mystikal.

 

(EDIT: dan moet ik de link natuurlijk wel even toevoegen... hier dus: BHO maken enzo... klikkerdeklik..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
niet alcohol olie als rick gebruikt.

 

Rick gebruikte geen alcohol, maar pure nafta! :vape:

 

Namaste :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar het maakt niet uit of je nu alcohol of nafta gebruikt. De fractie die opgelost wordt is zo goed als gelijk, daarbij is zijn de toxische eigenschappen van ethanol lager dan die van nafta, althans dat veronderstel ik.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kleur van de olie wordt grotendeels bepaald door de mate en de tijd

waarin de plant op kan lossen.

Hoe langer het materiaal in het oplosmiddel staat, des te meer plant er vrij komt.

Hoe warmer het oplosmiddel is,des te meer plant er vrij komt.

 

Te vergelijken met ice-o-lator,

hoe langer je draait, des te lager de kwaliteit van je product.

Hoe hoger de temp van je water,des te lager de kwaliteit van je product.

 

groetels Weetje,

die dacht dit te denken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...