Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

masteryero

Pesten

Recommended Posts

WTA VEEL ERGER IS IN HET FILMPJE IS DTA DIE JONGEN DIE ENE KEREL DODO STAK MAAR VERDOMME 11 MAANDEN KRIJG!!! plurris kind mag 2 jaar branden in de el vna me en daarna nog 10 jaar onder een tbs gesteld worden !!!

 

//EDIT by mikeh

 

Naar aanleiding van een post in de nieuws/media sectie is deze discussie ontstaan, echter is de nieuws/media sectie daar niet voor.

Vandaar dat we hier verder gaan :verrygood

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je berekening klopt iig een stuk beter als die van at5 MY...

en ik ben het ook eens met je opmerking over die jongen die er een doodstak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WTA VEEL ERGER IS IN HET FILMPJE IS DTA DIE JONGEN DIE ENE KEREL DODO STAK MAAR VERDOMME 11 MAANDEN KRIJG!!! plurris kind mag 2 jaar branden in de el vna me en daarna nog 10 jaar onder een tbs gesteld worden !!!

 

<offtopic>

 

11 maanden is nog veel te veel!

Nog meer pesten..... -> actie = reactie op den duur.

 

</offtopic>

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg eens uit mikeh ... jij vind dus dat iemand doodsteken moet kunnen ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight mikeh mikeh mikeh :verrygood

 

ik ben/was ( omdat ik nu kaal ben geschoren ) zelf een kind met rood haar ik had veel sproeten zwaar blake huid!!

 

kan je vertellen dat mensne zoals mij 2 dingen kunnen doen.

 

1. niet laten kisten voor je zelf opkomen

2 bij de pakken neer laten zitten.

 

 

je word als jochie met rood haar altijd gepest je moet daarmee leren omgaanwaardoor ik dus neit zeg dat die jongen die gepest is het zijn egen schuld is !!! maar ik ben gepest omdat ik rood haar had op de basisschool in groep 1 en 2 daar beet ik van me af gevolg was ik werd tot groep 8 normaal behandelt nooit geen gezeik.

 

ik kwam op de middelbare school voila ik werd gepest doro gasten uit de 1 eerste tot en met de hoogste klas, beet weer van me af ik kan je vertellen ik kreeg klappen soms omdat ik 'rood' was/ ben maar door door te bijten kom je der ik zag op de school ook nerdjes en ja die heb ik ook gepest maar ik pakte zelf ook altijd de tuff guys ;) das de kracht je word er mentaal sterker van!!!! ik ben zelf nooti zo erg gepest dat ik neit meer naar school durfde .. maar heb wellis een elendige tijd mee gemaakt gelukkig is mijn ouwe ook streng voor me en zei altijd: gene met de grootste bek hard op zijn neus slaan, dan bloed dta zo erg dat de helft geshock is en weg gaat de andere helft is ook verbaasd en blijft slaan dan pak je de volgende net zolang tot zij op houden of jij nietm eer kan of iemand er tussen staat.

 

ik heb altijd met me handen gewerkt !!!! en kan je vertellen het werkt echt wat ik toen was ben ik nu niet meer ik was toen nog wellis ben voor iemand of voor meerdere gasten nu weet ik en zie ik dat die gasten respect hebben voor me en sommige bang voor mij zijn !!! overigens helemaal niet nodig want laat jij mij met rust doe ik dat andersom ook !!!

 

ik had in jou ogen dus ook een 10 tal kinderen toen de tijd met vrij brief mogen vermoorden ???? of je vodn iig het niet geak dat ik het deed??? ik vind dta je niemand vna zijn leven mag beroven tenzij je uit ECHTE ( lees ook ECHTE ) verdediging niet kan kan zoals gastne in irak of in afghanistan !!! oog in oog met een pistool o.i.d

 

 

maar goed jij jouw mening hier over en ik de mijn

 

greetzz masteryero

 

ps: besef alleen wle dta ene kleine 50.00 kinderen/ mensen gepest worden het zou ene groot massaal bloed bad worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga helemaal mee met master yero ...

 

Ik was een klein "androgeen" jongetje met lang haar en cowboylaarsjes

(heel wat anders als de lange bebaarde kalende "man v d straat" van nu :verrygood )

en heb ook van me af moeten bijten als ik weet niet wat en hoe.

 

Ik heb t echter ook altijd met woorden en (vooral) veel humor gered...

en idd hier en daar de onvermijdelijke vechtpartij gehad.

Maar een WAPEN neem je mee met een doel ... dus deze jongen moet HEROPGEVOED worden.

ik denk dat misschien de ouders WEL straf verdienen... of dat het "de schuld" van de school was

want ja ... als je niet zoals masteryero of ik een goede opvoeding meekrijgt...

 

hoe verantwoordelijk ben je dan voor je daden ???

 

Als dat was wat jij bedoelde mikeh

dan snap ik je wel denk ik ... en dan verzoek ik je om dit gedeelte van dit topic tot een nieuwe topic

in de chill out te maken (bij filosofie ???) en hier weer on topic verder te gaan ;) (you got that power...)

Ik denk dat zowel masteryero als ik er namelijk best eens met u van mening over willen wisselen

en wellicht nog meer forummers .

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein "androgeen" jongetje met lang haar en cowboylaarsjes

 

zelf een kind met rood haar ik had veel sproeten zwaar blake huid!!

 

 

weet je wat pas erg is??? B)

 

 

een klein "androgeen" jongetje met lang rood haar,cowboylaarsjes,sproeten en zwaar blake huid ;)

 

 

zo'n kind zou je toch gewoon gelijk neer moeten steken :lol:

 

Tokkie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood ik zou bijna ja roepen tokkie ;) ......

maar zelfs de Tokkies die ik ken (ja die)

denken gelukkig niet zo achterlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
leg eens uit mikeh ... jij vind dus dat iemand doodsteken moet kunnen ???

 

Nee natuurlijk niet!!

 

Hij had zelf geen stappen moeten ondernemen, maar richting de school directie moeten stappen!

Deze hadden dan de "pesters" moeten aanspreken op hun daden en tot een oplossing moeten komen.

 

Probleem opgelost zou je denken.

Nu speelt er nog iets in de hersenen van het slachtoffer, deze is voor een bepaalde tijd gekwetst, getreiterd en het bloed is onder z'n nagels vandaan gehaald, al dat terwijl hij aan het opgroeien is, hij zou hier een jeugdtrauma aan over kunnen houden.

Daarvoor hebben scholen tegenwoordig psychologen in dienst (intern?)

 

Leer mij treiters / pesters kennen :verrygood

I eat them for breakfast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet je gelijk geven mikeh. slachtoffer gaat altijd haat voor die pesters krijgen en echt "zin" om wraak te nemen.. is een natuurlijke reactie.. dat het zo ver is kunnen komen is puur door de pesters zelf: hoe lang en hoe erg ze pesten. ik zou zeggen score: 1 - 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dat ik zo laat ben hoor ... maar ik heb t erg druk vandaag.

 

Ik merk dat mikeh er (gelukkig) wel het ongeveer zelfde over denkt als ik.

hij heeft trouwens wel een goed punt over wat er allemaal in het hoofd

van zo'n pest slachtoffer omgaat.Ik heb ook hele "death wish" achtige

wraakacties in mijn hoofd gehad ... maar idd ...door praten met ouders

en goede begeleiding op school heb ik dat in goede banen kunnen leiden.

 

Daarom durf ik ook wel nogmaals te vragen:

Als je geen goede opvoeding / begeleiding krijgt in je jeugd...

hoe verantwoordelijk ben je dan voor je daden ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was vroeger een dik jongentje met een bril.

niet een klein jongentje, kwas één van de grootste van de klas.

nu ben ik nog niet een mager ventje geworden, en die bril heb ik ook nog.

op school werd ik ook gepest.

ik gaf ze dan wel eens een klap voor hun kop, maar meestal waren ze toch met meer, dus dat werd ook niks.

op een dag was ik het echt beu.

ik ben die eikels één voor één gaan opzoeken en opwachten.

één tegen één, man tegen man, eerlijk toch B)

wel ik kan je zeggen dat die grote bekken, op die moment nog maar de helft praatjes hadden van hun grote bek als in groep.

kheb toen de grootste bekken van op school een tijdje "ziekteverlof" gegeven :lol:

toen is het beter beginnen gaan.

nu zoveel jaren later hoor ik soms wel eens iemand iets zeggen, of dan zie ik ze spottend kijken.

wel als ik zo iemand zie of hoor proberen tegen me, sta ik recht, ga er naartoe, grijp hem bij de keel en hou die effe vast :verrygood (da doe ik altijd)

dan zijn de praatjes ook al flink minder hoor ;)

 

der zijn der een paar hier, die me al gezien hebben in het echte leven.

dus die weten dat ik niet echt een kleine jongen ben. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ butcher (wats in a name ;) )

 

Dat bedoelde ik nou met "death wish" wraakacties.

Ik ben blij dat dat voor jou heeft gewerkt ... maar mijn voorkeur had

en heeft die manier niet. Als er een ding is wat ik heb geleerd is het:

Geweld lokt ALTIJD meer geweld uit...

(iets wat de wraakgevoelens die we blijkbaar allen hebben (gehad) mi bewijzen)

Dus ik zou NOOIT iemand "bij zijn keel grijpen" om dat iemand "vuil naar me kijkt".

Ik heb ook nog LETTERLIJK nooit de eerste klap gegeven...

en kan me geen situatie, behalve een levensbedreigende,

(voor mij of iemand waar ik om geef) voorstellen waarin ik dat wel zou doen.

 

Nou is mijn vraag aan jou (en ook een beetje aan "ik lust ze rauw" mikeh)

Ben jij op zo,n moment als jij iemand bij de keel pakt, jezelf verlaagd tot geweld,

(wat pesten, fysiek of verbaal, natuurlijk ook is) niet net zo erg als die pestkoppen ???

Los van de vraag of ze het verdienen hoor ... daar zou ik het best nog eens mee eens kunnen zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

cyberskunk.

 

ik vlieg niet direkt op iemand af. (of het moet echt te gortig zijn)

ik verwittig ze altijd 3, 4 keer om het niet te proberen of te stoppen met wat ze bezig zijn.

willen ze niet luisteren, ja pech dan hé. sorry.

 

als ik iemand naar de keel grijp heeft zijn redenen.

ik doe meestal twee dingen als ik op iemand afstap.

de keel grijpen , of een "duwtje" geven.

dat laatste doe ik liever niet dan wel.

en dit is geen opscheppen ofzo.

als ik een duwtje geef, raak je minstens 2a3 meter geen grond meer.

bij dat duwtje gaat heel mijn gewicht er achter. (106 kg)

dus probeer dat maar eens effe te stoppen, of te blijven staan.

dus de keel dan maar.

dat doe ik gewoon voor het schrikeffeckt.

als je plots bij je keel gepakt word, en je staat plots op de tippen van je tenen, denk je wel effe na hé B)

ik knijp er dan nog niet eens de lucht uit :lol:

meestal is dat al voldoende om die kerel, of kerels, tot andere gedachte te brengen. (en het helpt hoor :verrygood )

 

en of ik me dan verlaag naar de pesters hun niveau ?

nee ik vind van niet.

de pesters zijn meestal nooit alleen, de gepeste wel.

als je die allemaal alleen hebt zijn die niks meer waard.

dan huilen ze nog harder dan de flauwste meid die je maar kan vinden.

de pesters zorgen ervoor dat hun slachtoffer emotionele pijn lijd.

dat kan lijden tot zelfmoord en weet ik wat nog meer.

hoeveel gepeste lopen niet naar een psygoloog of psychiater ?

of worden wereldvreemde die naar gestoorde films kijken en dan naar een wapen grijpen en de helft van de school neer knalt, met veel onschuldige tot gevolg. (columbine usa)

de pijn die de pesters toen van mij kregen was maar lichamelijk, dat is veel sneller genezen. (niet dat ik emotioneel gekraakt ben hoor)

 

 

ik ga zeker NOOIT wachten tot ze mij een klap geven, no way.

heb je je neus al eens flink gestoten ofzo ?

als je dat al eens meegemaakt hebt, weet je dat je dan gelijk tranen in je ogen krijgt.

met tranen in je ogen zie je bijna niks meer.

dus als jij de eerste slag incasseerd, gelijk op je neus, vergeet het dan maar al.

dan word je gewoon in mekaar geslagen en gestampt.

gewoon door die paar seconden dat je niets ziet.

nou leuk, dan liever een ander dan ik.

 

met die wraakacties heb ik inderdaad geluk gehad, geef ik grif toe.

het had anders kunnen lopen.

maar toen ik in die periode op school zat, was pesten enzo nog niet zo bespreekbaar als nu.

ben 39 nu, toen was ik iets van 13, 14 jaar mischien.

dus 25 jaar geleden was dat de "beste" oplossing.

en ook omdat het me echt teveel geworden was.

 

ik denk dat mijn methode (schrikeffect) nog niet zo slecht is.

en het lokt zeker geen extra geweld uit.

 

zo nu stop ik ermee :o

biertjes tijd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pesten. :o

Ik werd ook gepest op school vroeger, het leuke vind ik dat degene die me gepest hebben, zelf niks bereikt hebben in het leven en ik zelf genoeg. ;)

Het pesten heeft me sterk gemaakt en wraak willen we eigenlijk allemaal als het erom gaat als je gevoelens zo gekwetst worden dat je er inderdaad een trauma aan over kunt houden, als je wilt. :lol:

 

Maar elk individue is er een op zich en reageren dan ook stuk op stuk verschillend. B)

 

Als je als kind veel geslagen wordt, vind je het de normaalste zaak van de wereld als je ook gaat slaan, want je bent niet anders gewend. Sorry mensen we zijn hier op de aarde voor elkaar te helpen en niet om elkaar het leven zuur te maken. :verrygood

 

Groetjes Blowsterke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic begint toch wel heel serieus en menselijk te worden. Het begint allemaal in je jonge jaren. Mensen zijn deels roofdieren en deels kuddedieren. Ik voelde me nooit aangetrokken tot 1 van die 2 groepen en dan ben je 'anders' . Vooral bij kinderen zie je het dwang van de roofdieren die willen heersen. Ook zijn er mensen die leiding zoeken omdat ze zelf geen richting vinden. Al met al verklaart het wel de ellende die de mens zelf creeert. Ik vrees dat dat de krachten van de evolutie zijn. Het had zo mooi kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ butcher ... om te beginnen :lol: PROOST ... t is je gegund.

(ik drink zelf niet ... combineerd niet zo goed met mijn agressieve kant. )

Mooi stukje waar ik graag nog even op in ga:

ik vlieg niet direkt op iemand af. (of het moet echt te gortig zijn)

ik verwittig ze altijd 3, 4 keer om het niet te proberen of te stoppen met wat ze bezig zijn.

willen ze niet luisteren, ja pech dan hé. sorry.

Dit klinkt al heel anders als in je vorige post ... en als je het zo brengt begrijp ik t ook wel.

Ik hoef negen van de tien keer ook alleen maar ze te kijken... zeker als ze alleen of maar met

een KLEIN groepje zijn. Ik moet trouwens toegeven dat ik daar de laatste jaren erg weinig

reden toe gehad heb... simpelweg omdat de meesten ondertussen wel weten dat t weinig nut heeft.

Niet dat ze "bang"voor me zijn ... maar ze hebben genoeg respect om niet met me te F*cken :verrygood

de pesters zorgen ervoor dat hun slachtoffer emotionele pijn lijd.

dat kan lijden tot zelfmoord en weet ik wat nog meer.

hoeveel gepeste lopen niet naar een psygoloog of psychiater ?

of worden wereldvreemde die naar gestoorde films kijken en dan naar een wapen grijpen

en de helft van de school neer knalt, met veel onschuldige tot gevolg. (columbine usa)

de pijn die de pesters toen van mij kregen was maar lichamelijk, dat is veel sneller genezen.

(niet dat ik emotioneel gekraakt ben hoor)

Ik begrijp precies wat je bedoeld hoor... ik heb zelf nog een tijdje profesionele begeleiding gehad.

(niet dat dat hielp) Maar ik kwam er vooral door JUDO en MEDITATIE ... eigenlijk dicipline en spiritualiteit

in het algemeen mee in het reine ... en heb zo geleerd met mijzelf om te gaan , mezelf te durfen zijn...

en vooral : voor mezelf op te komen. Nou kom ik ook nog uit een politiek geslacht dus ik heb ook geleerd

dingen met woorden op te lossen.En mijn relaxte (blowers) inborst is er trots op dat dat in de meeste gevallen lukt.

(En ik ben trouwens WEL een emotioneel persoontje... sommigen kennen mij niet anders dan: Rob S.

De minister van Emotionele Zaken. Maar ik heb vele aliassen :o )

ik ga zeker NOOIT wachten tot ze mij een klap geven, no way.

heb je je neus al eens flink gestoten ofzo ?

als je dat al eens meegemaakt hebt, weet je dat je dan gelijk tranen in je ogen krijgt.

met tranen in je ogen zie je bijna niks meer.

dus als jij de eerste slag incasseerd, gelijk op je neus, vergeet het dan maar al.

dan word je gewoon in mekaar geslagen en gestampt.

Ik zeg ook niet dat je ze moet laten slaan hoor (stel je eens voor zeg B) )...

maar ik heb gelukkig geleerd om mezelf te verdedigen door af te weren... en / of de kracht van een tegenstander

TEGEN ZE te gebruiken... klappen en trappen heb ik zelden hoeven uitdelen gelukkig.

En op een schroevedraaier in mijn zij en een gebroken neus na heb ik t er tot nu toe altijd

zonder noemenswaardige beschadigingen gered qua vechten. (wat ik dus vrijwel nooit MEER doe.)

ik denk dat mijn methode (schrikeffect) nog niet zo slecht is.

en het lokt zeker geen extra geweld uit.

Komt er volgens mij dus op neer dat we allebij een andere variant op de zelfde methode hebben ontwikkeld ;)

 

@ blowsterke...

Maar elk individue is er een op zich en reageren dan ook stuk op stuk verschillend.

 

Als je als kind veel geslagen wordt, vind je het de normaalste zaak van de wereld als je ook gaat slaan, want je bent niet anders gewend. Sorry mensen we zijn hier op de aarde voor elkaar te helpen en niet om elkaar het leven zuur te maken.

Je zegt t eigenlijk zelf al .. elk individu reageerd anders . Ik werd dus als kind veel geslagen... ging als puber terugvechten ... en ben nu als volwassene zo anti geweld als maar kan. Je moet bij mij dus echt HEEEEEL ver gaan

wil ik mijn agressieve kant toelaten ... want ik ben behoorlijk bang voor die kant van mezelf... waar die toe in staat is.

 

En technogrower...

Ik ben idd deels roof en deels kuddedier (als je het zo bekijkt)... maar ben bewust geen van die twee.

(ik was ook anders omdat ik bij geen van bijde geaccepteerd werd... of andersom natuurlijk :P )

Middels meditatie en constante zelfstudie weet ik die twee het meeste van de tijd tot een geheel samen te smelten.

En mijn jointje en kruidentheetjes zijn daar een mooi hulpmiddeltje bij (geweest).

 

En natuurlijk hielp ook mijn opvoeding ... die ik van geweldige ouders heb meegekregen...

en waarbij ik altijd met ALLES terecht kon en OVERAL over kon praten.

 

Wat een lap tekst weer zeg ... gelukkig heb ik nu niks meer te zeggen... pfffffff ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me hele jonge jeugd was ik al een loner....

Er zat namelijk een meisje bij ons in de klas(lagere school) die zo vreselijk werdt gepest. dat ik zelf er misselijk van werdt en daarom al was afgekicked op me so called vriendjes.

 

In de derde klas lagere school, kwam er een einde aan me eenzaamheid opeens kwam er vanuit en naast gelegen dorp een gezin naar dat van ons verhuizen, ze namen ook kinderen mee. 1 daarvan kwam bij mij op school.

Dit jochie heeft een haze lip.,,

Wat ik zag toen hij de eerste keer het schoolplein op kwam lopen kan zelfs Steven King niet meer beschrijven.. de horror was bijna satansistisch, t was notabene een christelijke school, me hart brak, dit jochie werdt zo vreselijk gepest en mishandeld ,, het was werkelijk niet aan te zien, en dit was pas zijn eerste dag.

Terwijl iederen bij het horen van de bel snel naar binne rende bleef ik staan in een hoek van het plein, recht tegen over me stond an de andere kant van het plein Keesje, huilend, en onder de vlekken en schaafwonden.

 

Ik wist wel dat bij deze move van mij, ik de rest van mijn leven uitsloot ooit nog enig sociaal contact te hebben met de rest van de kids uit ons dorpje, maar ik hakte de knoop door en deed het gewoon.

 

Ik liep naar keesje(fictiefe naam)_ en zei, kom op we gaan naar binnen, ''ik heet Dokkie( nickname).''. hij keek me een beetje vreemd aan en zei met een beetje spraakgebrek, ''ik ben Kees'' daarna we liepen samen de school in.

Eeenmaal in d eklas aan gekomen zat iedereen al kaarsrecht in d ebankjes, we waren we een paar minuutjes te laat waarvoor we danook meteen samen op ons kop kregen.

Dit maakte vanaf dag 1 een band, een band tussen ons die tot de dag van vandaag nog bestaat, en vanaf toen hebben we samen een superflexe vrienschap opgebouwd...allerlij avonturen hebben we samen beleefd, diepte en hoogtes bereikt.samen vochten we ons door pesterijen die volgde..Ik had er vanaf toen een broer bij...

 

De rest van de klas zie ik nooit meer, reunis skip ik bewust, ik woon ver van me oorspronkelijke dorp ,maar toch kom ik ze nog dagelijks tegen, niet in eigen persoon hoor,..maar dat hooeft ook niet, ze wonen overal man..t lijken net de fucking triffits.. Geen 1 andere vriend heb ik uit me jonge jeugd, behalfe kees.

 

Kees is nu al bijna 15 jaar gelukkig getrouwd met een prachtige Amerikaanse en woont in Arizona, heeft een eigen bedrijf en onderhoud daarmee zijn gezin.

 

:verrygood ,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah wat een onderwerp.

Een andere invalshoek:

Mijn lagere school zat in een andere wijk dan waar ik woonde.

Mijn vader mocht me naar school brengen..... Tot aan de hoek.

Ik schaamde mij een beetje om uit een jaguar 12 cilinder te stappen,

De rest van de school woonde in wijken waar men van deze auto 30 keer op vakantie konden.

ik voetbalde bij AAA

de rest van de school voetbalde bij BBB

 

Ik was een rijkeluiskindje en werd daar dagelijks op gewezen.

De betonnen rand van de zandbak zal ik nooit vergeten,

soms was het mijn hoofd, maar vaker was het `hun ` hoofd

die de rand trof.

 

Pesten is vaak gebasseerd op iets wat iemand anders maakt.

 

Wat een mss wel iets begrip oplevert:

Een mens is tussen zijn 8e en 11e jaar in staat tot de ergste dingen.

In de jaren daarvoor heeft het kind ontdekt hoe de werking is tussen : iets vragen en iets bespelen(lees: manipuleren)

Pas op het 11/12 jaar komt er bij het kind de bewustwording van de pijn die hij/zij een ander aandoet.

Dit is de ontwikkeling van de schuldvraag. (als ik het goed zeg)

In deze fase is het kind zich dus nog niet bewust van de pijn die die veroorzaakt.

 

Er is sinds een jaar een nieuw project gaande op lagere scholen aangaande het pesten.

Dit lijkt heeeeeeeeeeeel bemoedigend te werken.

er is een toenemende vraag naar dit lespakket

er is een zeer meetbare verbetering in de klassen die dit pakket behandeld hebben

 

Hoe ik nu ben?

Heel passief, en dat lukt mij omdat ik niet in de randstad woon en mij erg aan het straatbeeld ontrek.

Ik heb 1 grote makke: als ik groot onrecht zie, draaien mijn ogen weg en spring ik erboven op.

Dit heeft mij al eens zeer gevaarlijke situaties opgeleverd.

De 2 meter man die zijn zoontje in elkaar sloeg.

de parijse pooier die een hoertje kapot wilde maken.

 

 

ongelijke strijd kan ik moeilijk laten.

Mij zie je dus niet teveel in de straten.

Ik weet het 't is niet goed om in te grijpen,

je mag niet voor eigen rechter spelen, maar soms is het te laat.....

eigenlijk mag dat niet, majah weetje toch menselijk?

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herken een hoop in het verhaal van dokkie...

 

Ik had zo ie zo nooit veel vriendjes ... maar de meeste waren wel kids

die "anders" waren als de rest. Soort zoekt soort zeggen ze...

De paar vrienden die ik nu heb zijn allemaal "vreemde figuren" te noemen.

We hebben een hoop aan elkaar gehad ... simpelweg omdat je als groepje al

een stuk minder interesant bent voor de pestkoppen.

Van al die mensen die vroeger zo gepest werden in mijn omgeving is er ,

heel opvallend, maar 1 die geen wiet rookt tegenwoordig.

 

Dat is ook net degene die zelf een agressieve, harddrugsgebruikende alcoholist

is geworden... en het meeste van zijn tijd in de gevangenis doorbrengt.

En, lul dat ik ben, daar voel ik me soms wel schuldig over......

heb ik het idee dat ik niet genoeg voor hem gedaan heb :verrygood (stom he.)

 

Dan heb ik ook nog een rijmpje in mijn hoofd... geinspireerd door weetje:

 

Een ongelijke strijd kan ik moeilijk laten...

Mij zie je dus juist veel in de Amsterdamse straten.

Ik weet het ... je mag niet voor eigen rechter spelen,

maar waar het recht krom is kan mij dat niks schelen !!!

Bij onrecht kom ik pijlsnel aangesneld......

Ooit was ik een klein pispaaltje... nu een stonede "superheld" ;)

 

Hij is weer aan jullie forumvrienden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel rooien hier, ik was zelf ook een rooie :verrygood met sproeten enzo maar dat is in de loop der jaren verdwenen, heb nu een kort geschoren koppie.

Pesten deed mij nooit zoveel wat het werkte averrechts bij mij, maar als rooie ben je wel vaak aan de beurt.

 

 

Ik was ook altijd zo "stom" om het voor de mensen op tenemen die getreiterd werden, en dat bracht mij vaak in problemen. Ben hier voor zelfs geschorst geweest van school.

 

Weet je vaak de mensen die treiteren zijn vaak onzeker en denken dat ze populair zijn ,dus niet.

 

Mensen doe maar gewoon wat iedereen heeft wel wat, elke gek heeft zijn gebrek.

 

 

trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok pfff kom ik hier nog met een sisser vaaf hoop ik ;) ik heb net wat jonko's gerookt en gign helemaal door het lint toen ik zag dat er een topic geopent werd door blijkbaar mijn accoutn heb het topic dan ook vluchtig en half in de war gelezen ( ik kon nietherrineren dat ik dit geopent had :verrygood) was dus bang dat iemand gewoon in mijn account kon :lol:

 

maar goed gelukkig nog is na te hebben gelezen ( en een heel balletje aan het rollen te hebben gezet ) erachter gekomen dat mikeh het erbij heeft gezet dat HIJ dit er neer heeft gezet !!!

 

:o:D:D:;) pfffoeiijjj wat ene opluchting dacht dat ik of gek was of mensne gewoon in mijn acoount konen B):o:P moest ern iet aan denken

 

heb dus deze post nu ook veranderd en de onzin die er u staat !!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masteryero toch ... stoney :verrygood

Ik hoop dat als je 'm weer iets minder spaced

dat je dan ook nog ff langswipt.

Mike heeft t topic toch op ONS verzoek verplaatst/geopend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die scholen moeten maar is op letten.

bij mij op de basisschool stonden ze er bij en keeken ze er naar.

wat nou tegen leraren zeggen die doen niets hoor , leraren heben dan toch ook pauze in het speelkwartier :verrygood

ik moest me lichaamelijk en geestelijk verdedigen er stonde gemidelt elke pauze 5 kinderen om me heen die ik van me af moest meppen.

 

als er dan is iemand een pester neersteek/doodsteekt als ie ze hele jonge leventje al gepest word zo be it , boontje komt om ze loontje.

je staat er vaak alleen voor als je gepest word niemand die wat doet of naar je om kijkt.

beet ik van me af dan kreeg ik de straf, leuke leraren had ik jo

 

ik werd met me kop door het raam gesmeten en me ribben gekneus door een fucking leraar.

de directeur stond er bij keek er naar.

nooit wat tegen me ouders gezegt .

ik dacht dat dit normaal was iedereen deed zo tegen me.

nou heerlijk verknipt zitten te zijn geen baan zwaar depresief ik wou dat ik iemand had neer gestokken had, dan had iemand misschien is waker geworden in plaats suf alles maar laten gebueren tis echt niet de schuld van de gepeste, die weet niet meer wat te doen de wanhoop voorbij geen steun van niemand niet nou vind je het dan heel gek dat ie rare dingen gaat doen , iemand dood steken vind ik in dit geval minder erg als iemand pesten en voor ze hele leven te verneuken.

ik keur het niet goed maar ik snap wel waarom iemand dit doet en daarin is hij het slachtofer niet de dader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

so begekomen van de schik net :verrygood ;) ff 1vandaag gekeken en klaar om te reageren ( wist dus echt neits van dit topic vandaar dat ik er nu pas in hak :lol: )

 

ik ben gelukkig door de opvoeding van mijn ouders al snel bewust geworden dat ik anders was als andere ( iederene is anders goed ok.... maar tog een rooi of een heeledikke man is tog anders u know B) )

 

als ik eten oest was het: .... HE ROOIE ETEN ik weet gelukkig niet beter het is een stukje psychologie ( kut dislectie ) denk ik dat als je ouders je noemen wat je bent ( als het waar is en met enkele subtiliteit word gebracht ) je er veel van opsteekt, ik ken talloze rooien geken / nerds.... de gekken die dus gek zijn omdat je zegt is rooie ofso en ze flippen door kunnen er neit tegen... noem mijn rooien het doet me niets je zult gewoon antwoord krijgen ( zelfs nu ik kaal ben ):o. en de nerds helaas duiken in een hoekj...

 

 

in het dagelijks leven ben ik wel een figuur op zich VOEL ME OOK WLE ENE MANNETJE EIGENLIJK. ben hier onder de jeugd best bekend en kan me het best omschrijven als een sociaal/agressief figuur :D dit is een hele rare combinatie misschien maar klotp tog aardig. ik kan het met alle bevolkingsgroepen vinden en maak ook met elke 'soort' ( eigenlijk zijn we allemaal mensen ) ik ben een sociale prater dus.... helaas door veel voor mezelf moetne opkomen ook tamelijk agressief en heb een eigen territorium waar ik niet snel of neit makkelijk mensne binnen laat ( neem macho die in je stam kroeg binnen komen of een nieuw figuur binnen je groep).

 

ik ben zeer geliefd hier of gehaat er tussen in bestaat denk ik niet ( ik heb zelf wel zat mensen waarmee ik kan leen zeg maar zonder ze te mogen of te haten !!!! bij mij zullen weinig mesne iets er tussen in vinden je vind me ene praatpaal/wijsguy of je mag me en neemt me zoals ik ben !! ).

 

 

doordat ik zelf helaas zelf nogal spiritueel aangelegt ben 9 hoe graag ik dit ook soms weg druk ) ben ik helemaal ene moeilijk figuur om te begrijpen of doorheen te prikken!!!! genoeg mensne die me denken te kennen maar weini die echt iets vna me snappen.

 

 

ik ben het eens met butchers verhaal!!!!

 

geweld lost wel degelijk op met geweld maar word omgezet in bangigheid mesnen die niet goed weten wat ze met je kunnen en hoe je reageerd ( maar geloof me pesten gaat heir door over ) en wie neit luisteren wilt moet maar voelen!!! althans dit zijn mijn bevindeingen, met mij kun je normaal praten al iggen we in een discussie helemaal aan de andere kant vrijheid in meningsuiting zover het maar kan zelfs tot kwetsend ( maar ros er niet nog 1 keer over heen hoop dat jullie me begrijpen )

 

je mag tegen me zeggen dat ik ......... ben ofso en me tot me enkels afbreken maar vidn het niet nodig als je eenmaal je zegje heb gedaan er elke dag of wekelijks jaar in jaar uit mee te komen en dus te pesten ( pesten is vaak iets herhaallijk doen !!! of op ene bepaalde manier iets doen ) dit lijd bij mij ook tot agressie en dus geweld

 

of dit normaal is .....????? tsjaa kan ik niet over oordelen mogen jullie doen , je mag het met me een zijn maar ook goed oneens boeit me wel maar doet me nix ;):D ik ben hoe ik ben en mensne zijn hoe ze zijn respecteer dat accepteer dat lukt dat niet ( gebeurd iedereen wel 1 x of meerdere x in zijn leven ) ga allebei een andere kant op.

 

 

ik vind zelf hoe erg je ook gepest word je nooit mag MOORDEN !!!! je ontneem zoveel mensne wat ook al was het jong of meis een pestkind!!!! elke mens heeft goede en slechte dingen !!!! iuemand een goed lesje leren ...tsjaa daar worden we allemaal groot van.

 

 

hoop dat vooral veel mensne het eens zijn over de ene laatste zin van me !!!!! iig over het eerste gedeelte :P

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: @ TRASH : wat ik zelf heel veel zie is dat rooie zich kaal scheren of eEN kort kapsel nemen... waarom is dat is dat iets onbewust ???? ik zelf vind een kale kop mooie staan als me rooie kop das neiot omdat ik onzeker ben over de kleur vna me haar maar vidn kaalzjn gewoon mooier!!!! anders kleur ik het wel, althans dat denk ik :) of heb ik dit me wijsgemaakt ???? verder ben ik al wat kalig vanmezelf ( rode mensen worden sneller kaal dan andere haarkleursoorten ) vooral daarom laat ik het eignelijk niet meer groeien omdat het vreemd zit voor me gevoel !!! wat is jou verhaal om kaal(end ) te zijn????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...