Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
latinDos2

Man Vrouw Hulp Graag Foto's Vernieuwd

Recommended Posts

dsc00345xx5.jpg

 

dsc00344ee6.jpg

 

deze twee bovenstaande zijn vermoedelijk een man volgens mij alle andere onderstaande vrouwtjes of is het nog te vroeg ? graag hulp hartelijk dank :specool

1 onder vrouw ?

dsc00341tt3.jpg

2 onder vrouw ?

dsc00343hh5.jpg

 

3 onder vrouw ?

dsc00342oe7.jpg

 

plantjes zijn de 5 de week ingegaan onder 4 keer 36 tl ,ik had als er tussen die vier twee vrouwtjes hadden gezeten ze graag onder mijn 600 Hps gehangen en zo stekken nemen tot ik er genoeg heb voor een kweekje ? ,enige suggesties zijn welkom en voral het geslacht ,sorry mods voor de foto trobbels van vorig topic greetz latinDos :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argh, dude wat snap jij niet aan m'n 3 regels van vorig topic ??

 

1; foto's laden heel traag / of niet -> Wietforum gallerij!!!!

 

2; te klein, kan niet zoomen.

.....

 

Nog meer hulp nodig ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

neen dank u heb het begrepen lol grof taaltje he omg rofl :verrygood delet maar mijn account man joij bent geen moderator waardig lol :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

koop u een deftige pc man en ga tegen iemand anders je frustratie uiten ik ga lekker een bollen bey :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij wilt graag geholpen worden, maar dan moet je ons wel van kwalitatief goed materiaal voorzien !!!!!!!

 

If not; fky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuck youself nert :specool

 

Kom op mannen , misschien zijn sommige mensen hier lekker bot ....MIKEH (Niet lopen stangen die noob)

 

Maar jij ook , Mikeh vraagt je ten eerste om even je aan een paar regels medewerking te verlenen voor "the good cause" zowel voor jou als voor het forum en jij negeert het doodleuk plus je verwacht ook nog een net antwoord , het moet van 2 kanten komen.

 

Respecteer dat dan gewoon en ga niet lopen stangen , denk je dan echt nog fatsoenlijk behandeld te worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh mikeh mag het wat vriendelijker, gaat nu wel erg kort door bochtje, sommige menschen hebben nu een maal geen kwalitatief hoogstaand materiaal om te showen, beetje liberaal mag wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op Havelaar , ik heb Mikeh ook op zijn vingertjes (proberen te) tikken op zijn BOTTE moderators gedrag maar Mijnheer Latindos vraagt er ook wel een beetje om hoor , je moet je wel een beetje aan de forum regelementen houden wil je met respect behandeld worden (????)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerder vandaag heb ik al 1 topic van de persoon in kwestie gesloten met dezelfde redenen waar ik z'n topic van _vorige_ week gesloten mee heb.

 

Hardleers ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal , maar een beetje hoffelijkheid kan geen kwaad , FKY is niet hoffelijk

 

We hebben allemaal 1 gemeenschappelijke factor en dat is Cannabis.

 

One love , One heart

Lets get together and feel allright

 

:specool

 

En dat is wel toepasselijk hier op WF , zelf als ze hardleers zijn :huh:

 

Dus Latindos , gebruik even de WF gallerij daar hebben we allen plezier aan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ latinDos,..

 

Een closeR up van je plantjes maken... hierop is geen ruk te zien..

En imageshack suckszz.. niet iedereen heeft een snelle pc en minuten zitten wachten op een foto,... daar heeft niet iedereen geduld voor....

 

Duss... om antwoord te krijgen op je vraag moet je jezelf ook een beetje aanpassen hierzo...

 

Dit is niet om je af te zeiken... het is maar advies..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En even in het goeie topic plaatsen helpt ook.

 

Met respect kom je ook ver btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik dus al eerder aangegeven heb;

 

Kom met goede macro shots, waar we uberhaupt iets op kunnen zien.

Zet deze dan in de WF gallerij, lekker snel & groot.

 

Als je dat te veel moeite is, of teveel tijd kost dan raad ik je aan om de link van soca's post te volgen.

 

Topic gesloten.

 

ps; UTFS :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...