Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
barnn

Ik Wil Voor Het Eerst Een Paar Plantjes Buiten Zetten!!

Recommended Posts

Oke ik heb ff een paar vraagje`s over het buiten kweken ik heb hier niet veel ervaring mee!

 

Ik zal even vertellen wat ik precies van plan ben. :P

 

ik ben van plan om een stuk of 5 plantjes in mijn tuin te plaatsen,

ik zit te denken om ze in metsel kuipen te zetten.

want ik heb een lange smalle tuin, zo kan ik ze een beetje met de zon mee verplaatsen. ;)

 

ik heb tot nu toe alleen ervaring met binnen kweek.

 

ik zit nog te twijfelen wat is beter?

aarde of hydro

 

mij lijkt aarde!

 

kan ik gewoon een van mijn PP stekjes buitenzetten? (wel voorgegroeit!)

 

Wat is de beste tijd om dat te doen?

 

voor de rest weet ik wel veel over de plantjes!

 

ik hoor het wel,

peace Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ revelation Er kunnen er altijd meer bij ;)

Ik ga dalijk weer ff updaten

:P

 

barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn No-Zem, waarom moest je dat nou doen, nou heb ik verdomme dat hele topic gelezen... En dat is nog niet het ergste, ik ben geinspireerd ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha... ik ken dat... mooi toch...?!

Dat had/heb ik met dit scrog-topic van Vlinders.. en dat wordt wrschijnlijk ook m'n buitenprojectje maar dan op wielen.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet af te zuigen No-Zem, onder die folie krijg je vrijwel zeker rot als je geen circulatie hebt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... moet ik tegen die tijd nog iets op verzinnen,...

Ik heb geen zin om weer een hele oogst voor m'n ogen weg te zien rotten.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he badankt voor jullie reacties, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vragen! :lol:

 

ik zou graag willen weten of PP het goed buiten kan overleven?

zo ja waneer moeten ze dan naar buiten?

zijn die specie kuipen een goed iedee?

 

@ no zem dat was zeker een mooi verslag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hebie linkies die ik hier zie verschijnen nog niet gelezen doet ik zo :(

 

maar pp kan je inprincipoe wel buiten zetten maar deze gaat wel wat later in de bloei en zal dus denk ik ook pas eind oktober oogstbaar zijn was best laat is ( vorig jaar hadden we toen al een hoop slecht weer achter de rug ) je kunt het proberen ik heb dit jaar ook gewoon 4 binnen soorten kunnen oogsten en met succes helaas bij 1 plant wel flink wat rot ( 3 dagen van te voren was der nog neits aan de hand duss OPLETTEN!!!ELKE DAG ook had ik op mijn boompje wat meeldauw maa dat heb ik snel kunnen behandelen en heeft weinig schade aangebracht ).

 

 

je planten welke soort het ook is het beste rond mei zetten of later niet eerder iig want april kan nog een verradelijke maand zijn !!!! je planten worden wel monsterlijk groot als je ze meteen in mei plant en ga dan ook maar uit van kerstbomen van 2 meter en anderhalve meter breed !!!!

 

wil je sowieso minder grote planten neem dan een indica deze blijven vaak tog aanzienlijk kleine, sativas laat zetten maakt vaak ook neit echt uit mijn jackberry heb ik een aantal maanden in ee 6 liter pot (ofsoiets) gehouden en was eind juni begin juli niet groter dan ???? 40 cm ongeveer heaas werd deze uiteindelijk nog ruim 2,5 meter :( over groei potentie gesproken !!! gelukkig mijn buurtje heeft niet geklaagd al had een buurvrouw wel door wat het was :( maar zei alsof het dood gewoon was 'oww dat deed mijn zoon ook wellis hoor :( :lol: '

 

 

en tsjaa kun je bomen maken en je gang maar gaan zal ik zeker vroeg bloeiende sativa achternemen flink toppen en in model brengen en je zult mits een goede nazomer een vreselijk gruwelijke oogst hebben :o.

 

verduisteren kan ook nog ene optie zijn maar aangezien jij al 300 dames meot verzorgen en misschien in de zomer nog wel zo'n project heb lijkt het me dat je hier geen tijd voor hebt :lol:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmaar buiten planten en grote trekken wel de aandacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: thanks voor de reacties :lol:

 

@masteryero ik weet voldoende je hebt al mijn vragen beantwoordt!

ik ga dan toch maar ff over het soortje nadenken! of ik laat de PP gewoon al flink groeien in mijn voorgroeihok en zet hem wat later naar buiten! :(

 

@madmike bedankt voor je bezorgtheid.

maar mijn plantjes staan niet bij mij thuis! :(

 

Barnn, :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...