Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ray.men

Vag Worden Van Muziek;)

Recommended Posts

Hejj mensne een tijd geleden zat ik een toptic te lezen en daar had iemand links tussen gezet dat je lijp werd van die muziek als iemand begrijpt over wat ik het heb zou die dan aub een link naar dag topic kunnen geven alvast bedankt

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry je moet het nog ff uitleggen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh daar istie weer....

 

Bedoel je misschien:

Hey mensen,

 

Een tijd geleden zat ik een topic te lezen en daar had iemand links van muziek gepost waar je lijp van zou worden.

Als iemand begrijpt waar ik het over heb, zou die dan aub een link naar dat topic kunnen geven?

 

Alvast bedankt.

Dat zou het een stuk makkelijker hebben gemaakt.

 

Er is inderdaad een soort van muziek waar je 'lijp' van (zou) (kunnen) worden. Het duurt een aantal uur en ik had er het geduld niet voor, want je moest heel geconcentreerd luisteren zou het enig effect willen opleveren.

 

Dus je bent nog steeds bezig met je kick proberen te krijgen? Nog steeds niet de smartshop in kunnen komen, na al die topics over smartdrugs etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj mensen het is neit helemaal wat ik bedoelde de links staan ergens in het forum maar kan ze helaas niet meer vinden maar toch erg bedankt voor jullie links en LQ wat valt allemaal onder smartdrugs dan en kan je dat halen onder de 18? alvast bedankt Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG Ik was 14 toen ik dat al had uitgeprobeerd ;) En ik laat even in het midden of het werkt of niet :P

 

ga naar dit topic : www.saven.nl -> i-doser, spacen op geluid

 

Zoek het GEHELE topic door. Daar vind je informatie (en je zult zien dat ik er ook tussen sta :D ).

 

En NEE, erg lang ga ik er niet over uitwijden. Ik heb daar alles getypt wat ik weet.

 

En als je iets niet kan vinden daar: Mijn vriend helpt je wel

 

En dit is serieus wat jij bedoelt, aangezien ik het hele forum tijden geleden al heb doorgespit.

Het is toch moeilijk voor jou he, om de zoekfunctie te vinden.

 

1 ding:

Het is GEEN drug en je kan het zo "halen", oftewel downloaden. Je hoeft heus niet naar de SH om daar een cd'tje op te halen ofzeauw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...