Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

Ruilen Zonder Huilen Doe Je Met!

Recommended Posts

ruilen zonder huilen met GVH

beetje probs maar toch allemaal in orde gekomen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen met:

 

Power p

 

mooi en correcte verzending !!

 

nr1 ruiler :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen met amnesiah!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder te huilen met:

 

Alweer Dhr. Limbic, kerel bedankt voor de extras :P goed verpakt en snel geleverd, daar hou ik van :lol:

en met Dhr. Sensi Life, hardstikke bedankt voor het mooie soortje goed verpakt en snel geleverd

 

Alleen nog even wachten op de seeds van de lieftallige Mvr. Kwiki

Komt helemaal goed :)

 

 

Nogmaals heren hardstikke bedankt.

 

 

Grtz

 

R

 

EDIT:

 

RUILEN ZONDER HUILEN met de lieftallige Mvr. Kwiki Super bedankt voor de seeds :tu

Altijd goede ruil met Kwiki ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen met Nesta!

 

Errg mooie soorten, mooie freebee erbij, maar wel fv stressen tijdens de post.. gelukkig goedgekomen!

 

super bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

Ruilen zonder huilen doe je met Teh_Haze.

Met leuk kerstpresent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAN AL DE MENSEN DIE HUN ZADEN VAN MIJ NOG NIET HEBBEN GEKREGEN

 

Gelieve naar mij de PM te sturen!!!! En niet naar andere zodat die dreigmails beginnen te sturen.... !!!! Naam wil gerust vernoemen hier.

Heb vernomen dat paar mensen geen enveloppe van mij hebben ontvangen na veel sturen worden deze onderschept ik doe mijn best om iedereen zijn beloofde enveloppe te regelen

 

Beloofde enveloppe te regelen.

 

Van de zaden ruil.

 

Dreigmails hoef ik niet ! zit hier toch op een hobby forum he ? of gaan ze tegenwoordig al iemand kapot maken om wat wietzaden die de post heeft geript ....

 

//edit: zODd: namen neerzetten gaan niet helpen als er problemen zijn even mod op de hoogte stellen dan kan die actie ondernemen want dreigen kan niet.//

Edited by zODd
Meeste hoofdletter uit tekst gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen en zonder problemen en mooi afgehandeld met renessy

en zoals gewoonlijk ook met RNL88

 

super om mee te ruilen ;) thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames en heren van het wietforum

 

bedankt voor alle mooie ruilen die ik met jullie gedaan heb..

 

mede names mijn miss wens ik het gehele Wiet Forum

 

 

 

prettige feestdagen und ein guten rutz ins neues Jahr !!

 

gr :)

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Teh Haze valt prima te ruilen :) iemand die t snapt ...........

 

grts

HK

Share this post


Link to post
Share on other sites
AAN AL DE MENSEN DIE HUN ZADEN VAN MIJ NOG NIET HEBBEN GEKREGEN

 

Gelieve naar mij de PM te sturen!!!! En niet naar andere zodat die dreigmails beginnen te sturen.... !!!! Naam wil gerust vernoemen hier.

Heb vernomen dat paar mensen geen enveloppe van mij hebben ontvangen na veel sturen worden deze onderschept ik doe mijn best om iedereen zijn beloofde enveloppe te regelen

hmm.. als jij het goed verpakt is er niks aan de hand. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een pakje niet aankwam. Je denkt toch echt niet dat post.nl zaadjes uit je brieven gaat halen he, en zeker niet met de decemberpost! En eeen potbode gaat ook echt geen brief of pakketje met zaadjes achterhouden. Sannie verzendt duizenden pakjes per jaar, nooit enig probleem in Nederland.

 

er is een zero tolerance op bedreiging, maar we hebben er op Wietforum ook een hekel aan als je je afpraken niet nakomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ whazzup , : ? : genoeg afspraken wel nagekomen enveloppe worden onderschept 2 x naar renessy een enveloppe gestuurt met over de 40 stuks zaadjes in x 2 dus = 80 zaden zijn niet aangekomen bij rennesy en heb ze in een bubbelenveloppe opgestuurt met 2 postzegels elke keer op de enveloppe ...

zaden gestuurt naar beaker heeft ze ook niet aangekregen ... het is zo dat 2 a 3 mensen ze maar niet aankrijgen van mij

 

en kga hier niet lopen lullen over wat zaadjes hoor ... khou me aan de afspraken alleen de post niet want die post het niet fatsoenlijk

 

en sannie verzend inderdaad 1000 den pakketjes per jaar maar er zijn er ook bij die niet aankomen hoor , en die gozer heeft zaad genoeg voor te hersturen ik niet met maar een gewone hobbykweker

,

en als ik dan dreigberichtjes ga aankrijgen van ..'' je weet wel van wie '' om wat zaadjes vind ik dat wel een beetje te ver gaan ... moest een ander persoon hier op wf zo een pm's sturen naar een ander

was het meteen een full ban geweest ... maar blijkbaar krijg ik hier het gevoel dat er hier flink wat omzeild word

 

kom je chil kijken en wat lezen voor je hobby zitten er dreigberichten voor seeds in je inbox :)

 

mazzel

 

en wou ook nog vertellen dat ik in niet in NL woon maar in BE en hier in belgie onderscheppen ze wel pakketjes met weedzaden in hoor kijk maar naar mijn zadencollectie die ik had

die is gewoon half weg door al die zaadjes dat ik al opnieuw heb moeten sturen .. fijn is het ook niet hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

De post hier in Nederland werkt ook niet.

 

Heb het totaal 8x meegemaakt dat er iets niet van mij is aangekomen of andersom in 3 jaar tijd.

 

Dat mag je de ander nooit kwalijk nemen.

 

Je kan alleen melden dat je niks ontvangen hebt en hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nog meer mensen waarvan hun pakketjes ook niet aankomen dus denk wel dat er nog meerdere pakketje niet aankomen , ik laat teminste nog iets weten en probeer het ook op te lossen , als ik hier van iemand wat zaden zou gaan rippen fzo zou ik zeker hier nadien geen berichten meer typen om het in orde te krijgen

en zou ik gewoon wegblijven op wf , maar dat doe ik dus niet en zit hier ook niet op een forum om zaadjes af te pakken van andere

 

..................edit....................

 

heb hier genoeg contact met mensen op wf en altijd in goeie zin

 

---------------------------------------

Edited by blowsterke
Het in herhaling vallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best kinderachtig van volwassenen. Beetje jointjedraaien achterna? Hopelijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

All in a day on the net.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svp niet meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil nog even wat toevoegen voor ik ontopic ga.. :)

 

1. ik heb zelf nog niet met shining geruild, maar heb m vaak genoeg langs zien komen dus geloof heus wel dat hij eerlijk is!

2. ik weet niet hoe jullie ervaring met JD is, maar ik heb zelf altijd goede contacten gehad (en heb ik nog steeds) en heb hier nooit echt problemen mee gehad, je moet natuurlijk wel uitkijken met wie je ruilt!

3. vind dreigmailtjes nogal onzinnig, als shining tot 2maal toe nieuwe zaden stuurd, en het komt niet aan tjah.. heel vervelend maar wij zijn met ze alle alsnog hobbyisten welke aangewezen zijn op de post, als deze het verknallen kan het zijn dat ze (mede omdat je uit belgie komt) ooit een keer een pakketje van jou hebben onderschept, en vanaf nu uitkijken naar dezelfde pakketjes van die brievenbus.. probeer eens een andere bus want als je een drukke ruiler bent kan je er gif op innemen dat het op kan gaan vallen!

4. Blame niet alles op Shining, maar ook op de mensen met hun dreigementen. Shining geeft het fatsoenlijk aan en als je het niet vertrouwt. stop met ruilen of doe alleen nog aan persoonlijke ruil.

 

Komt dus neer op: niet zeuren, meer blowen, gewoon eerlijk zijn en als het een x niet bevalt, das pech maar das het risico van het vak, en anders stop je met ruilen of doe je alleen aan persoonlijke ruil.

 

Nu gaan we maar weer ontopic:

 

Hindu Kush, met jou kan je zeker ruilen zonder een traantje weg te tikken! mooie zaadjes, goed verpakt en snel gelevert (ongeacht de december stress bij de tnt :) )

 

toch maar weer offtopic:

 

Bedankt voor het warme ontvangst op dit forum, iedereen bedankt voor de ruils die gedaan zijn,, ennuh prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ruilen zonder huilen tot nu toe :):

 

-Ak47-tje

-Alibaba

-Cannabusinesss

-GVH

-Led_kroket

-Pietjepuck

-Smeed

-Wolfje

 

Gr. Goof

 

Hier mogen de volgende heren aan toegevoegd worden:

 

- Limbic

- Renessy

- Cannabusinesss (alweer :))

 

Wel spijtig dat mijn zaden na een week alleen nog maar bij renessy zijn binnen gekomen.

Klote post hier in NL, morgen gaat een 2e zending opweg.

 

Goof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...