Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vdwilk

Lowryder #2

Recommended Posts

Goededag allemaal!

 

Ik wil komende tijd een paar keer 2 of 3 lowryder#2 in mijn tuin gaan zetten. Mijn vraag is nu: moeten deze planten ook groeivoeding of alleen bloeivoeding (daarbij ook pk13/14???). Misschien heeft een van jullie wel zo'n voedingsprogramma wat het beste is dan voor mijn lowryders. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen!

 

 

Gr. Berend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou in de tuin geen voeding gebruiken, gewoon in de volle grond.

Misschien dat andere er anders over denken.

Ik heb lowryder #1 binnen onder spaarlampen staan en gebruik alleen bloei voeding.

 

Grtz Lowryder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou in de tuin geen voeding gebruiken, gewoon in de volle grond.

Misschien dat andere er anders over denken.

Ik heb lowryder #1 binnen onder spaarlampen staan en gebruik alleen bloei voeding.

 

Grtz Lowryder :lol:

de grond waar de lowrider komt te staan ongeveer 40 a 50 cm diep en breed omhusselen met potgrond en perliet, voor de rest niet te veel aan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je denkt dat je aarde te arm is aan voeding kun je ook beendermeel/bloedmeel/guano/wormenmest toevoegen om je grond op te waarderen.

 

dit geld natuurlijk ook voor indoor,

 

p.s Low ryder heeft in zijn korte leventje niet zo heel veel voeding nodig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net het zelfde vanplan en zo toch 3x 10 of 15 plantjes te oogsten dit buiten seizoen maar mijn vraag is waar zijn er goede lowryder zaden te krijgen en ook tegen een degelijkeprijs want 40 euro voor 10 zaadjes waar je niet eens zeker bent als het vroukes zijn beu vind ik toch mar heel duur .............

 

let me know ............. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou in het begin wel fishmix meegeven ,1of 2 keer

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben net het zelfde vanplan en zo toch 3x 10 of 15 plantjes te oogsten dit buiten seizoen maar mijn vraag is waar zijn er goede lowryder zaden te krijgen en ook tegen een degelijkeprijs want 40 euro voor 10 zaadjes waar je niet eens zeker bent als het vroukes zijn beu vind ik toch mar heel duur .............

 

let me know ............. :P

 

In sannieshop zijn goede lowryderzaden te koop, gekweekt door TNT.

10 zaden voor 20 euro + 5 freebees ( gratis zaadjes) + jiffy's en gratis verzending ;)

klik HIER om ze te bekijken en te bestellen.

 

Grtz Lowryder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze afgelopen jaar ook gehad en zijn zeker aan te bevelen. ik heb er een lekker rokertje aan gehad en duur vind ik ze nou ook niet echt duur.

 

10 zaden, waarvan 9 uitgekomen en 4 ervan waren vrouwen.

 

Ik heb ze in een light mix gezet en 2x bijgevoed met groeivoeding, daarna wekelijks bloeivoeding nadat het geslacht duidelijk was

 

Zie hier het kweekverslag ervan: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=29095&st=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou enkel bloei voeding geven,maar zal binnenkort deze zetten

 

After months of rumours and rigorous testing by the Joint Doctor we are finally able to Lowryder feminised cannabis seeds. They are basically a female version of the lowryder 2 strain.

 

Lowryder #2 is a cross between the autoflowering dwarf, Lowryder, and a variety known for copious resin production, exotic taste and soaring highs (Santa Maria is an indica/sativa mix originally from Brazil). This cross produces compact, bushy very-early flowering plants with prolific budding. The aroma combines the earthy, mossy tones of Lowryder with the wonderfully spicy yet sweet aroma of the Brazilian.

 

This cross is suitable for compact indoor or closet cultivation, as well as outdoors for a very early harvest (end of July to mid August). Yields superior to Lowryder. Flowering is complete after 9 weeks from the seed and it begins since the third. Height is 45-50 cm (17-19 inches). Production is 28-42 grams per plant. This variety is now fully stable and auto-flowering.

 

Bij alien(39euro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx...... ik heb er nu wel al reeds via snowwhite besteld maar daar waren ze per stuk en heb maar 2 "freebees" gekregen maar ze kosten 2.5 per stuk is ook nog eens wat duurder dan sannie zaad..... denk toch voor diegene die in mei geplant worden dat die van sannie zulle komen ..... :huh: :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man vlee wegen leiden naar rome, hier wta mijn ervaringen zijn

 

meng je grodn iid met wat perliet voor de luchtigheid of je grodn moet al heel los van structuur zijn gebruik wat wormenmest erdoorheen en klaar ben je eignelijk ,

 

je zou sannies bacto goed kunnen gebruiken ernaast, en wat wortelstimulator van canna !!! maar niet dit is meer dan voldoende

 

btw: een lowryder is dna maar ene klein plantje maar vegis je neit wat die planten an voeding HEBBEN kunnen !!!

 

zorg er voor dat ze in losse potten houd ( dacht al dat je het over liter potjes had ) zo kan je een mamnetje apart houden en achter het raam af latne bloeien en 1 vrouwtje wat zadne laten geven.

 

zo heb je van 1 planten iig wel weer 100 zaden en heb je eer een leuk voorraadje waar je een 2de keer mee kan kweken.

 

lowryder 2 brengt iig meer op !!! bloeit wel wat langer ( 1 week dacht ik zou uit mijn hoofd ).

 

veel succes

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dit was allemaal nuttige info.

ik heb reeds lowriders besteld bij sannie en laat ze eerst binnen opkomen en wil ze dan begin mei buiten zetten.

kan ik er dan nu al meee beginnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga beendermeel gebruiken voor mijn lowryder 2's :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...