Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik had afgelopen dagen griep en ja dan maar ff opzoeken op internet over griep hebben en daarbij blowen, toen ik uitkwam op een forum las ik dat het zelfs zou helpen om minder ziek te voelen maar dat geld helaas nie voor iedereen sommige mensen kunnen er juist beter bij voelen en sommige gaan er zelfde of slechter bij voelen, nou ik had het meteen getest en hielp me heel goed was al niet meer ziek dus ik de hele dag door roken. hele dag niet ziek geworden en uiteindelijk gaan slapen en volgende ochtend voelde ik me weer ziek.. ( niet erger, zelfs minder als voor het blowen ), komt vast omdat ik de nacht niks had kunne roken.. nou ik denk toch wel iets om te testen niet? :lol: ps. rook niet te veel je kan minder hebben, was bij mij teminste zo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik griep heb, loop te hoesten, en rondloop met een snotneus, dan is het niet zo'n goed idee om te gaan zitten blowen. Wiet versterkt je gevoel meestal..bij mij tenminste.

Dus als ik me beroerd voel, en dan een jointje rook, dan word het alleen maar erger.

Gewoon een handje vitaminepillen, beker anijsmelk, en terug naar bed. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij griep hoest ik eerst m`n luchtwegen zo goed mogelijk vrij, steek een pure op (met nodige hoestbuien, ooit raak je uitgehoest) drink een of twee bekers thee met citroen en honing en duik m`n bed weer in.

Voordeel is dat je heerlijk inslaapt met vrije luchtwegen, maar werkt zo te lezen niet bij iedereen.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een tijd last gehad van een spastische darm en moest daar bij vaak kotsen ,als ik eenmaal begon te kotsen dan kon ik niet meer stoppen en moest dan vaak naar het ziekehuis om de boel te laten kalmeren met injectie's

Aan gezien dit niet altijd prettig was ben ik gaan expirimenteren om weed te eten als het zover was, en tot mijn verbazing en van me huisarts hielp dit heel goed

sinds dien eet ik regelmatig weed ,gewoon een plukje in je mond ,kauwen en wegspoelen met water ,ik heb ook geen problemen met mijn darmen meer

 

weed is zeer onder gewaardeerd als medicijn

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nergens las mee sinds ik blow al 8 jaar ofzo

ik heb soms wel het idee dat ik hierdoor griepjes niet verneem

ik ben wel af en toe verkouwden enzo een keer in het half jaar kotsen ofzo

(drank verkeerde maaltijd) zodra ik dan uitgekots ben rook ik bibberend een jointje

als ik dan te brak bent draait mijn lieve vriendin voor mij een kopje thee nog een jointje en ik ben dr weer boven op mijn advies griep dikke kneite lekker rustig aan op de bank vergeet je frisse lucht vooral niet!! !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een gekneusde rib is ook makkelijker te verteren met een jointje op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja maar dat wiet onder gewaardeerd is als medicijn sta ik niet verstelt van.. ik had een filmpje gezien dat het tegen 20 verschilende ziektes goed was.. waaronder kan.ker. maja de overheid ziet liever wiet gaan als komen .. 1999 waren er 1200 shops, en 2007 nog maar 700 ( ergens gelezen hier :D )

 

maja iemand moet gewoon eens zegge dat het helemaal nie zo slecht is in tegendeel ... en dan mogen we miss 5 planten legaal :huh: Ohh :rofl..

 

ben weer weg aant dromen he .. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus als ik me beroerd voel, en dan een jointje rook, dan word het alleen maar erger.

 

Ik smoke niet als ik me geestelijk niet chill voel, maar als ik lichamelijke klachten heb wordt het bij mij niet erger er op, alleen maar beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zeker geen arts, noch ervaren op het gebied van wiet.

Ik kan geen onderzoeken ofzo voorleggen, en wie weet helpt wiet wel tege bacteriele en virale ziektes (onstekingen, griep etc).

 

Maar mijn eerste gedacht zou zijn: het placebo-effect.

Ik geloof wel dat wiet pijn kan verzachten zoals bij de gekneusde rib, want als ik gerookt heb (en omdat ik het nog niet vaak heb gedaan, voel ik een straffe joint nog altijd snoerhard) voel ik ook minder. Overlaatst met duf te zijn tege een deur geknald met mn blote voeten, was gewoon gek/lachen moment. Bij nuchterheid pijn alom.

 

en vast en zeker zal de goede nachtrust na de wiet ook een rol spelen, slaap doet helen! (en als ik terug nuchter ben, val ik in slaap als een brik)

 

maar eerlijk gezegd denk ik niet dat wiet echt rechstreekse gevolgen heeft op de genezing van bv griep. Maar zoals ik zei: combinatie van psychosomatische (placebo), goede nachtrust en bij sommigen het 'happy gevoel' zal zeker wel iets helpen bij de genezing.

 

maar dit is mijn €0.02.

 

Finaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het ook niet zekker maar ik had laats was het zo

 

een vriend van me had griepje ( wist ik niet van em ) maar uit zelfde flesje gedronken.. volgende dag veel spierpijn en beetje ziekjes. ik dacht meteen oke ik heb de griep. dus die dag maar een paar gerookt omdat ik griep had, volgende dag was het weg. of dat ook weg was gegaan als ik niet had gerookt weet ik niet zekker.. maar lijkt wel goed te helpen :S na 2 keer in 1 dag eraf te zijn bij de begin fase... ik weet het niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben net een weekske vrij ziek geweest niet naar de huisarts geweest gewoon redelijk veel smoren en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het echt wel helpt ook tegen kopijn en katers

Share this post


Link to post
Share on other sites
It's good for asthma

Dat bedoel je nou toch niet serieus? :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel, ken wel mensen die astma hebben en toch roken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ook en heb ook asthma, maar beweren dat het GOED is voor asthma zou ik nooit durven zeggen :welcome:

Integendeel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOME CALL IT TAMJEE

SOME CALL IT THE WEED

SOME CALL IT MARIJUANA

SOME OF THEM CALL IT GANJA

NEVER MIND, GOT TO...

 

LEGALIZE IT

DON'T CRITICIZE IT

LEGALIZE IT YEA-AH YEA-AH

AND I WILL ADVERTIZE IT

 

DOCTORS SMOKE IT

NURSES SMOKE IT

JUDGES SMOKE IT

EVEN LAWYER, TOO

SO YOU'VE GOT TO...

 

LEGALIZE IT

DON'T CRITICIZE IT

LEGALIZE IT YEA-AH YEA-AH

AND I WILL ADVERTIZE IT

 

IT'S GOOD FOR THE FLU

GOOD FOR ASTHMA

GOOD FOR TUBERCULOSIS

EVEN NUMARA THROMBOSIS

 

GOT TO...

LEGALIZE IT

DON'T CRITICIZE IT

LEGALIZE IT YEA-AH YEA-AH

AND I WILL ADVERTIZE IT

 

 

Never forget Peter Tosh and the truth of his song...

 

And keep on growing marihuana...

 

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...