Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sir_SmokeALot

Maastricht Verplaatst Vijf Coffeeshops

Recommended Posts

Burgemeester en wethouders van Maastricht gaan eindelijk de coffeshops uit de binnenstad verplaatsen. Hiervoor is een vergunning voor de bouw van twee zogenoemde coffeecorners aan de rand van Maastricht afgegeven.

 

In totaal zullen vijf coffeeshops zullen deze zomer vanuit het stadscentrum daarheen verkassen. Het is de gemeente al jarenlang en doorn in het oog dat Duitse en Belgische drugstoeristen een ritje naar de drukke binnenstad maken om wiet te scoren. Verder heeft Maastricht enorm veel last van tone drugsrunners. De runners joegen vorig jaar vooral op Franse drugstoeristen, die zelfs bedreigd en mishandeld worden als ze geen drugs kochten. Ook gewone toeristen werden lastig gevallen en geïntimideerd. De runners rijden soms met snelheden van meer dan 100 kilometer per uur door de stad op jacht naar kopers en veroorzaken daarbij levensgevaarlijke situaties.

 

Overigens is België niet blij met het verplaatsen van de coffeeshops. Zij verwachten dat nu meer Belgen naar Nederland afreizen om drugs te scoren. Hierdoor zou Maastricht de omliggende gemeenten lastigvallen met het tolerante drugsbeleid.

 

bron: fok.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgie moet niet zeiken. Zolang hier fucking hypocriete politici zitten die doen alsof wiet een marginaal verschijnsel is, die doen alsof er in belgë geen kilo's wiet per dag gerookt worden door mensen van 12 tot 90 zonder enige controle op hoevelheden, kwaliteit, eventuele criminele scene die hier zwaar geld kan aan verdienen moet Nederland z'n 'overlast' van drugstoeristen maar mooi terug op ons land proberen af te wentelen. Gelijk hebben ze!

 

Voor alle Belgen op dit forum; checkt Trekt uw Plant eens, kom in actie want het is tijd dat de hypocrisie in ons drugsbeleid ophoudt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een vreemd gevoel,dat ik dit zelfde antwoord net ook al ergens las... of ligt dit aan mij... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry khad het eerst hier gepost, maar zag dat er onderaan nog een topic over hetzelfde bezig was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet identiek, eigenlijk wel dezelfde discussie.

Mijn persoonlijke mening is welvoeglijk bekend: de buren mogen hun eigen stukje straat vegen, dus sluiten die mega shops (al snap ik Leers wel), in ABN:

Vecht in eigen land en maak je onafhankelijk van dit kikkerlandje !

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...