Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
misterxl

Vakantie Op Kosten Van De Staat

Recommended Posts

Hallo mensen weer terug van weggeweest. Sommige mensen weten het nog wel was bezig met kweekvrslag en stond op het moment van knippen totdat de blauwpetten me ophaalden(natuurlijk eventjes voor kerst) om nog een paar strafuurtjes uit te zitten. Het verslag is daarom ook nog nooit afgemaakt. De oogst is wel goed gekomen dankzij mijn schoonmoeder echt een schat. Ben sinds gisteren weer maar uiteraard is de oogst al weg. 800 gram was de opbrengts van 32 k2's. Ze waren getopt dus de opbrengst valt tegen was trouwens heerlijke wiet. Er is speciaal 200 gram bewaard voor mijn thuiskomst dus kwaliteit was uitstekend. Ik heb zelf niet geknipt maar er war veel afval volgens zeggen dwz veel zijtakken die wel toppen hadden maar niet de moeite waren om te knippen. Ikzelf had er wel een bestemming voor maar het is helaas verdwenen in een afvalbak ergens. Conclusies van de kweek: Omdat k2 een bossige plant is van zichzelf heeft het in een kweekkast al dan niet zelfgemaakt of een kwwekkast geen enkele zin om te toppen. Tenzij je zeg maar minder planten zet en dan scrogt. Uiteraard veel topics gemist een een paar pm's. De pm's geef ik wel antwoord via pm en de rest alle topics weer volgen.

 

Vette groeten misterxl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat's kutt dat de blauwe petten kwamen maar tog wel relax dat je nog wat toppjes over had

veel suc7 pablowz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug man.

Had je kunnen weten heh...zieltjes komen altijd vlak voor de feestdagen langs.

Kostte me vorig jaar ook 1600e vlak voor de kerst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey,

 

Welkom terug,

 

Ik hoop dat je voor de rest van je leven niet stout meer bent !

 

Behalve kweken natuurlijk!

 

Samen voor een fijner(e) Nederland (Wereld).

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is balen man , ik dacht al waar zit die gast ? , maar blijkt nu je zat dus echt !

 

leuk dat je weer hier te vinden man !

 

mvgr.Hori :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey welkom terug.

 

ik vond het ook al zo stil en was ook erg benieuwd hoe het met jou dames ging.

 

ik heb die van mij afgelopen donderdag/vrijdag omgelegd.

had 4872 gram en ben erg benieuwd wat ik daar van over hou.

 

mzzl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...