Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Voor Wie Echt Een Zinlose Discusie Over Wietrokers Wil Volgen

Recommended Posts

hier dit is een leuke:

 

 

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bschuit Bekijk bericht

Terminale (----EDIT----) patient, een buurman, rookt Mariuhana. En nu???

 

Jozua: Morfine of Opium is veel beter en doeltreffender. Niemand heeft er last van. Pas mijn twee ouders verloren. Dus ik weet waar ik over praat.

Met citaat antwoorden

 

nog een leuke:

Jozua:

 

Blowen is levensgevaarlijk ivm het verkeer. Drank en Drugs zijn de grootste veroorzakers van dodelijke ongelukken.

 

Zijn helemaal geschift, blowen en luisteren naar hardrock muziek maakt je helemaal gek. In het Openbaar Vervoer zijn deze mensen een plaag door hun stank en hun keiharde MP3 muziek.

vreemd dat ik geen hardrocker ben en dat ik niet stink, KEIHARDE MP3 muziek wil ik wel eens met die gristelijke over discucieren maar dat is een ander verhaal

 

Josua, ga es deaud..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jozua komt uit zon incest gemeenschap waar ze nog wwarschuwen voor de enge kinderlokkertjes in de bosjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een lulletje rozenwater die Jozua :P

heb me l*l uit me broek gelachen, sjees wat een figuur.

dat denkt dat hij serieus in deze maatschappij staat.

hij word alleen serieus genaaid door die overtuigingen van hem :D

heb even een accountje aangemaakt, kijken of ik hem uit de tent kan lokken ;)

 

P.S.

PP-er, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

 

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?

2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

 

gaat lekker, moet je weer wachten op een of andere figuur om te activeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je al poosten pper?

of werkt het nog niet?

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdomme wordt er bijna kwaad van als ik daar een paar paginas van lees :s

Wat zevert die nu allemaal. ;) :P

Heb ermee gelachen maar van zo'n mensen krijg ik het uiteindelijk wel echt ze.

Die heeft zoizo nooit echt cannabis gerookt, dat kan ik niet geloven, dan komt er zo'n zever niet uit, en dat geef ik als gevolg dat zo iemand absoluut geen mening mag hebben over cannabiseffecten, of met andere woorden, dat ze niks waard is wegens gebrek aan praktische ervaring.

Dat vind ik trouwens van iedereen die het heeft over "de effecten van cannabis" zonder dat hij enige tijd zelf gerookt heeft --> zwijgt gewoon, ik ga ook niets beweren hoe ik me zou voelen of wat de goede en slechte gevolgen zouden zijn als ik in space zou gaan als astronaut, totdat ik er zelf geweest ben, dan pas heb je dat recht en krijgt het een betekenis.

Het beleid (vooral kortzichtige VS) en politiekers zijn er vol van sptijtig genoeg.

Hopelijk komt deze piet snot niet aan de macht lmao :D

jullie begrijpen mijn punt vast wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijken hoe die jozua reageert :lol:

 

---------------------------------

PP-er PP-er is nu online

Nieuwe Stand.nl gebruiker

 

Geregistreerd: 12 februari 2008

Berichten: 1

Standaard

Jozua, heb jij nog iets van een leven?

of maak je jezelf alleen maar belachelijk met die uitspraken van je?

ik heb hard moeten lachen om jouw uitspraken.

iemand die zo blind is en zoveel probeert te zeggen, maar uiteindelijk niks zegt en daarbij veel vragen omzeilt.

steek een flinke blow op en leer er iets van.

of zoals "God" heeft gezegd, vreet het op

 

p.s. dat jouw tandarts een luchtje op zijn kapje doet, zegt mij meer iets over jou als over anderen.

tandenborstel ook uit ten boze bij jou?

---------------------------------

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ja ik heb het gelezen op stand.nl

 

Mooi want een beetje hulp is soms wel makkelijker bij die mafkees

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke reactie daar tnt :lol:

nu maar kijken of onze vriend reageert :lol:

 

p.s. eten...doet me gelijk denken aan de cannabutter die ik nog heb liggen, misschien toch maar even een cake bakken, mijn moeder komt met haar vriend dit weekend op visite, zal ik? :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jozua 1

vers 7

Alleenlijk wees sterk en heb zeer goeden moed, dat gij waarneemt te doen naar de ganse wiet, welke Mozes, Mijn knecht, u geboden heeft, en wijk daarvan niet, ter rechter hand noch ter linkerhand, opdat gij verstandelijk handelt alom, waar gij zult gaan;

 

ik moet waarnemen en doen volgens de wiet die mij door mozes aangeboden wordt.

 

dus mozes was een dealer, t staat er zelf.

 

in jozua zelf desnoods, ghehehe

die man kent zichzelf niet eens.

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het hele verhaal half januarie ook al eens doorgelezen.. zijn er inmiddels al weer zo'n slordige 300 posts bij gekomen.. Ik heb tijdens het lezen random uitspraken gekopieerd welke me opvielen.. Dat je het geduld heb om nog langer met die heilige boon te discussieren.. niets dan lof TnT!

Over Joshua:

Droom??? Geloven is zeker weten!!! Hebreeen hoofdstuk 11.

Ik word misselijk als ik zijn bijbelse geblaat iedere keer tegen kom, ik ben volledig geloofs loos opgevoed en ik mis het niet. Ik heb nooit last van gelovige mensen nog erger ik me eraan, maar bij dit karikatuur kan ik niet anders.

Geloven heeft voor hem met zijn god te maken, voor mij heeft het met wetenschap en bewijsvoering te maken.. een boek een hersenspinsel ter controle van de massa geeft mij geen bewijzen.. Als ik hier verkeerd aan doe laat me dan maar branden in een hel, als me nog iets leuks rest is dat mooi mee genomen straks. Ik voel me er beter bij dan bij de gedachte alleen al klakkeloos volgens een boek te gaan leven.. en dan ook nog op een manier die zo weinig vrije interpretatie heeft! Als ie moslim was zou ie in plaats van 3x per dag zeker wel 12x per dag bidden en zo proberen de kont van zijn god te kussen.

Het wonderlijke is dat mensen die zo gelovig als Joshua op het eind allemaal bang zijn voor de dood, omdat ze zich afvragen of ze wel goed geleeft hebben.. en als dat niet zo is of ze dan ook naar de hel moeten.. Die angst heb ik niet.. en ik vind het heel zielig als mensen hem op hun sterfbed wel hebben door wat ze geloven. Dan kun je in mijn ogen toch met betere dingen bezig zijn..

 

Ik heb mezelf niet in die discussie gemengd... omdat het volgens mij een vrij uitzicht loze toestand is met die Joshua, kortzichtig christen kind.. Niets mis met christenen maar wel met dit soort, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik geloof wel dat jullie em zo staagjes aan een stukje stiller en nadenkender hebben gekregen voor hij post :lol: Of hij is de bijbel nogmaals in zn kop aan het stampen opdat jullie hem nooit meer op gesjoemel met zijn bijbelteksten kunnen betrappen :lol: Succes en sterkte voor alle mensen in deze discussie!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks snowie hehe.

 

Ik kan dit nog wel even volhouden hoor en soms wat hulp van weetje en nu ook van pp komen we er helemaal wel langzamer hand hehe

 

TnT

 

Het mooiste andwoor tot nu toe staat wel op de naam van weetje hehehe

 

Ach jah een flauw grapje,

ik word er zo moe van om het alleen over zaken te hebben die Jozua gegratificeerd heeft.

Maar het is me nu duidelijk; je hebt open kaart gespeeld, en dat vind ik bewonderenswaardig.

 

Klopt. Daarom reageer ik er ook niet op.Wat een boer niet kent, dat eet hij niet. = ik sta niet open voor mijn medemens.

 

Gaat boven mijn pet en heeft mijn interesse in het geheel niet= Als ik mijn gesprekspartner niet kan/wil volgen verlies ik de intresse in deze medemens.

 

Ik heb je al eerder gezegd dat je de indruk maakt een hautaine of superieure houding aan te nemen. De bovenstaande woorden schetsen dit.

 

Je hebt open kaart gespeeld Joz.

heb je het door?

 

En nu ga jij, met je hoegenaamde gevoel voor humor, mij een beetje vertellen wat ik door de vingers laat glippen?

 

 

 

Beste Jozua, je kunt alleen dingen verspelen die je door een ander gegeven moeten worden.

 

Het enige waar de Heer nooit voor kan zorgen: respect van je medemens krijgen.

 

Ga jij mij nu werkelijk vertellen dat de Heer het bedoeld heeft om op een dergelijke 1-zijdige wijze je medemens tegemoet te treden?

Om mensen te helpen herinneren aan plagen, dood en verderf?

 

Een god van liefde,

compassie,

medemenselijkheid.

 

anything what support live forces on a positive way.

 

De god van kwaad, straf,

is iemand die schuilt in de hoofden van mensen.

 

 

Je zegt het zelf:

21 De genade van de Here Jezus zij met allen.

 

maar jij vind dat maar verdraaid lastig he?

 

Genade wordt geboren uit begrip.

Begrip wordt geboren uit interesse voor de ander.

Hier kun je alleen voor open staan als je de ander als gelijkwaardige beschouwt.

 

en dat doe jij niet!!!!

 

(dat met die boer en die pet weet je wel)

 

Als jij gesprekken aan wilt gaan op openbare fora , is dit best een lastige houding om mee te discussieren.

En daar lopen meerdere mensen tegenaan he?

 

Ik zou zo graag willen dat je er zelf tegen aan liep.

majah, het ene moment kom je ervoor uit en het andere moment brobbel je wat zondvloedbrabbels naar iemand,

Ik snap het wel hoor, 't is enorm lastig.

mijn oma zat in hetzelfde pakket.

 

Ook zij droeg de bijbel als een zwaard aan haar riem.

Vernietigend tegen elk mens en wezen wat niet volgens gods woord leefde.

 

Maar zij pakte iedere zondag,

het grootste gebakje van de schotel.

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet strijden in de woorden van je vijand.

je moet strijden namens de belangen van je vijand.

 

Een vrije vertaling van een spreuk uit india,

gedaan in de 15e eeuw, door de grondlegger van het destijds democratische grondlegging in india.

 

en dat zie je in dit topic wel werken he?

 

Niet zozeer die laatste post van mij, maar meer de eerdere over de interpretatie van de bijbel,

en dat ik kan zien dat hij niet de hebreeuwse versie leest.

oei dan wordt het eng voor hem,

omdat hij niet meer de "beste" lezer van het boek lijkt.

 

Het is bij dit soort mensen de kunst om hun ego of individu naar voren te laten komen,

omdat die nooit kan rijmen met wat het Boek van hem/haar vraagt.

Op dat moment zullen zij moeten beamen dat zij ook maar van vlees en bloed zijn,

en soms moeite hebben om naar het Woord te leven.

 

En dat is toch ook het enige wat ik van dergelijke tiepes wil horen;

dat zij gelijk staan aan hun medemens, en geen goddelijkheid bezitten.(niet op deze manier tenminste)

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit dan:

 

trudie210: Verder zei god:"Ziet, ik heb u alle zaadragende plantengroei die op de oppervlakte van de gehele aarde is, en elke boom waar zaaddragende boomvrucht aan zit, gegeven. U diene het tot voedsel.

Jozua: Precies lezen wat er staat. U diene het tot voedsel ( !!!! )

en dus niet tot cannabis of een stinkende smeulende Joint.

 

 

en alle kruiden en medicijnen dan bijv. dingen die je moet inhaleren voor astma, planten waar kleding van wordt gemaakt.. enz.

 

die kerel vat alles letterlijk op// :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je op deze site (Forum Stand.nl) bent gekomen op aanbeveling van iemand die hier lid is, vul dan zijn of haar naam in.

Verwijzer: Jozua

 

:lol:

 

Graag een positie als scorende verdediger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zit al alles mee te lezen en die * zucht* van bearerofgoldd is een reply dat ik al 55 keer wou posten ^^. In het begin ergerde ik me er mateloos aan maar nu weet ik dat het weer zo'n gebrainwashed hopeloos geval is, echt lachwekkend.

 

Overwinnaars, die zingen!! hij ziet zichzelf dus als iets halfgoddelijks,superieur...

 

Ik heb mij al een paar keer willen registreren maar tnt en weetje, en pp hebben al zo mooi verwoord wat ik te zeggen heb :lol: (misschien als hij echt wel blijft volhouden, kom ik f meedoen)

Edited by Tuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe meer zielen hoe meer vreugd Tuur! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wie gooit daar de handdoek in de ring?

 

jozua, wie anders :lol: :( :lol:

 

ging lekker tnt, weetje en wie weet nog meer, jullie hebben goed en duidelijk gesproken :(

 

 

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF dit is een Szchizo in de dop zo high is hij van de heer , of dit is iemand die loopt te stangen of zijn bovenkamer heeft een klap van de bijbel gehad.

 

onredelijk ok , maar dit is de overtreffende trap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooooh hahah.

Heerlijk dit laat ze maar met die vingers wijzen, Say hello to the bad guy.

Het stopt tog noooit, het zit in onze cultuur, dat de coffeeshops binnen 10 jaar weg zijn lijkt me nu onderhand wel duidelijk, maar ze creeren alleen een nieuw probleem.

 

Wat komt dat komt, we stoppe tog niet. :lol:

HAHAHA.

 

mvg, Knowledge

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

bill hicks, i love you!!!!

 

je kon het niet beter zeggen,infeite belachelijk kinderachtig maar da's dan ook het niveau van die "christen"

 

m'n pa was verslaafd aan valtran, ik was zo blij toen ie blowde

ik besefte het toen nog niet, was zelf 13 maar zag wel dat m'n pa weer levenslust kreeg

ik hoop dat jullie hem klein krijgen, maar infeite moeten we medelijden hebben met'm

het is een xenofoob (in mijn ogen dan), waar is het wederzijds respect?

en vooral is het niet aan god om te oordelen???

zoek niet naar de splinter in mijn oog, maar eerder de balk in uw eigen oog! mattheus dacht ik

die kerel moet vooral es zeitgeist zien, maar dat zal dan weer duivelswerk zijn

moest ik nu echt overtuigd zijn, dat hij gelijk heeft

dan bekeerde ik me, en hangde me tegelijk op!

dan ben ik gelijk bij onze heer, HINT!

en dat meen ik ze moeten dat gewoon doen

tussen mp-3 dragende hardrockers lopen die stinken en blowen, je kunt naar de hemel gaan, hang je op !

da's toch waarvoor hij het doet, om naar de hemel te gaan??

 

k'zal er maar ene opsteken, want ik word pissed van die paardebrilmentaliteit

 

najib

Share this post


Link to post
Share on other sites

De discusie is langzaam afgelopen helemaal omdat jozua zich terug getrokken heeft.

 

Zodra er een nieuwe discusie over canabis op stand.nl komt zal ik deze hier ook weeer plaatsen

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een doorbraak TnT ?

 

Oorspronkelijk geplaatst door sufie63 Bekijk bericht

Ik ga weer terug in meeleesmodus.

Marijuana staat voor VREDE, religie voor OORLOG.

Een bronvermelding kan ik niet geven, maar de geschiedenis heeft zich zo geschreven.

Vind ik ook sufie. Religie is dodelijk. Wat bracht het voort?

 

:verrygood

 

Ik blijf nog ff op stand.nl, nog even en hij komt bij me op de koffie....

Leuke gemeente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om het onderwerp nog 1 x naar voren te halen heb ik nog een poost gedaan

 

http://www.stand.nl/forum/showthread.php?t...38&page=156

 

Jammer dat na al deze onderbouwingen van of jozua of petertje geen stellingname meer is gekomen,de herhalende en repeterende oproepen zijn uitgewerkt en door de (blowers)goed onderbouwt tegengesproken!!!!!

 

Door het nog even onder de aandacht te brengen dat hierbij deze discusie wel is afgelopen wil ik iedereen die met dit hele mooie topic heeft megewerkt bedanken en meschien zijn er meerdere mensen wijzer van geworden en zoals aangetoont in deze talloze poost de indruk over een blower verandert .

 

TnT

 

 

We hebben in ieder geval bewezen naar vele lezende mensen dat we lui en niksnutten zijn want zelfs zwaar kerkgerichte antiedrugs mensen zijn afgehaakt op ons doorzetting vermogen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...