Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tacchini

Mn Planten Zijn Niet Ziek, Maar Ik!

Recommended Posts

Hey.

 

Ik ben sinds kort gestopt met blowen, ik blowde heel veel! iedere dag 4 tot 5 joint's (Ja, en dat vind ik veel)

maar nu doet dit probleem zich op:

 

Ik kan niet slapen, lig nachten zwetend wakker. misschien dat ik net 1 uurtje op 'n dag slaap, ik eet heel slecht en alles wat ik naar binnen duw komt er weer uit. normaal als ik ziek ben duurd dat maar 2/3 dagen, maar nu heb ik het al anderhalve week!

Ik heb helemaal geen behoefte meer aan wiet, heb spijt ervan dat ik ermee begonnen ben. Maarja wie zo stoer is om ermee te beginnen moet nu ook doorzetten.

Heeft iemand ervaring met zoiets?

 

Oja, volgens de dokter heb ik een keel & oor ontsteking. maar het duurd wel erg lang voordat dit over is... mensen die ook gestopt zijn met blowen? en toen ook ziek werden?

Ik wil graag jullie verhaal horen.

 

ps: Ik zit niet echt te wachten op doelloze reactie's, post alleen wat als je iets nuttigs te melden heb. Bedankt, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is niet lichamelijk verslavend alleen geestelijk, 't zit dus tussen je oren :bier , maar slapeloosheid heb ik ook gehad, maar zit ook denk ik tussen onze oren, ben daarom toen weer snel begonnen ;)

ik zou dus maar naar je dokter luisteren en je zelf niet gek maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik dit verhaal niet al ergens eerder gelezen?

 

of was ''dat'' net ''iets'' anders :(

 

 

p.s heb je ook last van schizofrenie? [of hoe je dat ook schrijft :bier ] want de kans om dat te krijgen is volgens mij nog hoger dan al die andere klachten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou bruut, geen overhaaste conclusies hé?

 

Tjah Tac, het zal voor het grootste gedeelte tussen je oren zitten. Gewoon even jezelf vermannen. Of THC verdere effecten zal hebben weet ik niet. Wel weet ik dat het even duurt voordat het je lichaam uit is, volgens mij zelfs 4 weken of zoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik herken je symptomen duidelijk...

clear your mind zou ik zo zeggen:

verander je gewoontes en denk er zo weinig mogelijk aan

zoek een bezigheid die je afmat (zodat je in slaap valt als een blok vb fietsen lopen fitness)

geleidelijk aan stoppen, afbouwen

stoppen tijdens een vakantie in het buitenland kan helpen

en "blijven" doorbijten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met Dedos Verdes en Toxico eens, probeer de afvalstoffen in je lichaam eruit te zweten door te sporten en zorg voor een nuttige dagbesteding. Het feit dat het 'tussen de oren' zit maakt het niet altijd gemakkelijker ermee te stoppen, zeker niet wanneer daar niks tegenover staat. Vaak is stoppen met blowen meteen ook een behoorlijke ingreep in de levensstijl waaraan je gewend was. Als dat ineens weg valt blijf je voor je gevoel soms met een soort 'gat' achter en dat kun je het beste vervangen door iets anders. Probeer iets te vinden wat je gedachten afleidt van de leegte die ontstaan is. Of dat nou een nieuwe hobby is of een sport maakt weinig uit, maar over het algemeen slaap je beter wanneer je de dag eindigt met een voldaan gevoel.

 

Je kunt lichaam en geest niet voor 100% van elkaar scheiden, dus je geest heeft automatisch invloed op wat er in je lichaam gebeurt. Als je veel blowde zal je lichaam moeten wennen aan de nieuwe situatie en weer een nieuwe balans moeten vinden. Dat heeft fysieke gevolgen zoals overmatige transpiratie of een rusteloze geest, maar op den duur zullen al deze symptomen verdwijnen en plaats maken voor een nieuwe balans. Voor een deel dus volhouden, maar voor een deel ook zelf proberen je gedachten te verzetten om dit proces te bespoedigen. Op welke manier dit het beste kan is voor iedere persoon anders, maar het uitgangspunt blijft hetzelfde.

 

Voor mijzelf helpt een vakantie altijd goed, zoals Toxico ook al oppert. Een andere omgeving, andere dagbesteding, nieuwe invloeden die je verwerkt, lichaamsbeweging, geen mogelijkheid tot blowen, etc. Soms ben je na zo'n weekje weg bij thuiskomst bijna vergeten dat je ooit blowde.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd 4 weken ben je van het lichamelijke effect af en meestal met 2 weken de geestelijke drang.

en veel water drinken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even een jaartje gestopt met Blowen en het duurde ook ongv 4 weken voordat de spanning en slapenloosheid zogoed als verdween. maar ik zou je ook aanraden om te sporten of iets anders doen dat je gedachten afleid . ps pas op voor rare dromen was 2maand gestopt en kreeg opeens rare dromen precies terug een kind

 

blijf volhouden

 

:( ;) :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...