Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drugssmoker

Paddo's Eten Wat Te Doen?

Recommended Posts

Hallo, mijn neefje ( 14 jaar ) is de laatste tijd erg geintreseert in paddo's en zou het wel is willen proberen.

Wat kan ik hem het beste aanraden? Welke soort, Hoeveelheid Of kan ik het hem gewoon beter echt verbieden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verbieden is wat een overheid zou doen, vaak tot erger gevolg.

 

Voorlichten is the way to do it.

 

Er is een topic over paddo's

 

Je neefje is aan de jonge kant, maar aan de andere kant kun je hem beter nu vertellen hoe het goed moet dan later hoe hij het beter had kunnen doen.

 

Gewoon voorzichtig doen met veel vitamine-C opgelost in cola oid er bij met een sitter.

 

Je kan gewoon met colombiaanse, hawaïaanse oid beginnen, maakt niet zoveel uit, waar hij zich het fijnste bij vind. Neem de eerste keer maar de helft of minder van het bakje om te kijken of je niet alergisch bent.

 

Daarna kun je voor het volle bakje gaan, doe het alleen als er iemand bij is die nuchter blijft.

 

Op een lege maag en het liefste buiten of in een rustige lege kamer. Als het verder zonder enig probleem gaat kun je gerust eens naar een andere kamer gaan.

 

Lees eerst eens een tijdje over ervaringen.

 

Kees.

 

Lees dit eens: http://www.wietforum.nl/De-eerste-keer-pad...ten-t12296.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Keesthemad, maar je gaat die kerel toch niet vertellen hoe een ventje van 14 het beste paddos kan nemen? Dat lijkt me niet echt iets voor op het wietforum.

 

Ik ben het met je eens dat verbieden niet altijd de beste manier is, maar een 14 jarige vertellen dat ie maar gewoon ff moet wachten met paddos lijkt mij niet onredelijk. Moet wel zeggen dat ik ze zelf niet geprobeerd heb en die mening heb aan de hand van wat ik er allemaal over lees. edit: en hoor van mensen die ik ken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom kun je het beste alles er over vertellen. Een puber van 14 doet het toch wel, tenminste dat is mijn ervaring, je moet een inschatting maken.

 

Kees.

 

Voor een 14 jarige kan het inderdaad heftig zijn. Toen ik 14 was had ik volgens mij nog niet van paddo's gehoord, of misschien wel maar dacht er niet over na. Iedereen doet alles jonger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, kan je daar alleen maar gelijk in geven. Dan is je tip van nuchtere persoon erbij het beste denk ik, helemaal als die al ervaring heeft heb ik me laten vertellen. Maarja, ik vind het nog een beetje jong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker proberen om die persoon geduld te laten hebben.

 

Toch ken ik 10 mensen boven de 18 die ik liever niet aan de paddo's zou zien terwijl er een heleboel onder de 16 zijn die het wel aan kunnen...

 

Het hangt van de persoon af helaas...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jongens, ik ga dit topic sluiten puur op leeftijd, nog 2 jaar wachten zou ik zeggen.

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...