Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Tweede Kamer Wil Growshop Verbieden

Recommended Posts

Het ergste is nog dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn daar in Den Haag ;)

 

Ze zouden stuk voor stuk een schop onder hun kont moeten krijgen en wakker worden geschut.

 

Maar ja wij zijn maar gewoon"klootjesvolk"

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

akkoord maar wat met de zaadjes dan ? Die koop je juist in de growshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las gister al in de Metro (voorpagina :spliff: ) dat er al een groep mensen is opgestaan die het weerwoord gaat geven tegen de 2e kamer. (wat misschien mocht het ooit zo ver komen wel tot een rechtzitting kan lijden)

Deze groep mensen is (uiteraard) TEGEN het verbod op shops.

Reden; een verbod op shops zou een gevaar voor de burger worden, omdat ze toch wel door blijven kweken. Ze onderbouwen het met brandgevaar. Mensen gaan zelf lopen kutten met stroom, schakelbordjes in mekaar zetten (met alle gevolgen van dien).

 

Ben benieuwd waar dit alles toe leidt. Maar mocht het ooit voorkomen bij het OM denk ik nooit dat ze het gaan verbieden. Al is het alleen al om de duizenden mensen die werkloos zullen gaan worden, eigenaren die schadeclaims neerleggen bij de staat, noem maar op.

 

Grtzz defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm mischien een protest mars organiseren? handetekeningen aktie( al denk ik niet dat veel buitenstaanders onze belangen zullen snappen dus geen handtekening willen zetten)

 

maar het blijft ruk. dit is gewoon op geen manier goed te praten. ik kan me om deze hypokriete stappen van die motherfuckers in de 2e kamer echt opwdinden. stelletje mofo's ik zeg haal de C uit het kabinet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achtergrondartikeltje van de volkskrant met een eigenaar aan het woord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk, al die negatieve reacties! ;)

 

Het zit lekker diep bij ons, en terecht!!! :spliff:

 

Weer het zoveelste kansloze idee :D

 

We blijven lachen :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt wel of die mensen alleen maar roepen wat niet haalbaar is.

paddos verbieden is makkelijker dan een goed voorlichtingsplan op te stellen.

growshops verbieden en daarmee denken dat het probleem (WELK PROBLEEM???) opgelost is

ok ik ben het eens dat kwekerijen waar mensen met wapens rondlopen niet echt het toonbeeld zijn voor onze mooie hobby maar het groten deel is niemand tot last en is heel bewust bezig met zijn hobby.

 

maar ik denk niet dat ze het plan der doorheen krijgen om dezelfde reden als dat ze geen coffeeshops meer kenne verbieden

hoe meer ze het verbieden hoe meer het in het criminele circuit word gedrukt en dat is wel het laatste wat ze denk ik willen.

 

maar ach ik merk het wel als ik voor een gesloten deur kom te staan.

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks gaan ze wiet nog geheel verbiede.. En denk je dat alcohol ooit verbode zal worde? ookal levert het meer verkeersslachtoffers, meer gevaren op, en is alcohol dodelijk en aggressief makend? NEE, want alcohol is geaccepteerd :D

 

dat dat stelletje achterlijke homo's (niets tegen de holebi-gemeenschap) zelf maar is een joint opsteekt, en dat ze dat in België gelijk ook maar is doen! :P

 

Nog eve en de burgers van Nederland gaan zelf actie onderneme, EN TERECHT! :spliff:

 

EDIT: en wat nou gloeilampe slecht voor het milieu? denk dat de dikke mercedes van die ministers een heel stuk slechter is voor het milieu als een gloeilamp! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe meer ze het verbieden hoe meer het in het criminele circuit word gedrukt en dat is wel het laatste wat ze denk ik willen.

Misschien is dat juist de bedoeling. De grote jongens willen blijkbaar de concurrentie uitschakelen, en hoe kun je dat beter doen door politici te beinvloeden die growshops kunnen verbieden en kleine kwekers aan laten pakken. :spliff:

 

 

'Cause all these punks got bullets in their heads,

Departments of police, the judges, the feds.

 

How long? Not long, cause what you reap is what you sow.

- Zack de la Rocha

 

(yahoo, 50ste post ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites
(yahoo, 50ste post ;))

 

SweetLeaf

post Vandaag, 12:22

Bericht #34

Begin men weg te vinden

Berichten: 49

 

 

Wishfull thinking :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heerlijk, al die negatieve reacties! ;)

 

Het zit lekker diep bij ons, en terecht!!! :spliff:

 

Weer het zoveelste kansloze idee :D

 

We blijven lachen :P

 

green-lady

 

lachen. . . ik kan er wel om huilen, stelletje klootzakken daar in den haag. ze zouden daar in den haag es een jointje in die 2e kamer moeten smoken om wat te chillen ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wanneer gooien we die tweede kamer eens op slot?

 

Wat ook gedaan kan worden; mijn idee is:

 

Meeste partijen zijn tegen wiet. Echter niet alle partijen zijn er tegen. Zoek een partij die er niet tegen is, bv. de dieren partij. Deze partij is voor het legaliseren van hennep. Als er genoeg van ons zijn die lid worden dan kan er iemand aangesteld worden van elke provinci om ons te vertegenwoordigen in de tweede kamer. Word lid man dan kunnen we wat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik denk dat voor veel, niet iedereen, maar voor veel leden van dit forum cannabis niet het enige punt is waar zij op stemmen, en als een partij wel voor cannabis is maar verder crappy partijpunten heeft... Waar komen we dan ?! Nergens.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Suffie: boeiuh :D ...heb er nu wel 50... :spliff: ;) :P

 

Ik stem SP, die zijn voor legalisering...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stem VVD.

 

Dit omdat die op andere punten meer in mijn richting zitten, ze doen misschien een beetje wazig over drugs, maar de SP kan heel veel lullen maar niets waarmaken, tenminste, ze hebben nog niet echt veel voor elkaar gekregen.

 

Wazig hoor die politiek.

 

Kees.

 

Lang leve het referendum !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: 30 handtekeningen per provincie was vorig jaar onhaalbaar voor GroenVrij, Dream on.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar de SP kan heel veel lullen maar niets waarmaken, tenminste, ze hebben nog niet echt veel voor elkaar

 

Goh, wat raar, misschien komt dat omdat ze niet in het kabinet zitten omdat het CDA te laf is om met ze samen te werken. Misschien moet je de betekenis van het woord "progressief" eens opzoeken.

 

Naar mijn mening is de VVD te conservatief. Ze willen voornaamlijk dat alles bij het oude blijft, zoals handhaving van het gedoogbeleid i.p.v. legalisering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...