Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutvogel

Ervaringen Met Het Eten Van Weed.

Recommended Posts

Eergistere wietmelk gemaakt (1 gram erin gedaan), en met cornflakes gegete, en damn, daar word je retestoned van! ;)

 

Het duurde anderhalf uur voor ik iets voelde, en toen was ik ineens net zo stoned als de eerste keer dat ik blowde. Enorme vreetkick gehad, maar mn stonedheid ging niet weg na het eten, zoals dat bij blowen wel het geval is. :o

 

Ook vond ik alles heel erg interessant om gewoon naar te kijken, zoals je wel eens bij xtc kunt hebben. Verder begon ik ook over alledaagse dinge heel ver na te denke, en tijdens het nadenke was ik me voor geen meter meer bewust van mijn omgeving, het was net of ik vanbuite niet eens meer bestond, alleen mijn gedachten waren er nog, zeg maar. Zeker voor herhaling vatbaar! :nerd

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon je wiet gecruncht en bij je cornflakes gegoten???

leg uit, dit moet ik ook probere.

echt een nieuwe dimentie voor mij! want spacecake en al kan ik niet make ivm ouders die het

zeker zulle ruike dat ik de ove gebruikt heb voor laat onz zegge lype zaakjz ;)

 

smoke ze :nerd :)

 

edit: sry mense, slegt geleze, ik lees wel eens na hoe je wietmelk maakt, maar kdenk niet dat dat reukloos is :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwn wiet goed crunchen en in melk gooien, wachten, filteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het onder een degelijke afzuigkap maakt en je gaat niet voor meer als 2 a 3 persone make denk ik dat het best te doen is als je ouders een paar uurtjes weg zijn.. Ik heb het voor mij gemaakt, met 1 gram, en daar roke ze niks meer van een uurtje later.. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

ik had wietboter van knipafval gemaakt, zie de fotoos. ik heb 2 keer een halve plak gehad.

cake is gebakken hete-lucht oven.

 

na een uur merkte ik niets, na anderhalf uur werd ik erg raar en moe en besloot naar bed te gaan. ik was direct weg, werd 's nachts weer wakker. alles draaide, kon niet meer goed lopen. ik had een ongelofelijke vreetkick; heb toen 2 pakken koeken opgegeten (totaal 11 stuks). zo stoned ben ik nog nooit geweest, tsjonge echt leip. wil ik nog wel een keer, maar dan eet ik de plak nuchter. :nerd

 

gallery_12381_3711_255074.jpg

afval

gallery_12381_3711_264935.jpg

grammen

gallery_12381_3711_173069.jpg

plakken cake

 

greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik eet nooit geen wiet meer, 2 keer geprobeert en 2 keer verkeerd gevallen, deze jongen rookt het alleen.

 

Ik werd super hyper kreeg hartkloppingen , heb de vloerbedekking van de trap gelopen, nee doe mij maar gewoon een blowtje

 

Mijn broer heeft de hele nacht in de tuin onder de boom gezeten die dacht dat zijn ogen eruit knalden, dit was overigens een andere cake met veel teveel wiet erin.

 

Ik heb het idee dat je met een jointje betere controle hebt.

 

later

 

Trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon zorgt dat je 0.8 tot 1.2 gram wiet per persoon in je cake of whatever steekt, en je verdeelt em in gelijke dele dan zal het niet zo gauw fout gaan denk ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eergistere wietmelk gemaakt (1 gram erin gedaan), en met cornflakes gegete, en damn, daar word je retestoned van! :lol:

 

Het duurde anderhalf uur voor ik iets voelde, en toen was ik ineens net zo stoned als de eerste keer dat ik blowde. Enorme vreetkick gehad, maar mn stonedheid ging niet weg na het eten, zoals dat bij blowen wel het geval is. :D

 

Ook vond ik alles heel erg interessant om gewoon naar te kijken, zoals je wel eens bij xtc kunt hebben. Verder begon ik ook over alledaagse dinge heel ver na te denke, en tijdens het nadenke was ik me voor geen meter meer bewust van mijn omgeving, het was net of ik vanbuite niet eens meer bestond, alleen mijn gedachten waren er nog, zeg maar. Zeker voor herhaling vatbaar! :bier

 

grtz!

wiet melk dat daar nou nooit was opgekomen heb het bwel in een milkshake gedronken daar wordt je ok wel leip van ik ga het een keer uitesten :specool hahahahaha bedankt voor de tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees houdt wel van eten...

 

250g boter

200g bloem

200g suiker

5 Eieren

30g wiet

 

Grammetje of 30 wiet, nog niet lekker geknipte wiet, dus zit wat rotzooi door.

med_gallery_9137_4028_327047.jpg

 

 

Au bain marie...

med_gallery_9137_4028_341308.jpg

 

 

Geil als boter kijkt kees hoe het oplosmiddel van de THC smelt als sneeuw voor de zon. (250g)

med_gallery_9137_4028_246158.jpg

 

 

Foto's maken één ding, foto's mooi maken ding 2. Dat lukte even niet :bier .

gallery_9137_4028_24553.jpg

 

 

Oops, dat was 200gram bloem of witmeel zo u wilt.

gallery_9137_4028_72399.jpg

 

 

Betere foto maar nog steeds niets te zien, 200g suiker dus...

gallery_9137_4028_354431.jpg

 

 

Marie heeft lang genoeg in bad gelegen dus de inmiddels lekker getrokken boter wordt aan de rest toegevoegd.

gallery_9137_4028_227071.jpg

 

 

Paar eitjes die kort hierop volgende gebroken werden...

gallery_9137_4028_47666.jpg

 

 

Dan nu alles bij elkaar, even flink de polsen er in zetten en de boel luchtig kloppen, ook al is dat lastig door de grote hoeveelheid boter, het werd een echte lekkere kleffe cake.

med_gallery_9137_4028_162453.jpg

 

 

Jaja, wazig.

gallery_9137_4028_144082.jpg

 

 

Ah, die is beter, ik heb de cake nog even verrijkt met een flinke hand chocoladevlokken voor de smaak...

gallery_9137_4028_139259.jpg

 

 

Kees wacht 50 minuten...

gallery_9137_4028_180190.jpg

 

 

Voila, een lekkere kleffe cake...

gallery_9137_4028_71796.jpg

 

 

En dit is dan het effect van 2gram per plak... Mensen gaan gewoon voor je op de kniën, zelfs als je ze verteld dat het een beetje sterke cake is moeten ze natuurlijk meer nemen dan één plakje... Hier waren wel wat "minderjarigen" maar goed, op eigen verantwoordelijkheid gezegd...

gallery_9137_4028_229663.jpg

 

 

Lekker man, wiet eten.

 

Koken is ook leuk :D.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

fijn dat kees 50 minuutjes wacht, maar tis mss wel makkelijk als de mense ook wete hoe heet het moet zijn tijdes het wachte? :bier

 

tjah, je hebt altijd mense die per se meer als goed voor hun is wille ete he ;)

ik hou het toch maar lekker bij maximum 1.5gr per persoon.. :(

 

ziet er iig lekker uit man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees wacht 50 minuten op een temperatuur van 19,5 graden, daar voelt kees zich het fijnste... Ondertussen is de 4500W pit de cake aan het verwarmen tot een temperatuur van 150graden, dat is wel de ideale manier, soms als je veel boter in je cake hebt bijvoorbeeld moet je wat langer, wel tot een uur en een kwartier soms. Maar goed, wachten is ook leuk hoor, vooral met die lekkere geur in huis.

 

Kees.

 

EDIT: Deze cake was dus 2gram per plak, en ik geloof dat er ook mensen waren die meerdere (2-3 plakken) gehad hadden, deze hebben wij dan ook met een brede lach op ons gezicht gedag gezegd, wetende dat zij nog wel even nodig hadden om thuis te komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 gr per plak, nou, lekker als je der dan 3 binne hebt ;)

dan is 1 plak al het dubbel van wat ik nodig heb :bier

 

Als ik de volgende keer noggis wiet eet, denk ik ook een cakeje te gaan make. 2 eigelijk, eentje om te space, en eentje voor mn vreetkick :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha , nice :verrygood.

 

Hoelang laten trekken? Kleine 10 minuutjes ofzo?

 

ik zou dan wel een pakkie minder doen.

 

Als 1 jointje al te veel is om er normaal uit te zien ; ga ik zeker geen *jointje wiet hoeveelheid* in mijn cornflakes doen want daar haal je een pak meer thc uit.

 

maar leuk ideetje :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb (nog :doctor:) geen knipafval dus dacht gewoon van de koffieshop te gebruiken.

Wa voor soortje past hier dan goed bij? :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

ik zelf maak soms wel es wietcémel, op het kleinste vuurtje opwarmen met gemalen wiet, hasj kan ook

voor m'n cake gebruik ik vloeibare boter, m'n wiet meng ik alvast met de suiker en bloem

 

nadeel is gewoon het doseren, je hebt nooit 2 x dezelfde wiet, en dat verraderlijk zijn

 

groeten, najib

Share this post


Link to post
Share on other sites

k had eens 1.5 gram hash in pannenkoeken gestopt en opgegeten.

 

voelde me echt vrot, hele middag wat gelegen en misselijk.

had ook lichte hallucinaties.

 

 

met roken krijg je 40% van de thc maar echt binnen met eten 100% had ik x gelezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al verschillende keren spacecake gegeten en ik moet zeggen..maximus moet opletten met spacecake

 

al goeie ervaringen gehad maar bijna de helft van de keren dat ik het gegeten heb waren niet zo positief. veel te hard naar mn zin.

 

het probleem is dat je het niet zo goed kan controleren, plus, die cake smaakt ook zo lekker dat je er snel teveel van eet, met alle gevolgen vandien :P

 

heb ik zelf al gehad, chill aonder dat ik het wist aan een 2de plakje beginnen eten en halfweg denken, fock! wat heb ik gedaan ;)

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al heel lang geleden 10 jaar of zo, cake gebakken en niet kunnen wachten op de uitwerking van het eerste plakje dus nog maar een gepakt.

Hele nacht op mijn benen en lullen tegen iedereen die er maar oor naar had.

Echte pure sativa high volgens mij. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...