Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
evilbert

Bert Weer Aan De Kweek, Kan Het Niet Laten Hier Die Amesia

Recommended Posts

mooie sterielle opzet, ziet er allemaal mooi uit,.....succes :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel of de bloei een klein versnellinkje heeft gekregen, het begint er langzaam aan best aardig uit te zien. Ik betwijfel nog steeds ernstig of ik zelfs de 500 gram wel ga halen, maar wie weet, ik kan er dit keer echt geen zinnig woord over zeggen, dat is enerzijds een beetje frustrerend aan de aan de andere kant is dat ook wel weer deel van de expirimenteerlol.

 

Ik zit ook nog eens met een mega dilemma, bij de aeroflo voeding krijg je een goedje meegeleverd dat "Ripen" heet. De bedoeling is dat je de laatste 2 weken alleen dat spul nog meegeeft in de voeding, jammer is alleen dat ik geen idee deze keer heb wanneer dat moment nu aanbreekt ... dus tips zijn van harte welkom.

 

gallery_8706_4121_26500.jpg

 

gallery_8706_4121_2285.jpg

 

gallery_8706_4121_42653.jpg

 

gallery_8706_4121_21048.jpg

 

gallery_8706_4121_57726.jpg

 

gallery_8706_4121_31148.jpg

 

gallery_8706_4121_57725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Bert!

 

Ik kweek zelf ook met Aeroflo.

 

zal even een paar zaken met je doornemen.

 

In de groeifase gebruik je

 

3 x grow

2 x Micro

1 x Bloom

 

In de bloeifase

 

3 x Bloom

2 x Micro

1 x Grow

 

Heb jij dat ook omgedraaid?

 

Gebruik je ook nog een bloom booster? ( klein flesje )

je watertemperatuur moet eigenlijk rond de 18 graden liggen, Dit ivm ziektes zoals python..

 

Gebruik je ook het biofilter?

 

Ripen gebruiken als grotendeels van je haartjes bruin is. Ik doe dat meestal de laatste week. ( hierdoor zullen je toppen nog iets aanzetten in massa )

 

Ik houd je in de gaten

 

Heel veel succes!

 

Groetjes

 

Pollo

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dan hier nu de fotoos van 5 december in de ochtend, ziet er volgens mij nog steeds prima uit, hoewel de punten (laatste milimeter zeg maar) bij een aantal bladeren dor zijn, je moet goed kijken en op de foto zie je het bijna niet, maar toch.

 

verbrande puntjes komt toch teveel voeding als ik t goed heb ...?

 

vond je schatting eerder van 600gr al erg hoog, 500 ziet t er toch ook niet echt naar uit.. lijkt mij iig. maar ziet er wel lekker uit :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya Pollo,

 

Thx voor je postje enne hier ff de antwoorden,

 

Wat betreft de 1,2,3 en dan 3,2,1 dit heb ik inderdaad gedaan en heel onmannelijk! zelfs de gebruiksaanwijzing gelezen waarin stond dat je je oude voeding niet weg moest smijten maar dus met 3,2,1 moest bijvullen zeg maar ...

 

Het kleine flesje .. fuk sjit dom blond! helemaal vergeten! wel keurig die protect meuk uit een klein flesje gebruikt (jezus wat meurt dat) ... maar die bloom booster straal vergeten .. thx man!!!

 

Biofilter gebruik ik ook .. heb bij iemand anders gezien wat er gebeurt as je het niet gebruikt ... wil je niet weten ... wordt je vaatje een complete algen kwekerij ...

 

Water temperatuur ligt hier bij nacht op 18,5 en bij dag ongeveer op 22 .. dus dat zit wel snor toch?

 

En wat betreft die ripen, op aarde en euroform kan ik 3 weken van te voren al zeggen wanneer het klaar is op de minuut bij wijze van spreke ... maar dis me eerste aero kweekje .. werkelijk nog geen enkel idee ... ook andere zaken die ik voorheen van mijlen aan zag komen of keurig kon voorspelen wijken toch wel af van normaal kweken .. vandaar ..... maaruh ik ga wel wat proberen .. haha

 

Ow .... bartje ... als ik voor alles boven de 500 een zaadje van je krijg ... haha. Gebeurt trouwens wel vaker dat mensen zich gruwelijk vergissen in haze (amnesia in dit geval). Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat nlx pp en dat soort soorten ongeveer een indroog faktor van 4 tot 4,5 hebben .... oftewel elke 4 gram nat, levert 1 gram droog op ..... bij haze is dat 3 tot 3,5 .... enne ik zal je vast beloven dat als ik onder de 0,6 p/w kom ik echt pompoenen ga kweken, nadat ik 3 weken heb liggen janken in de kelder ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Leuk verslag, lekker soortje en al lekker wit.

Aan het begin van je verslag had ik niet verwacht dat het net nog zo dicht zou groeien. Ik dacht echt ff dat je veel te vroeg zat, maar het viel nog mee.

 

Super

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker vol netje bert, mooi wit ook, had even mijn twijfels bij je open net maar het is behoorlijk vol gegroeid onder 1000 watt. ;)

 

Zou volgende keer misschien toch een wat compacter net van gaas gebruiken, dat bindt makkelijker

 

(edit: Miss_J: 2 zielen, 1 gedachte :bier)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wazzup en Miss J,

 

Heel eerlijk had ik dat idee in het begin ook en trouwens .. nog steeds, ik had een week meer voor moeten groeien en een keer meer moeten toppen en jullie hebben absoluut gelijk, het net wat er nu hangt voldoet niet, klote vlechten zo!

 

Greetz,

 

Bertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ... ff een tijdje geen updates gepost, maar hier is er dan eindelijk weer 1, samen met de vrouw heerlijk ertussenuit geweest en bijgekomen van een veelbewogen en knetterdruk 2007 maar inmiddels is de batterij weer helemaal opgeladen.

 

De dames zijn nu sinds een dag of 3 geleden op "Ripen" gezet en de omhakdag komt steed dichterbij, uiteraart wordt hier in huize Bert niet over gesproken als de dames wakker zijn en ook met lichtjes uit zijn we zeer voorzichtig met gespreksstof die betrekking heeft op de rap naderende massamoord, stel je voor dat ze alsnog in stress schieten, dat kenne we nie gebruiken toch?

 

En dan hier de fotoos van vanochtend :verrygood, de toppen zijn op zich niet gigantisch groot, maar het aantal is echt enorm!

 

gallery_8706_4317_11866.jpg

 

gallery_8706_4317_8547.jpg

 

gallery_8706_4317_16461.jpg

 

gallery_8706_4317_50818.jpg

 

gallery_8706_4317_5341.jpg

 

gallery_8706_4317_43152.jpg

 

gallery_8706_4317_43196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een beetje apart gezicht moet ik zeggen..,het lijkt daareentegen wel net of je een paar bussen poedersuiker over je planten hebt uitgestrooit! :verrygood

 

grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed he? en inderdaad, elke keer ziet het weer raar uit en heb je het idee "daar kun je nog geen scharnier van rollen", maar elke keer valt het resultaat byzonder mee gelukkig :verrygood .... en wat betreft het wit, het is superbizar dit keer, zelden zoveel wit op de plantjes gezien ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit die amnezia

 

dat word een lekker wietje :verrygood

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjit .... plasgoot ... penetratie ..... ga ik ze zaterdag omhakken of niet ... dilemma dilemma dilemma .... wat ga ik doen!! HELP!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag, 14 januari hebben we onze meiden vermoord!! .... nat gewicht 2261 grammetjes ... heel beneiuwd wat dat droog gaat worden.

 

Knippen was trouwens een eitje, je kon zowat volstaan met het weg halen van de grote bladeren, naknippen was bijna niet nodig, mooie stevige proppen en vrijwel geen fluffertjes. Ik gok erop dat ik iets boven de 600 uit ga komen, absoluut geen topoogst maar gelukkeig volledig te wijten aan eigen stommiteiten, een keer te weinig getopt, te lage LV bij de start, dus volgende ronde die zaterdag gaat beginnen moet stukken beter gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2261 gr nat, dan gok ik op ongeveer 467 gr droog.

ik hoop natuurlijk voor je dat het meer is, maar je moet maar zo zien, elke les is er toch weer 1, dus ook de LV goed hoog houden in het begin.

en op het goede moment toppen.

 

suces de volgende keer.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowertjuh Naar het schijnt droogt amnesia heel anders in, je houdt meer over dan de gebruikelijke 20-23%..

 

Blijft een apart wietje qua looks, maar lekker is ze vast wel.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

o absoluut!!! ik ruik een amnesia al op 5 kilometer afstand hehe ..... mijn ervaring is dat de indroogfaktor ongeveer 3,5 is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUW!!! ....... 3 dagen gedroogd en nu al klaar ..... fan op 3/4 laten staan met lv en kamertemp van 22 ... domdomdom ..... maar goed was gelukkig niet scherp das das nog net ff dikke mazzel .... eindscore is 604 droog ..... das dus 0,6/watt .. nie best voor een bert ... vrijdag maar een nieuwe start maken en de leasons learned in praktijk binnen ... dus binnenkort Bert aeoroflo deel 2!! in dit theater

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...