Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix En Test

Recommended Posts

Die Warlock was binnen 2 weken al zo geel, domme fout van mij maar ze vertikte het om dood te gaan, sterk ras. Ik heb nu 3 stuks uit batch2 onder HPS. Ik wist niet dat de jouwe hermatrekjes had Tomas, het is en blijft een machtige struik :D

 

@BeeKaa, ja, zelfs doorgewinterde blowers schijn een couchlock te krijgen van die Heri :D , wat ik nu in de tent heb staan is 2 bigbangs in de afbloei en 3 verse Warlock dames en 3 van mijn eigen creatie, toevallige kruising tussen White Widow man en Shack#3 x SMM vrouw....en als dit allemaal klaar is gaan we aan de langbloeiers... Sannie's Jack, Arjans Haze #3,Amnesia, Recovery Haze en Somango's Haze....en nu ik dit teruglees wordt het een druk jaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fase 2 in progress, vooraan 3 White Widow x Shack#3xSMM waarvan iig 1 vrouw en achteraan 3 Warlock dames :lol:

 

med_gallery_11343_3900_181001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gaat zijn gangetje, weinig te melden. Hierbij een foto van een top van een Bigbang :P

 

med_gallery_11343_3900_7151.jpg

 

 

Jummie!!!! Plakt lekker ;)

 

med_gallery_11343_3900_199630.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he Rob...

mooie rookwaar heeft u daar.

Ben nu vooral erg benieuwd wat de

 

White Widow x Shack#3xSMM

 

gaat doen/ gaat brengen.

Ik houd je in de gaten hoor...

zelfs al ben ik ff pc loos

 

(alleen maandag en bij vrienden toegang tot het net ;) )

 

tot snel

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CS, wanneer ga jij weer van start? Je hebt soortjes genoeg volgens mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nu een PPtje (m'n laatste) in de gk staan...

heb een goed gevoel over het geslacht ... dat moet een (eerste)

moeder worden voor de guerilla ... en de batch 1 warlock ligt

net wakker te worden .

 

Nu snel de bloeikamer (en het droogvak) afmaken dan kunnen we...

er van uitgaande dat het nu zonder tegenslagen gaat.

Ik schat nog een week of twee max. (maar ben heeel slecht in schatten ;) ...

ik vergeet steeds div. externe factoren in mijn berekeningen mee te wegen :P )

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warlocks uit batch 1 zijn tricky ;) , maar als je kijkt wat voor monster het kan worden (bij Tomas) en hoe mooi (bij Whazzup) is het wel een uitdaging. Als het goed is zijn die uit batch 2 veel stabieler :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x WW x Shack3 x SMM verwijderd, mannetje. Die linksvoor wordt ook een man denk ik. Rechtsvoor is een vrouw, die heb ik alvast getopt en gebogen omdat deze veel sativa trekjes heeft en de Warlocks meer indica zijn. De 3 Warlocks zijn de achterste planten, wordt al een aardig bossig geheel daar ;)

De planten staan dit keer in 6 liter bakjes en ik heb 4 Whitewidow zaden ter ontkieming gelegd, deze gaan met zijn 4en in een 11 liter bak, krijgen 24/24 voorgroei onder TL voor 1 week en daarna direct op 12/12 onder HPS, gewoon een experimentje....

 

Die witte dingen links en rechts is flexibele buis omdat ik de inlaten van het tentje aangepast heb, anders is de luchtstroom rechtstreeks op de planten. Ze staan nu 1 week op 12/12. Vanaf nu BAC bloeivoeding.

 

Helemaal achteraan staan nog steeds de 2 bigbangs (paar topjes vanaf gehaald), die hebben spontaan weer witte haren erbij gemaakt dus die mogen deze week nog en daarna krijgen de jonge planten alle ruimte :P

 

 

Edit 21:50 uur, linkerplant is mannetje, gekilled!

 

med_gallery_11343_3900_135941.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Rob, van geel is dit keer zeker geen sprake.

 

Jammer van het mannetje, maar de Warlocks zullen de extra ruimte wel lekker vinden.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Gerrit,

 

Gelijk een vraagje, de dames krijgen eind van de week zeker een stuk meer ruimte, ik werk nu met een standaard spiegelkap, zou mijn diepstraler beter zijn? Succes met de verkoop van de fem. Warlocks, ik had van die vergeelde plant wat samples gegeven aan kennissen en die zijn er lyrisch over, flink stoned in het hoofd maar niet in het lichaam. Moet m zelf nog roken maar laat m eerst lekker een paar weken curen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de Big Bangs maar omgehakt, ze deden niets meer en nu hebben de 3 Warlocks en de WW x Shack#3 x SMM wat meer de ruimte :lol: . Zelfs al 13 vingerige blaadjes gezien dus de dames hebben het naar hun zin.

 

med_gallery_11343_3900_216705.jpg

 

 

 

En een Big Bang die lekker mag drogen :lol:

 

med_gallery_11343_3900_44149.jpg

 

 

 

Eerder geknipt topje van de BigBang is nu droog :(

 

med_gallery_11343_3900_122796.jpg

 

 

 

 

Fouten die ik tijdens de eerste test gemaakt heb: Te grote tempverschillen tussen dag- en nacht, is nu nog maar 5 a 6 graden. Veel te weinig voeding gegeven en een te lage ph, ik hou nu het schema van BAC aan en meet vaker de ph waarde. Gelijk kalendertje opgehangen met voedingsdagen, 1 dag voeding, 2 dagen water. Gelukkig de hele ronde geen ongedierte , toprot of meeldauw gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thx Gerrit,

 

Gelijk een vraagje, de dames krijgen eind van de week zeker een stuk meer ruimte, ik werk nu met een standaard spiegelkap, zou mijn diepstraler beter zijn? Succes met de verkoop van de fem. Warlocks, ik had van die vergeelde plant wat samples gegeven aan kennissen en die zijn er lyrisch over, flink stoned in het hoofd maar niet in het lichaam. Moet m zelf nog roken maar laat m eerst lekker een paar weken curen :lol:

 

Ik denk niet dat je veel voordeel zal halen uit een diepstraalkap, dat is meer iets voor in kassen met een hoge nok.

Leuk dat je op het gele plantje toch nog zulke goede reacties hebt gekregen dan zal je het toch nog niet zo slecht gedaan hebben, hun omschrijving klinkt in ieder geval zo als het zou moeten zijn.

Een hele lange cure heeft de Warlock niet echt nodig hoor, na een week of 2 is het "groene" er wel af.

 

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

De topjes liggen nu lekker in een glazen weckpot in het donker, elke dag ff luchten en volgende week eens lekker smoken :lol:

 

Edit: Warlocks geven de eerste bloeiverschijnselen, alle 3 vrouwlijk :lol: , batch 2 is dus stabiel zoals Gerrit al zei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even 1 van de Warlock dames uit haar slaap gehaald voor de foto :lol: . Is nu einde week 2 op 12/12 en nog groeien ze door.

 

med_gallery_11343_3900_29137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wonderen der warlocks...

mooie planten zijn het toch.

Hier komt net de eerste boven (van batch 1)

met het schilletje nog scheef op t kiemblad...

kan niet wachten tot ze groot worden :lol:

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CS, ik ben benieuwd man, kennis die al jaren niet meer blowt kwam binnen toen er een Warlock gerookt werd, hij zei gelijk van, ik ruik wiet van vroeger :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kennis die al jaren niet meer blowt kwam binnen toen er een Warlock gerookt werd,

hij zei gelijk van, ik ruik wiet van vroeger

maar dan met het (3) dubbele thc gehalte ... :lol: ... maar dat kun je natuurlijk niet ruiken.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet eigenlijk niet of Warlock een THC bom is, je bent stoned in je hoofd maar je zit niet aan de stoel geplakt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja... nee .. ok ... als je het zo bekijkt niet denk ik.

maar je hoeft geen expert te zijn om te merken dat

de wiet van nu in z,n algemeen 2 tot 3 x sterker is als

van zeg ... pakweg 15/20 jaar geleden.

 

is natuurlijk ergens ook wel logisch gezien de genetica

en kennis die tegenwoordig voorhande is ...

en ook snel en simpel onderling word uitgewisseld.

 

en er zijn steeds meer mensen die ook echt serieus en met liefde

voor de plant en het eindproduct gaan growen en breeden.

 

tot volgende week

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote: Even 1 van de Warlock dames uit haar slaap gehaald voor de foto . Is nu einde week 2 op 12/12 en nog groeien ze door.

 

je bedoelt toch niet dat je der in de donkere periode in het licht hebt gezet hoop ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van 10 seconden gaan ze niet stressen hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerder genoemde dubbele BigBang top maar eens een beetje geknipt, is goed droog :verrygood

 

med_gallery_11343_3900_163085.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde week 3 onder 12/12 en tevens einde 1e bloeiweek. Blijkt dat de potjes die verkocht worden als 6 liter maar 4 liter zijn (gisteren ff nagemeten) :verrygood . Ondanks dat vult het tentje zich aardig, plantjes op een andere positie gezet dus die linksachter is de WW x Shack#3 x SMM, de andere 3 zijn de Warlockdames.

Heb de lamp weer hoger moeten hangen want de dames groeien nog steeds :specool

 

med_gallery_11343_3900_75064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warlock nr1, lijkt wel een sativa als je zo die bladeren ziet. (genomen met HPS aan dus funky kleurtjes)

 

med_gallery_11343_3900_104440.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor Rob ... ben ff weg geweest

is die Warlock op de foto nou een batch 1 ... of 2 ???

idd sativatrekjes als je het mij vraagt.

 

En die WW x shack x smm ... die wil ook wel ff iets beter

begluren... dus als je je cam weer eens in je handen hebt :verrygood

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...