Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix En Test

Recommended Posts

@Tomas, tot nu toe wel maar ik heb nog nooit een volledige kweek onder HPS gedaan en ben ook niet bekend met feminised zaden dus er kan nog vanalles misgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er toppie uit! :spliff: Wat komen die nieuwe scheuten bij de warlock snel omhoog he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zowat in staat om de bovenste fanleaves weg te halen, die zijscheuten willen er langs maar ik laat de natuur het werk wel doen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie gedrongen zaailingen, mooi werk hoor.

 

Ik kan niet wachten tot die de bloei in gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Ingemar's Punch is duidelijk een man...weg ermee :spliff:

 

med_gallery_11343_3900_16706.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update: 2 herijuana;s van de 3 waren man dus weg ermee. 1 Warlock gaat ff niet lekker omdat ik ergens een Ph fout heb gemaakt , de andere gaat prima en de 2 bigbang's ook. Ook maar 2 Lowryders laten ontkiemen om het tentje nog een beetje te vullen. Verder een 250Watt HPS set besteld omdat dat meer dan genoeg is voor het tentje denk ik (80x80x160) en dat is toch weer 150 watt per uur minder verbruik.

 

Dus wat heb ik nu staan:

 

2x Bigbang fem.

2x Warlock fem.

1x Herijuana (denk fem)

1x Ingemar's Punch, bloeit al

2x Lowryder (nog geen geslacht)

 

Van het weekend weer foto's :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, vanmorgen ook maar eens goed naar mijn plantjes gekeken. 1 Warlock (de mooie) heeft dus ook bij mij mannelijke bloemen en de Ingemar's Punch is een herma :bier dus ik denk dat ik deze kweek maar af ga breken, voor 3 plantjes het hele 400 watt circus laten draaien vind ik een beetje teveel van het goede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Rob,

 

Ja, het leven van een zaadtester gaat niet over rozen. We voelen met je mee. Wij hebben immers ook onze testkweken stop moeten zetten. (Uiteenzetting volgt nog wel)

Inderdaad is het dan lastig om te kijken hoe je verder moet. Voordat je de hele boel weghaalt, misschien kun je nog meer autoflowers erbij zetten??

 

In ieder geval wensen we je meer succes toe met het vervolg.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Rob,

 

Da's balen man, ik kan mij voorstellen dat je het met slechts 3 plantjes niet de moeite vind om door te gaan.

Zou je voor dat je de boel weghaalt nog een duidelijke foto van het Warlock mannetje willen plaatsen?

Alvast bedankt.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de Warlock:

 

med_gallery_11343_3900_10046.jpg

 

 

 

 

med_gallery_11343_3900_84741.jpg

 

 

 

 

med_gallery_11343_3900_40164.jpg

 

 

@ ASGrow, wil je dit topic sluiten? Ik maak tzt wel weer een nieuwe aan :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Rob,

 

Overduidelijk mannelijke bloemen helaas.

Je hoeft verder geen foto's meer te plaatsen aangezien dit plantje duidelijk ongewenst is maar ik heb toch nog een vraagje.

Is het geslacht ook duidelijk zichtbaar in de top van de plant, en zo ja, ook mannelijk?

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de toppen bovenop nog niet (geen trosje te zien) maar de balletjes groeien uit elke uitloper (plant was getopt voordat de bloei begon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Rob,

 

Bedankt voor je snelle antwoord.

Sorry voor het teleurstellende resultaat.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog 3 warlockzaden liggen Gerrit, volgende kweek laat ik ze nog wel meelopen in kleinere potjes en dan stek ik ze vroeg om het geslacht te bepalen. Ik had er nu maar 2 staan waaronder deze die man blijkt te zijn en 1 heb ik zelf half om zeep geholpen, staat stil en is vergeeld, Ph van de grond is veel te hoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nu eenmaal het risico van een test Tomas, helaas dat de meeste andere zaailingen ook man of herma zijn. De Bigbangs geven nog geen teken van geslacht, misschien dat ik die gewoon onder TL laat afbloeien om nog enigzins een lekker rokertje over te houden. Ik denk dat Gerrit met de feeback van jou, Whazzup en mij weer aan de slag kan. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Rob,

 

Weet je zeker dat je de topic wilt sluiten?

Het kan ook gewoon een tijdje "stil" liggen hoor.

En zoals je merkt hebben anderen ook geinteresseerd gekeken naar de resultaten van je kweek, dus wellicht dat hieruit nog vragen komen.

 

Maar als je er op staat willen we natuurlijk wel het topic voor je sluiten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dit topic wel een tijdje stil zal liggen dan :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nieuwe zaden ontvangen van Gerrit/Magus dus we gaan er van de week weer voor. Dit zijn dus weer Warlocks maar dan van de nieuwe batch. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's the spirit ;)

 

Soms zit het tegen, maar als tester krijg je ook wel de spannendste boontjes :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even voorzichtig naar de slapende dames gekeken, de Warlock die nog over is (die ik vernaggeld heb met te hoge pH) is wel een dame en begint langzaam bij te trekken dus die laat ik lekker meegaan met de kweek, ze zal niet echt groot worden of veel opbrengen maar ik ben zo benieuwd naar het rokertje wat eraf komt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekje bloei (hps aan):

 

Bigbang:

 

med_gallery_11343_3900_222830.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_11343_3900_40912.jpg

 

 

 

 

 

Warlock:

 

med_gallery_11343_3900_39848.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_11343_3900_22339.jpg

 

 

 

Ondanks de mediumwaarden van pH 7.3 en Ec 0.5 blijft de Warlock doorgaan, is vergeeld en heeft een tijdje stilgestaan. Ze trekt nu langzaam bij ;) Madam krijgt dan ook aangepaste voeding voorlopig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...