Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rcT

Tripreport: Salvia Divinorum

Recommended Posts

Datum: 3 november '07.

Wat?: Salvia Divinorum 10x extract.

Hoe?: Bong gevuld met water en ijsblokjes.

 

Report

 

Al weken hadden 2 vrienden en ik het idee om is Salvia Divinorum te doen, vooral na onze paddo-trip die ons uitermate geschikt was bevonden. Dus besloten met z'n allen om de Salvia bladeren (3 gram), 1 gram 5x extract en 1 gram 10x extract te kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Kwestie van de bong vullen (schoon screentje) en lekker vol kopje.

 

Om te beginnen namen die 2 bovengenoemde vrienden als eerste hun hitjes (we hadden 2 bongs) van 5x extract. Beide hadden de rook ongeveer 30 seconden in, na het uitblazen stonden hun ogen op 'verdwaald'. Kwijlend en al stonden ze daar, niet voor rede vatbaar, 2 minuten lang in hun eigen droom-wereld. Wauw, ik kon niet wachten totdat ik ging. Vond het wel een slim idee om eerst ff te wachten indien ze vaag gingen doen (deden ze, daar niet van, maar hey), want een nuchtere vriend van ons die er bij stond zou 3 trippende mensen niet aankunnen B).

 

2 minuten na hun hit kwamen ze langzaam bij, maar ze luisterden alleen als je tegen ze sprak alsof je tegen een 4-jarige zou praten, dus naar binnen geloosd, op de bank laten zitten en gewoon ontspannen. Gaf mij meteen de tijd om mijn bong te vullen. Maar 5x extract? Nee. Gewoon lekker 10x extract erin gedaan.

 

Eenmaal buiten aangekomen mijn stormaansteker gepakt, aangestoken en gewoon die hit nemen. Helaas, de eerste 2 hits kwamen niet aan. Voelde niks, zelfs niet na 5 minuten. Maar gewoon doorgaan en dat was kennelijk een goed idee.

 

Hele lichamelijke trip, voelde alsof er duizenden ijshaken in mijn lichaam werden gedreven (dit deed geen pijn) en mij de hele tijd naar linksachter trokken, maar hard hoor, evenwicht bewaren is praktisch onmogelijk. Op de een of andere manier werd ik 10 minuten later wakker op de bank, maar absoluut geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen. Maar de werelden die ik bezocht heb waren wel fantastisch. Ik liep op platen die de hele tijd van zwaartekracht veranderen (net zoals in Mario) en ik zweefde tussen planeten en sterren. Een magische wereld die je helemaal omhelst. Alles klopte, en toch ook weer niet. De grens is weg. Wat is echt en wat is nep? En toch snap je alles, hoe het systeem in elkaar zit. Alsof je een tipje van de sluier van de kennis van het universum optilde.

 

Raar. Dat is het. Spiritueel. Je leert jezelf kennen op een heel ander niveau. Maar een wereld die ik vaker wil bezoeken. Niet te vergelijken met een paddo-trip, die wel mijn voorkeur heeft, vanwege de interactie met de omgeving en dergelijke. TIP: neem nou het advies van mij en smartshop-medewerkers op en ga eerst paddo trippen. Salvia is veel te raar om mee te beginnen. Maar doe het wel, want het is echt goed.

 

Conclusie

 

Ik hou van Salvia. Een absolute topper qua trip-methodes. En nog makkelijk ook.

 

Waarom dit verslag?

 

Hopelijk mensen kennis te kunnen laten maken andere werelden. Dit is iets wat iedereen zou meegemaakt moeten hebben. Al is het om mensen zichzelf te laten zien op een ander niveau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet verslag man B)

Dat naar achter getrokken worden heb ik ook gehad..maar heb nog nooit zo getript op salvia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jopie,

 

Thanks! Fijn om te horen.

Hopelijk krijg je ooit nog de kans om te trippen op Salvia!

 

Wil ook nog een paddo-tripreport maken, de eerste (en tot nu toe enige keer) keer dat ik deed is al weer weken geleden en sommige delen (helaas) vervaagd. Maar misschien dit weekend B).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kans om te trippen ligt natuurlijk geheel bij mezelf. Maar na een paar keer salvia gedaan te hebben intresseert het me eigenlijk niet zo veel meer... Waarschijnlijk ook omdat het niet zulke geweldige ervaringen waren zoals de jouwe.. waren best leuke trips hoor..maar niet geweldig.

Maybe weer eens paddotripje...columbiaanse waren toch wel erg vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ik heb Thaise geprobeerd, maar toch wel benieuwd naar Hawaiiaanse. Wat voor trip had je met de Columbiaanse?

 

En trippen met Salvia is inderdaad persoons-gebonden. 60x extract misschien? B) :rolleyes2:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles uit de smart shop is dikken brol :no oeveel centen dak daar al ni heb uitgegeven :no allemaal onnodig :no ge wilt nen keer goe trippen en dan tegenslag na tegenslag :no zeker al een stuk of 8 keer paddo s gekocht in terneuzen en amsterdam :( nooit van getript behalve 2 keer van paddos uit belgie , gedroogde en chocola :no )(me trippen bedoelk visueel é ni da ge daar "anders" loopt)

--->8* minstens 25 euro :no na de kloten :no tzzzzzzzzzzzzzz kzal maar ni over de rest van ulder gama beginnen

of toch best voor de toekomstige klanten te verwittigen zoda ze ulder geen illusie s maken (ne keer 20* en ne keer 10* salvia getest me de goeie methode, geen ruk gevoeld behalve paar draaingen :no de rest van ulder gama kank mij zelf ni herinneren-->zo slecht was het ja)

Als ge nen keer goe wilt trippen pakt dan chemischen brol tzal u veel geld besparen en tis wss veel goekoper en get veel meer kans dat werkt :no :no Kzeg wel meer kans want me al die zakzetters kunde t nooit weten Drugs is alleen goe voor geld daar draait de wereld rond, de gasten die het verkopen zijn alleen uit op u geld, meer moede u daar ni bij voorstellen :no

Der sta wel nog 1 drugs op mijne wishlist : DMT iemand al getest? :no ( fucking junks) :no

STICK to the green :rolleyes2: of nog beter bespaard u geld en doe nooit aan drugs ge gaat u nooit beklagen en ge zult er nooit zin in hebben ma das wss al te laat als ge ier naar dees site gaat :)

 

B) leer er iets van :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Serieus. Wat. De. Fuck. Zei. Je? Leer. Typen. En. Punten. En. Komma's. Te. Gebruiken. Bij. Voorbaat. Dank.

 

Ik snap geen ene snars van wat je nou bedoelt... Ik weet ook niet welke shops jij bezoekt maar ik zou ff beter zoeken B), en anders, ga jij dan maar weer lekker terug naar je DMT, en dat noemt ons dan junks, atleast doe ik geen chemische troep. Anyway, back to topic, thanks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colombiaanse waren behoorlijk visueel... overal patronen die door elkaar liepen ( over me armen, grond, plafond...echt alles) Kamer die bewoog...kleuren overal... Behoorlijk vaag iig... maar wel erg vet.

Hawaaiianse schijnen erg heftig te zijn. Zelf nooit geprobeerd, maar zou ik toch even mee wachten al is het pas je 2de keer paddo's.

En salvia zal ik voorlopig niet meer proberen..heb nog wel wat gewoon blad liggen. Maar trekt me niet zo.

 

@ trippin yayo

Zoek een fatsoenlijke smartshop op. En leer typen idd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En trippen met Salvia is inderdaad persoons-gebonden. 60x extract misschien? B) :rolleyes2:.

 

Het verschil zal niet anders zijn als bij 5x extract.. Dit is wat veel mensen denken... Het is enkel meer geconcentreerd, waardoor je minder nodig zult hebben om het gewenste effect te bereiken.. Beetje zoals het alcohol percentage in bier en vodka... je wordt van allebei wel dronken :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk, maar 60x extract zal wel een instant-trip veroorzaken, ondanks gebruikers die nooit wat voelde met 5x extract of dergelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik denk ook niet dat je dan met 10 minuutjes klaar bent met trippen..

uurtje denk ik B)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep em coming rct... Altijd wel leuk om tripreportjes te lezen..

 

 

@ trippin yayo

STFU!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik heb een paar berichtjes ertussen uit gehaald die niets meer met het onderwerp te maken hadden. Ik snap best dat trippin yayo een paar nare ervaringen heeft gehad met smartshops. Thx voor de waarschuwing, die kon iedereen lezen.

 

Maar nu had ik het graag terug ON TOPIC gehad.

 

En inderdaad gewoon Nederlands leest het makkelijkste voor iedereen.

 

en rcT bedankt voor het mooie trip report B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey rct ouwe trip maniak :rolleyes2: leuk man het lezen van je salvia verslg ik heb zojuist een trip zaterdagje gehad

maten en ik wilden weer is truffels eten en aangezien een ander maatje van me gek van die zooi werd de laatste keer :no besloot die aar om salvia te roken.

 

mijn trip was vet ( maak er zo een verslag je van ) maar die salvia was voor me maten minder:( ze hadden een 5 x extract gehaald genoeg voor 5 portie wat die vrouw zei!!! en ze hadden eerst op aanraden een halve dosis gerookt om het lichaam te laten wennen aan de stof eenmaal gedaan en gebeurt. gingen ze een half uurtje later beginnen aan de salvia ( ik was al 3 uur bezig met me truyffels gheghe ) wat ik later begrpen heb ( en wat ik op dat moment niet kon :no ) was dat ondanks de eerste keer die 5 x extract salvia niet erg doorsloegen,

 

1 maatje: voelde niets maar volgens mij kwam dat omdat die eigenlijk de rook te kort in ze longen hield. maar dta weet ik niet meer zeker omdat ik zelf te vaag was.

 

de adere deed het wel goed maar zakte zelf maar een 30 sec weg wat die merekt was dat bij hem alles rood en groen werd ( met zijn ogen dicht ) en daarna weer terug kwam.

 

viel ons ( hun ) zeer tegen kosten hun 15 euro en de warnemingen waren zwak tot slecht, we hadden ons er veel meer van voorgestelt sterker nog ik dacht dat zo'n trip zo sterk was ( voor 10 minuten ) dat ik zelf het niet wilde proberen, achteraf nog gerookt want ik kreeg een 'jointje' in mijn handen wist ik veel dat daar salvia in zat gheghe:P. ik had zelf zo weinig en niet lang in geademt ( dacht dat het wiet was en is daar ook neit bij nodig ) dat ik niets heb gevoeld ervan. als je de verhalen leest dan denk je dat het vette shit meot voorstellen en natuurlijk is het persoon gebonden dat zeker :no maar jammer dta het bij hun niet erg aansloeg. wel zei die maat die ff tripte dat als hij nog iets meer had gehad dta het had gewerkt jammer dat hij duzz te kort kwam.

 

maar super dat jij er wel van heb kunnen genieten en een mooi ervaring er aan over houd, het kan namelijk zeer leerzaam zijn.

 

@ tomas: een extract van 10 x is wel sterker dan een extract van 5 x mits je dezelfde hoeveelheid gebruikt rook maar een potje van 5 x op of een potje van 10 x extract dan snap je vat wat ik bedoel :no

 

@rct: heb je ook 60 x extract B) en legaal verkrijgbaar bij de smart shop???

 

@bk: hey maatje, van een hoger extract ga je anders ( misschien harder ) trippen maar duurt niet langer dande maxcimale piek die ongeveer ligt tot maximaal 15 minuten daarna word je een uurtje 'stoned' en traag ( mocht ik dit verkeerd hebben trouwens dan lieg ik in commisie dit is namelijk wat er op de bijsluiter stond!!! ).

 

 

greetzzz masteryero

 

ps nu maar is me trip verslag je maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ tomas: een extract van 10 x is wel sterker dan een extract van 5 x mits je dezelfde hoeveelheid gebruikt rook maar een potje van 5 x op of een potje van 10 x extract dan snap je vat wat ik bedoel B)

 

duh, maar dat is het hele punt juist.. het is geconcentreerder, dus van dezelfde hoeveelheid trip eerder en langer..

Je schrijft trouwens dat je salvia in een joint had gerookt, je kunt het beter in een pijpje roken.. Anders wordt het niet genoeg verhit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey master, ik heb je tripreport gelezen, heerlijk, wil die truffels toch is een keer proberen, mabye next weekend B). Maar eerst Columbiaanse, wil veel visueels spektakel :rolleyes2:.

 

Jammer van je maten, wij hebben het praktisch perfect gedaan, storm-aansteker (zo'n butaan-dingetje), bong, goed gevuld met de Salvia, minimaal 30 seconden inhouden. En ja, 60x is te verkrijgen, alleen niet in de smartshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier ook salvia liggen, bladeren normaal

maar die vind ik nie zo fijn omdat je er zo veel van weg moet hijzen en t smaakt niet al te lekker :rolleyes:

maar bij mij leek wel of iemand men tanden uit men bek drukte, vet vaag, en je hoofd voel je apart worden, maar moeilijk om uit te leggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een oud topic bumpen heeft weinig zin.

 

Hier kon je het stukje lezen over het bumpen van oude topics!

 

Tenslotte wil WietForum.nl de waarde van het WietForum als kennisbron bewaken en het actief gebruik van de rijke database stimuleren door middel van toezicht op:

 

De Topic inhoud:

 

* Reageer on topic, heb je zelf vragen open dan een nieuw topic.

* Stel geen onnodige vragen en herhaal geen al gevoerde discussies.

* Lees de sticky's bij elke sectie en maak goed gebruik van de zoekfunctie.

* Bumpen is niet toegestaan. Bumpen is het reageren op topics die al maanden niet meer actief zijn zonder goede redenen.

* Gebruik bij je topics een duidelijke titel (en subtitel) die de inhoud direct weergeeft.

* Plaats topics in de juiste sectie.

* Let op de voorschriften voor het gebruik van quotes. Lees hier! [link invoegen]

* Afbeeldingen van personen of persoongerelateerde zaken zonder duidelijke en expliciete toestemming van die persoon zijn niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...