Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
paeshaes

Highlife Beurs Gaat Niet Door!

Recommended Posts

Ik citeer rechtstreeks van de site:

 

"Highlife beurs verzet van 2008 naar 2009

 

Voor de volgende editie van de Highlife beurs is het ons niet gelukt om alle juiste en kwalitatieve ingrediënten voor de beurs bij elkaar te krijgen. Wij hebben dan ook besloten om de beurs van 2008 een jaar later te organiseren. De eerstvolgende beurs wordt dus gehouden in het voorjaar van 2009."

 

Dat is wel heel jammer wat mij betreft, 2009 is nog zooooooo ver weg :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadden ze er een minder moeten roken, misschien dat ze dan meer voor elkaar hadden kunnen krijgen :wacko:

 

 

Wel jammer, ben er een keer geweest, was best oké.. Aan de andere kant wel erg commercieel opgezet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er ook een keer geweest wel leuk opzich wel erg jammer dat ze het verzet hebben naar het volgende jaar wou er nog wel even heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer voor alle sjonnie's en anita's.. organisatie zijn toch een stelletje domme eikels..

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk laat ik er geen traan om. Vond de laatste editie de meest on-interessante beurs die ik ooit heb bezocht en de cup vond ik al helemaal een aanfluiting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat leuk was vorig jaar (en dat was ook echt leuk)was de ontmoeting met veel wfers bij de plagron site en bij evert de verdamper

evert hebben ze daarna opgepakt omdat hij te veel wiet bij zich zou hebben

 

Die ontmoetingen kunnen ook via meatings van de site plaats vinden

En evert zal dit jaar al niet meer komen door het gedonder van vorig jaar

 

 

Dus idd huilen doe ik er ook niet om

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de afgelopen editie ook zwaar tegenvallen. Er werd bijna niks meer uitgedeeld en een biertje kon er vaak ook niet meer vanaf. De beste keer vond ik een jaar of 3 geleden in de Jaarbeurs in Utrecht. Overal gratis bier en snacks en tassen vol met van alles en nog wat. Als 'ie in 2008 wel doorging zou ik er zeker niet heengaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmm dit jaar vond ik hem best leuk anders. Er werd weer geblowed en heb wel 20 pakjes lange vloei meegekregen. Erg gezellig gepraat met kwekers van over de hele wereld + lekkere muziek waarvan ik ook nog een cd'tje meekreeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was vorig jaar de eerste en gelijk de laatste keer.....

Er waren nagenoeg alleen maar buitenlandse verkopers met een hoop onzin.

Als het aan mij zou liggen zou het of anders geregeld zijn... of gewoon nooit meer z'n ...beurs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

heb alle editie's, behalve de laatste dan meegemaakt in utrecht!

dat was tenminste een beurs, iedereen samen blowen aan een stand( die van smoking)

er liep geen 100 man tot in de namiddag, de eerste beurs dan wel!

ik kende er niemand, maar dat duurde geen uurtje

blowtjes werden uitgewisseld, alsook wat topjes geruild

het was ambiance, overladen met staaltjes en zelfs een lading smartpillen ben ik naar de camping teruggegaan, (dank u essensie!)

de laatste die ik gedaan heb, 3 jaar geleden was een afknapper

allé, de leut was er niet meer, jammer, klein maar fyn, daar hou ik van!

 

greetz quik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

We waren afgelopen jaar al blij dat we de rel met Evert niet live hebben hoeven meemaken.

 

Dus misschien zijn sommige dromen hierbij uitgekomen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Paeshaes,

 

De rel rond Evert.

Evert is voor alle Highlife beursgangers een welbekende. Hij is de pionier die met zijn verdamper, iedereen wilde overtuigen van de voordelen voor medicinale (en niet medicinale) cannabis consumenten. Vanaf mijn eerste Highlifebeurs was het een vertrouwd hoekje waar je even kon chillen.

En afgelopen jaar....ik kan het niet eens navertellen.

 

Daarom moet je dit topic van Weetje maar snel gaan lezen.

 

Daarom is deze betrokkenste cannabis consument ook Het topic over het maatschappelijk debat opgestart. Misschien wordt het weer eens tijd om onszelf daaraan te herinneren.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...