Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Scorp

Geen Zin Om Te Koken

Recommended Posts

Ja, echter geen aanrader. Ik was er een keertje bij toen iemand het probeerde en hij ging over zijn nek, waarschijnlijk om de smerige smaak van gewoon wiet kauwen...

 

als je het dan al eet, grind het dan eerst en meng het iig met iets smeerbaars voor op je brood zou ik denken. Zelf nog nooit geprobeerde om wiet uit het vuistje te eten, dus als je je uiteindelijke idee en een kort verslagje (recept of hoe het gewoon eten gegaan was) hier kan plaatsen, maak je vast een hoop mensen gelukkig.

 

Laters,

Henkjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een klein beetje geprobeert... Smaakt niet echt naar iets, een beetje naar stof ofzo mischien, en ja ongeveer naar hoe het ruikt maar minder sterk.

 

er blijft meer tussen me tanden hangen dan dat ik binnekrijg, maarja

 

nu maar wachten op effect zeker? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat je iets hebt gevoelt...of wel?

 

de werkzame stoffen komen nu niet vrij volgens mij. moet eerst verwarmt worden. het gewoon opeten heeft geen nut

Share this post


Link to post
Share on other sites

thc moet eerst opgelost worden in een vet voordat er een hoeveelheid opgenomen kan worden waar je iets van voelt. de thc lost beter op als je het met het vet verwarmt, dus als je volle melk kookt (niet veel moeite, of je bent echt een luie stoner) en dan je wiet erbij gooit en nog even door laat koken kun je een lekker spacechocomelk maken. :wacko:

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, snap het niet echt waarom het niet zou werken. Je stopt toch gewoon THC in je lichaam. Als je het goed gecrushed hebt komt het redelijk even verdeeld in je maag. En THC wordt gewoon door je maag of darmen opgenomen.... Hmm, sorry voor het foute antwoord, dacht echt dat het zo ook kon...

 

Edit:

Even ander topic hierover opgezocht, waar er ook een discussietje wordt gehouden over dit onderwerp

http://www.wietforum.nl/hasj-of-wiet-eten-t11597.html

 

Conclusie daarop:

Je moet ongeveer 10 maal meer wiet eten uit het vuistje als dat je normaal in een vetrijk recept zou eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens een grammetje hasj in een bakje dipsaus gekruimeld

 

1 gram hasj

1 theelepel tabasco

1 eetlepel ketchup

5 eetlepels mayonaise

1 etlepel water

peper

zout

chilipoeder

 

 

lekker pittig,

 

na een halve zak dorito's begon ik m al te voelen. (20 minuten)

na de derde zak merkte ik dat ik dus stoned was. :offtopic

 

 

volgens mij is het wel dat pittig en of scherp eten de thc opname bevordert. probeer het maar eens

Na een jointje, zo scherp mogelijk gaan eten.

 

 

De regel van, meer eten dan roken, gaat niet bij iedereen op, eerst even proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...