Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

3x Black Jack & 3x Herijuana Op 0,25m2

Recommended Posts

wie ik??? jezus???

naah gek :offtopic

 

vroeg? ik zit altijd tussen 7 en 8 effe op WF. ff de topics bijwerken en mogelijk bedachte ideen vereeuwigen.

zodat ik ze smiddags nog kan opzoeken na mijn werk.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol die opmerking over het beramen van je ideen het neerzetten op het forum zodat ze 'verweeuwigd zijn ' en ze later weer kan opzoeken gheghe meen je tog neit bk is het zo erg met je gestelt op dit moment :offtopic

 

maak is vandaag ( ook al heb jue daar helemaal geen zin in :D ) tog is een foto van je kamer ik wil is zien hoe snel dat gaat lijkt me kicken om te zien:D

 

en tsjaa keestemad wat is vroeg ik zat zaterdag 'zat' achter de computer op wf om 5 uur sochtends duzz zeg he maar :D trouwens een leuk zinnetje zat zaterdag zat gheghe

 

 

greetzzzz masteryero

 

wat een onzin bericht weer van me pffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik had 48u niet geslapen... Lijk wel een speed junkie, toen ff uurtje geslapen om 2000uur...

Gegeten en toen om 0100 weer in bed gaan liggen... 2 uur wakker gelegen, toen maar slaappil gepakt... Rond 1100 weer wakker...

 

kut adhd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MY

 

isgoed jonge ik maak zo wel een fotoke voor jou

5 uur smorgens??? ligt aan jou kan vroeg of laat zijn he ?

 

 

 

@ keesthemad

slaappil?? had maar wat bubblicious bewaard :offtopic werkt net zo goed

 

nou ik zal wel ffkes een fotoke maken.

(heb al wel gescrogd vanochtend).

 

gr

 

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bubblicious is gesneuveld op m'n verjaardag... Zeker wel lekker spul dat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man (oeps) die vorige post wasedoelt als onzin post :offtopic in wou nog wat vragen maar kam er pas weer achter wat ik wou vragen aan je bk toen ik in je bubbletopic zat te wroeten ( blijven mooi picca's van die scrogje :D ) je had het over je opa ???? die belde blablabla je ruilde iig wat wil je zeggen dat je opa ook in HET 'vak'zit :D:P ???

 

 

@ keesthemad: 2 dagen niet slapen door adhd???? ben zelf nooit getest maar ze zeggen dat er een grote kans is dat ik het ook heb heb namelijk minder concentratie ben druk en snel opgefockt ja weet het ook wel wiet synthomen maar dit had ik al nog voordat ik kon schrijven dus laat staan een joint kon draaienb:P maar ik zelf slaap altijd wel misschien 1 x per dag maar na 24 uur zak ik tog echt in:O hoe erg is jou adhd wel niet of is het tog de speed :wOOt ????

 

adhd ers met medicatie wroden vaak rustig gehouden door pure amfetamine het spul waar menig mensen snachts op door gaan en knetter strax van komen te staan , adhd ers schijnen er goed van te kunnen slapen en worden er rustig van. ik zelf niet heb van me eigdn al hartklopingen duzz mag enwil het niet gebruiken SPEED is niets voor mij namelijk.

 

 

gebruik je medicijnen??? kijk maar is of die stof erin zit

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik gebruik geen medicatie, ik zou ritalin kunnen krijgen maar daar gaat je creativiteit van weg, en het feit dat ik hoogbegaafd ben en asperger (bepaalde autisme vorm) heb geeft mij extreem veel creativiteit en interesse, en dat is eigenlijk waar ik voor leef, en dat zou dan wegvallen dus daar ben ik niet echt blij om.

 

Ik voel me eigenlijk niet zo snel moe, als ik 24u wakker ben dan val ik wel in slaap hoor, daar niet van, maar als ik dan na een half uurtje weer wakker wordt moet je me echt neerknuppelen want ik ga zo weer een dag mee.

 

Meestal slaap ik 6 uur per nacht en daar red ik het prima op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero

 

Hahaha mijn opa zit wel in de plantenbusiness.. maar dan wel Fuchsia's haha

hij expirimenteerd graag met nieuwe spullekes enso...

hij zegt dat sommige producten ook heel goed werken bij fuchsia's

 

(co2, enzymen, wortelstim etc etc) ik ga nou toch volledig organisch (Bac) kweken dus hij mag alles van Canna hebben in ruil voor een grote verwarmde propegator :D

 

ohja hier ff je foto

gallery_7458_3678_1446048.jpg

 

 

 

gallery_7458_3678_653929.jpg

 

 

nog max 1 week en dan gaan ze op 12/12.. uiterlijk zondag!

 

 

 

@ keesthemad

Zo zie je maar weer, ken jezelf en je zwakke punten.

maak van je zwakke punt een sterk punt!

gebruik dat waar je goed in bent..

 

dat creatief zijn van jou kan ik na 1 middagje meeten wel beamen..

goddamn deze man heeft hersens..

 

maarre ik ga ff wat doen... staat nog een torenhoge afwas :offtopic

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ochja... Ik voel me gevleid.

 

Maarre je foto's staan er hoor :offtopic.

 

U vraagt en wij bedienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U vraagt en wij bedienen.

 

 

zin om af te wassen dan??? :offtopic

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik ben allang blij dat wij hier sinds kort een vaatwasser hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gheghe... groot gelijk!

 

nou ik paf ff me sticky op en dan ga ik beginnen..

 

heb express te heet water gepakt :offtopic

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nou succes dan maar met afwassen :offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb toennet maar al mn stekkies weggegooid... t was nog wel te redden, maar kheb ze niet meer nodig.

 

het breedprojct is toch uitgesteld tot 2008.. ivm dat ik weer zo langzaamaan moeders moet gaan groeien.

 

ik heb nog 2 redelijk goede herijuana stekken en 1 redelijk goede Black Jack stek...

 

dezen worden de moeders.. samen in 1 6L libra... zodat ik ernaast nog een mooi stripje vrij heb voor zon 10-15 voorgroeipotjes

 

beetje off topic maarja

 

heb ook niet zoveel tijd

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afwas al klaar :offtopic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja joh allang :offtopic

boodschappen ook al gedaan..

 

zit maar te wachten op de post...

tevergeefs denk ik zo onderhand wel

 

denk dat de zeef morgen komt... de rest hoop ik tegen einde van de week te hebben.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere spamdag vandaag... Ik heb helemaal geen zin om wat nuttigs te doen :offtopic... Denken... Poeh das al vermoeiend genoeg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker blijven spammen dan.. ik vind het niet erg als dit topic wat langer wordt :offtopic

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een nuttige vraag, waar had je die feminised seeds ook alweer vandaan, je hebt het me verteld of ik heb een pm gehad maar ik heb me box geleegd...

 

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de site van Alien...

ik zou via hun bestellen want zij zijn verantwoordelijk voor de overtocht vanuit spanje.

 

klik links op zaadbank... en zoek dan uit die lijst Sweet Seeds Female (spaanse breeder)

 

hier hebben ze zaden per 3, 6 of 10 geloof ik

 

17,50 voor 3 feminised black jacks.. in een mooi buisje met dop en vulsel zodat een veilige overtocht gegarandeerd wordt.

 

groete

 

BK :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bk tnxx man

die planten groeien echt per dag als de ...nou je weet wel wat :wOOt :D

 

@ keesthemad ze hebben bij alien bij die seeds waar je ook black jack kan halen nog meerdere goede soortjes vor een goede prijs zeker het kijken een keer waard ;) black jack is overigens ook zeer goed daar is bk het bewijs van ( of zijn planten eigenlijk :) :bier ) pfff ben melig me maten praten niet meer tegen want ik praat tog alleen vage onzin zeggen ze:P:D

 

hey bk nog ff offtopic trouwens

 

heb vandaag me 5 guarilla planten geoogst ;) helaas ik was nog geen 4 dagen geleden wezen kijken nog geen rot te vinden en helaas in mijn mooiste plant (jack berry paarse feno) rot :D maar goed er was nog genoeg over :D het was geen wonderbaarlijke oogst ofso maar dat maakte me al vanaf mei niet uit toen ik de planten daar zette als der maar bleven staan dood/ levend als ik maar wist dat ik volgend jaar er meer werk van kan maken en dat is duzz zo :offtopic denk dat ik zo'n 40 gram heb van de planten

 

heb dit geoogst

 

1 jackberry met zeer mooi paarse tinten, lekekre geur niet erg kompact maar fluffy is het ook niet echt, verder tog nog goed met thc bezijd kan zeer veel hebben ondanks een indoor plant had gedacht dat ze het nooit zou overleven

 

2bubblegum's : niet veel over te zeggen eerlijk een leuk wietje geworden met wel een mooi top maar niet heel denderd apart in geur of in thc maar ben er zeker blij mee :D

 

1 santamaria: dit is een plant met een zeer lekkere geur geworden en beste opbrengst van de 5 planten echt een groot verschil:O ook zeer kompact, zelf compacter dan dat ik had kunnen dromen ;) helaas door het weer zeer veel blad om te knipen :P wat normaal veel minder is met santa maar ht kon lijen en de knipvaart zat er met een maat goed in.

 

1 white rhino x nlx: het kleinste plantje wat ik daar had neer gezet ( ik had ze express namelijk klein gehouden in potten thuis dit was echt een schimmetje ;) ) MAAR TOG ondanks de kleine toppen zeer veel thc ;) ben ik zwaar van onder de indruk het ruikt zoals me maatje zei echt naar coffeeshop wiet en niet naar dat gras wat ik van de hollandshope en andere bitensoorten wel altijd ruikt. overigens ruiken ze allemaal wel lekekr maar deze bijzonder. denk niet dat het meer 8 gram droog word:(

 

 

als ik 50 gram zou halen zou dat helemaal geweldig zijn.

 

ik ben al met al duzz super te vreden :D volgend jaar een plant of 50 neer zetten maar :D

 

 

greetzzz masteryro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero

 

gefeliciteerd man dat je je guerilla oogst ongeript hebt kunnen voltooien!

petje af man:)

 

de jackberry klinkt het lekkerst...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ff over de planten...

 

ik heb toenstrax wéér een half uur staan binden... echt niet normaal...

die meiskes groeien echt als kool!!

 

ik heb trouwens een andere manier van binden gevonden voor de black jack!

dat vergemakkelijkt het scroggen van dichtbebldaerde planten aanzienlijk..

morgen meer hierover.

met die manier hoef je niet te wachten tot een scheutje lang genoeg is tot de volgende maze van het net.

 

morgen ga ik een gedetaileerd plan op papier zetten voor het komende half jaar

als ik het simpel in een excel sheetje gepropt krijg zet ik het online.

de grove schets is al wel dik in orde B)

 

tot zover

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

leergierig als ik ben ben ik zeeeer benieuwd wat je nu

weer voor ons in petto hebt. Ik vind het wel knap van

je trouwens dat je gewoon de knop om kan zetten mbt

het breed gebeuren... en dat je die stekjes hebt weggegooid B)

 

is dit de BeeKaa die nooit wat weggooide en altijd van niks nog iets

brilliants weet te maken.maarja ... de krengen wilden niet goed wortelen...

en je hebt ook maar een beperkte ruimte natuurlijk.

 

Nou .. tot morgen maar weer... dan zit ik met aantekeningenboek en pen

voor de cursus : Binden met BeeKaa.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah, hij gaat ook weer aan hps beginnen he :no :rolleyes2: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik (in de ideale (financiele) omstandigheden) ook doen

als ik volgend jaar een lekkere hazekweek wilde draaien B)

Maar voor mij is dat nog toekomstmuziek .. mag geen hps van mijn vrouw :rolleyes2:

dus alle handige TL technieken gouw nog ff meepakken voor hij helemaal op

HPS overschakeld ... al lijkt het mij stug dat hij die 150 in dat kleine kastje hangt???

denk eerder dat er een kastje bijkomt.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...