Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

3x Black Jack & 3x Herijuana Op 0,25m2

Recommended Posts

hey bk had nog geen tijd gevonden om zakjes klaar te maken :nerd de generaal des huizes was constant in de weer maar van het weekend is die opgerot :) vanavond om precies te zijn, we gan meteen ook maar is het mooi zakie witknips gebruiken om hasjolie te maken:P

 

dikke bak vol jackberry van de betere plant en wat bescheidien bakjes white rhino x nlx ,

 

santa maria , bubbelgum en jackberry 2 ( 2de plant )

 

zodra me pa is opgedonder heb ik alle rust en tijd om at zakjes voor je te maken ht word duzzz helaas maandag dat je het hebt.

 

 

rookverslagen volgen soon :)

 

heb nog ff geduld man i ma verry sorry

 

 

mag trouwes hopndat me generaal niet in me kast gaat kijken voor controlle :o anders ben ik de SJAAK ( toepasselijk trouwens want me pa heet sjaak ;) )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee joh geeft toch niet...

 

Rieleks...!

wacht gewoon even todat je vrij baan heb van General Sjaak.. tis niet dat ik verlegen zit met wiet nu :nerd

komt allemaal wel goed :o

 

Ben net ff wezen kijken in de BK... t gaat wel redelijk.. overal al mooie bollekes...

vind alleen het HPS licht wel hinderlijk als je bijvoorbeeld de kleur van je planten wilt zien... dan kun je toch beter TL hebben..

 

maar mijn gevoel zegt dat het wel goed gaat...

ik zal zo es ff de eerste liter water geven..

 

zoals in het GK topic vermeld:

fotos van het weekend,

vanavond water ik ze en blijf ik tot morgen uit de buurt van de kast,

vorige keer dat ik niet helemaal helder was brak ik een tak af duss

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hy bk ik heb zojuist een topic in het leven geroepen met het droog gewicht van me plantjes ;) van die jackberry had ik nooit verwacht dat daar zoveel van af zou komen het is nog met zo'n electrisch tafelweegschaal gedaan ook en die dingen zijn ook niet bepaald zuiver in ons voordeel :nerd duzz wie weet is het eignelijk stiekem hier en daar een grammetje meer :)

 

 

het topic staat onder outdoor kweekverslagen als we daar nou ook de rookverslagen maken hebben we iig wat :) ik ben dik te vrede totaal gewicht om ff te verklappen is 268 gram droog - 10% voor het gewicht aan takjes kom ik uit op een ruim 240 gram droog waar bassie niets of weinig voor heeft hoeven te doen :)

 

 

oww ja en heb ook vanavond hasjolie gemaakt :tu met een maatje van me of eigenlijk 2 man je schikt je wel de tering zeg als je ziet als je klaar bent met 100 gram wit knip ongeveer , en je ziet zo'n licht gele kleur met daarop een witte troebele kleur want een paar uurtjes later is het fiks verdampt dat gas maar hoop er tog een gram of 4 van af te halen dan ben ik al harstikke blij :j

 

koste trouwens flink wat moeite ik had namelijk zo'n handig cuttertje thuis zien liggen en wel verdomd ja hoor generaal sjaak nam die mee naar zijn vriendin om daar te kunnen koken, kortom alles maar dan ook alles met twee hand grinders kunnen doen. lol hebben wel iig gahd.

 

en toen we klaar waren met de laatste buissie zag ik tot mijn groot genoegen nog een partij bruine stof liggen ook ( hasj poeder ) daar een dikke van gerookt :o mijn avond kan niet meer stuk :P een heerlijke relax ( ook al heb ik flink moeten werken aan de bho ) vrije dag :P

 

 

nou genoeg over mij let go on with you

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie morgen mensen...

 

ik heb net even gekeken in de BK..

het gaat de goeie kant op..

he gele wordt groener... weliswaar met wat blijvende schade dat wordt dan weer een beetje oranje.. en wat verbrande puntjes bij de heri's

 

ik denk dat ik de voeding te snel omhoog heb gegooid.. had het beter geleidelijk kunnen doen.

daarom hebben ze gisteren weer wat minder gehad..

wel weer 2L want die is binne 2 dagen op :nerd

 

even een snelle fototussendoor

gallery_7458_3678_1086259.jpg

 

je ziet dat het gele verdwijnt.. op sommige plekken niet meer.. maarja dat is mijn eigen domme schuld.

naar mijn mening komt het wel weer goed.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede morgen mensen

 

DAG 5 bloei (dag 12 (12/12))

 

zoals beloofd een paar fotos van de BloeiKamer:

 

gallery_7458_3678_1519288.jpg

 

 

 

gallery_7458_3678_1469934.jpg

 

 

 

zoal je ziet heeft de HPS de hoogte van mijn veld verdubbeld! :nerd

ik heb ze ook bewust wat laten gaan zodat ze wat meer gebruik kunnen maken van de hoogte omdat het oppervlak al bijna 100% vol zit.

 

ze zijn weer een beetje groener... behalve de permanent aangetaste delen..

maarja dat nemen we maar voor lief... dat is niet iets waar ik ze om weggooi

daar leer ik weer van.

 

Te weinig voeding is nie goed!

maar daarna in 1 keer 2x zoveel is ook niet goed.

ZELFS BIJ EEN VOEDINGSTEKORT LANGZAAMAAN OPBOUWEN... dat is wat ik deze ronde heb geleerd.

 

tot zover

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Té is nooit goed beekaa, dat had ik je zelfs kunnen vertellen.

 

Maar vind je het gek dat ze 2x zo hoog staan, je hebt 4x zoveel licht in totaal... Dat MOET wel verschil maken, ga nu alleen maar proberen die 1 gram per watt te halen. En ja ik begin die discussie weer. Want ik vraag me af als je die 250W op een vierkante meter op hangt met een kap die het daarover verdeeld of je dan nog die dikke toppen krijgt waar jij het over hebt.

 

Maar goed, we zullen het nooit eens worden vriend.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die kees

 

nee die 250 watt op een vierkante meter gaat nooit lukken...

een 250 watter heeft een aanbevolen effectief belicht oppervlak van 0,5 m2

een 400 watter is een aanbevolen effectief belichtingsoppervlak van ongeveer 0,8 m2

van een 600 watt 1,2 m2 geloof ik

 

dit kan ongeveer wel kloppen denk ik nu

 

250 watt.. 50 cm stralingsbereik.. 25 cm lampafstand plus 25cm effectief belichtte plant

400 watt.. 80 cm stralingsbereik.. 40 cm lampafstand plus 40 cm effectief belichtte plant

600 watt.. 120 cm stralingsbereik..60 cm lampafstand plus 60 cm effectief belichtte plant

 

dus met een 250 watter zou het zeker niet kunnen kunnen.

dus daarin heb je gelijk..

 

maar onze discussie gaat erom dat hopeveel TL's je ook naast elkaar hangt.. dat de lichtsterkte drastisch afneemt na een cm of 10.

en dus zal je TIGHT moeten scroggen... en je lampen er gewoon bijna op moeten hangen.

ik wou het ff een keer zonder dat gemiereneuk doen... ff een beetje SCROG vakantie

 

in de zomers gaan er gewoon weer TL's in hoor :nerd dit beviel me wel van de zomer..

nix geen probleem met de hitte :o dan maar een beetje meer scroggen

 

gr

 

BK

 

PS die 1 gram per watt ga ik denk ik niet halen op deze 0,25m2.. maar uiteraard probeer ik eruit te halen wat er in zit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bk tog dat je niets wist dat je veding moet opbouwen vind ik eigenlikj ene beetje :nerd kijk maar is als jij een voedings te kort heb gehad vna een paar dagen en je eet ineens de voeding die je moet hebben je gaat spnotaan aan de race voelt je cka goed beroerd :o

 

altidj opbouwen !!!! maar goed weer wat gelerd ( leer de volgende keer wel iets nuttiger dingen dit was niet nodig geweest bk ) ;)

 

sorry voor deze reply ik ben gewoon altijd eerlijk kan er niets aan doen :)

 

verder ziet het er goed uit hoor je planten herstellen goed,

 

hoeveel je de watt af kan halen ik zou het me god niet weten weet neit wat een 250 wattt uit haalt en zker niet op jou ruimte , maar voorspel je als je het zo aan blijft pakken zoals in je anders verslagen ( met hier en daar ene kleine fout :) ) dat je me dikke toppen krijgt !!!! die knopper hard zullen zijn wees niet te zuinig met je bloei voeding vriend en een pk kunne ze later ook gebruik vna maken dat zul je zeker gaan zien :tu

 

je hebt je tijdklok nu wle goed ingesteld :)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee MY

 

ja idd ik wist het al wel... maar ik had me kop nog niet gestoten... en tot die tijd heb ik altijd zo iets van eerst een keer proberen.

 

ik ben ook pas echt zeker van de waarheid van een probleem als het ook daadwerkelijk bij mij is gebeurd.

als ik het ergens lees ga ik er dus niet van 100% van uit.

ook al is dit wel een basisding..

ik dacht dat je met Bac voeding niet zo snel teveel kon geven.. maarja komt allenmaal wel goed.

(wortelpuntverbranding is niet hetzelfde as bladpuntverbranding :o)

 

ik zie ook een mooie verbetering in de topjes na toevoeging van de bloeivoeding laatste beurt.

dit zal ik gaandeweg opbouen.. tot einde deze week krijgen ze nog groeivoeding mee.

 

ohja en de tijdklok is vandaag van 12 uur naar 12,5 uur gegaan... over 1 of 2 dagen gaat deze op 13 uur ;)

haha toch bedankt :)

 

uitkomst gok ik op max 150 gram.. :nerd

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

itkomst zal ik dus niet durven te zeggen dat kan vanaf dit moment van 0 - 200 gram worden meer iig niet denk ik maar laat me maar is stom verbaasd zijn :)

 

en ja je hoofds stoten weet je ... ik kijk liever bij andere hoe ze hun hoofd stoten en daar vna mee kan profiteren dan dat ik zelf gaande weg keer op keer een fout maak waarmee ik weer op me bek ga nen achterstand houd. maar goed je hebt iig weer 1 dingen latenb zien dat bewijst dat het niet zo moet ;)

 

tnxx :o :nerd

 

verder blijf ik het leuke topic van je vinden mate

 

zou zelf wellis willen vergelijken hoe rendabel dat nou is dat van 12/12 overschakelen naar uiteindelijk 13/11 door daarnaast nog een hok te zetten met 12/12 met eigenlijk alles het zelfde ook je eigenstekken.

want ik zou niet weten hoeveel meer je ervanaf kan halen iemand een idee of zoiets geprobeerd???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee masteryero

 

Ja de uitkomst is moeilijk te zgegen ja vind ik ook...

ik heb net nog wat lopen scroggen snoeien en buigen.

 

zo zijn er nog meer topjes aan het directe licht blootgesteld.. en veel van de lager gelegen bladeren heb ik verwijderd ivm een goede luchtcirculatie onder het net.

 

Ik heb ze vandaag weer 2L gegeven.. 1L met 1 ml bloei en 1L met 1ml groei..

afgezuurd tot 6,5... om het bodemleven de rest te laten doen en de kalkbuffer een beetje te sparen.

 

morgenvroeg maak ik ff een foto met het licht uit en dan post ik ze savonds ff..

voor de trouwe lezers :nerd

 

over dat 13/11

Bewijzen heb ik er niet van maar ik heb een goed gevoel bij bepaalde lichtperioden nl:

 

10/14 bij het overgaan van groei naar bloei

Dit zorgt naar mijn mening voor een krachtigere en snellere overschakeling.

 

dan als ze eenmaal in de bloei zijn kun je binnen 2 weken de klok brengen naar 13/11

 

13/11 vanaf week 2 bloei tot en met de laatste week

Dit omdat dat ene uurtje vele voordelen heeft.

-een x aantal xtra lumen per "dag"

-een kortere koudere "nacht"

-meer tijd om voeding op te nemen en andere processen etc.

 

ik zeg niet dat het 100% waar is....

maar ik wijk hier zelden vanaf en zal dat ook niet snel meer doen.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas... fotos met het licht aan!

 

tis nie anders :nerd

gallery_7458_3678_1969425.jpg

 

 

 

Hier een lekkere chaos foto :o

gallery_7458_3678_585122.jpg

 

 

ik zal zometeen nog ff goed kijken.. inspecteren

 

heb ik tot nu toe nog geen tijd voor gehad...

 

en ik geloof dat de zaden ook nog wat water nodig hebben..

 

maar eerst ff WF afschuimen en een jointje roken :spliff

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bk, ga je niet dieven onderin ?

 

Ze zien er gezond uit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al een beetje bezig geweest... maar aanmaal in scrog kan ik er achterin niet zo goed bij he... kastje is 40 cm breed, ingang 32 cm.. en ik ben 70 cm breed :o

 

past niet zo goed!

 

plus als ik er tever in kijk duw ik mn neus in de fan

 

:nerd dat doet zeer...

 

maar stapsgewijs kom ik er wel met dieven

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké man, als je het maar voorzichtig doet.

 

Daarom bouw ik mijn kastje in de breedte :nerd.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor ik doe wel voorzichtig.

liever een fluffy topje meer dan een stuk van mijn neus haha

 

 

in de breedte

dat is iets wat ik dus ook ga doen... volgende kastje

 

minimal 60x60 te benutten oppervlak... kan iets meer in de breedte zijn.

 

onbewust ben ik op mn werk veel aan het malen over hoe mn volgende hok eruit komt te zien.

(ik werk tussen de bouwmaterialen dus ik krijg de hele dag door goede ideeen.)

 

zo heb ik vandaag ook weer geleerd dat perliet dus net zo goed geluid dempt als isoleert!

nice to know :nerd

 

maarre ik ga weer film kijken.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijpelijk bk :nerd.

 

Toch dacht ik dat jij alles voor je planten over had :o.

 

Kees. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja ook ik heb grenzen :o

 

ooh ik ben net weer ff wezen kijken in de BK...

 

oh oh oh wat vind ik het jammer dat ik geen budshots kan meken met deze cam...

 

echt mooie topjes..

de herijuana... hoe klein ook... KNOER hard al..

en de Blackjack heeft al dikke mooie toppen.. er spuiten zoveel pistels tegelijk uit dat het soms banaantjes lijken ;)

 

t ga wel een stuk vlotter zo :)

BK's Smile gaat breder en breder :nerd

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEhe,

 

Ik wil je topjes wel eens zien eigenlijk :nerd.

 

Maar goed, ik leef nog een beetje na van een halve bho trip, als je gewoon veel neemt van dat spul dan uh, wordt alles steeds waziger.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee kees..

 

ja idd zou wel mooi zijn maar mijn camera heeft een minimale afstand... alles daarbinnen is blurry... zelfs op de macro stand...

 

ik denk dat ik er een loepje voor nodig heb... want die lens is niet helemaal toppie

 

nog iets leuks:

 

ik heb vandaag post gehad van masteryero

4 mooie wietsoortjes in een envelopke met een briefje erbij

gallery_7458_881_258031.jpg

 

 

miss BK en ik kunnen bijna niet wachten tot we kunne testen..

eerst ff mn eigen jointje oproken natuurlijk...

 

na het eten ga ik beginnen met de Jack Berry :nerd

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eet smakelijk bk,

 

MY, wat kan je mooi plakke :nerd .

 

Gr, kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx KTM..

 

trouwens MY heeft niet geplakt.... heb het ff mooi neergelegd met de naam erbij :nerd

duidelijk voor iedereen :o

 

ik heb net een bubbles gedraaid en zal deze zometeen gaan testen met mn moppie.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd )hmmm meneertje masteryero heeft vandaag weer genoeg gesmoked denk ik want ik las de opmerking van kees dat ik mooi kan plakken ??????

 

ik zag op die foto helemaal niet de envelop die ik dicht geplakt had en heb zeker een paar minuten aandachtig zitten denken hij hoe dat kon weten :o

 

maar toen las ik pas bk's reply :) daaruit blijkt dat hij het had over dat papiertje dat ( iid ) bk zelf heeft geschreven voor de duidelijkheid :)

 

slimmer word ik er iig niet van wel ontspanner, nou onspanne is een te groot word ik ben eigenlijk licht gestrest ( zoals altijd :) ) want IK MOET NOG ZOVEEL , vanaaf ff een chickie op bezoek ( nee mensne daar doei k gene verslag van ) duzz wie weet wat gebeuren gaat heb iig

 

200 gram jackberry nog om te smoke

nog wat santa en white x nlx

 

een paar liter ghb :tu ( toevallig tegne aan gelopen en genoeg om half wietforum mee aan het slapen te krijgen ;) )

 

 

maar goed ziet er heelrijk uit bk, maar krijg je het niet meer voorelkaar om de bak uit het kassie te halen dan en dan te dieven ??? volgende kast misschien 2 deuren voor en achter ????

 

 

suc7

 

greetzzz masteryero

en nog wat drank ( liet ik gvd toen ik bijna thuis de coolberg vallen kan wel janken

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wat een stoney ben je toch :o

 

paar liter GHB?.. langs de dierenarts geweest?

 

wel rustig aan he.. met de drank en de drugs.. en vooral met het meiske ;)

coolberg?? wasda?? of je bedoelt coelbergh of coolbest..

ja of ik ken dat hele coolberg gewoon niet :nerd

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is coolbergh wel een mix van coehberg en cool best ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...