Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Amnesia Lover

Welke Coffeshop Heeft Amnesia

Recommended Posts

Ook in Haarlem zijn er 2 coffeeshop die Amnesia verkopen , De Willy Wortel en de MAX, misschien nog wel meer shops maar dat weet ik niet.

Veel succes met het zoeken naar het lekkere Spul.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben naar Breda,TilburgArnhem en Nijmegen geweest..

 

Arnhem-pinquen,upstairs en luke lucky en weer niks maar ze hadden wel beter weed dan Amsterdam...

Nijmegen-Kronkel buren van krionkel,Jet-set en Dakota ook niks maar denk dat het beter was dan Arnhem

Breda-Baron,Majestic en Pax de boot dat was net zo slecht als amsterdamse shops ,ongelovelijk vieze shit

Tilburg -Rif,Maximilan en nog een bij het gegin van de korvelstraat ik weet niet maar zeer slechte weed echtwaar....maar TILBURG TOERMALIJN had een beetje aanvaardelijke weed het was geen echt lekkere Amnesia maar had wel een zachte smaak en Diamoant-Haze was iets lekkerder dan amnesia maar haalt mijn standaart niet ... volgende keer denhaag rotterdam helpt mij met een goede tip

 

ik zoek het amnesia kwaliteit die Sarasani(Utrecht) verkoopde,afstand niet belangrijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toermalijn in tilburg

 

Amnesia

 

11 euro de gram

 

5 gram voor 50 euro (9% korting (5 euro))

 

Mooie toppen, ultra lekker smaakje..

vorige week nog 5 gram gehaald, echt knallende high.. heel actief/creatief

 

De menukaart is ook best indrukwekkend.

wiet

 

indica

 

- super skunk

- PP

- White widow

- Super Jack

- Jack Herrer

- AK-47

- Bubblicious :smoke

- Sharks breath

 

Sativa (haze)

- a5 haze

- kushage

- NYCD

- Martian mean green

- Space Haze

- Diamond haze

- super silver haze

 

 

het zijne r nog veel meer maar dat zij de wietsoorten die zijn blijven hangen

 

hasjsoorten begin ik niet aan.. is ook al een waslijst..

 

alleen al een stuk of 10! verschillende ice-o-lators

 

groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toermalijn in tilburg

5 gram voor 50 euro (9% korting (5 euro))

:D

Idd ze kweken die zelf ipv te kopen van buitenlandse dealers zoals bij kwazi alle andere shops aan de grens.

Een kweker mag er dus blindelings op vertrouwen dat dit spul geen extra verzwarende voedingsstoffen of wat dan ook bevat. Er staat zelfs een microscoop nu, zo zelfzeker zijn ze van hun spul :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAARLEM WILLY WORTEL, de Amnesia gisteren gehaald en smaakt erg lekker ik raad je aan om een keer naar 023 te rijden(das Haarlem dus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azarias ik zal zeker deze week naar Willy wortel gaan, en proberen dankjewel voor je tip alvast..

Is dat ook de enige cofeeshop die mij aanraad in haarlem,

gr

 

:D

Idd ze kweken die zelf ipv te kopen van buitenlandse dealers zoals bij kwazi alle andere shops aan de grens.

Een kweker mag er dus blindelings op vertrouwen dat dit spul geen extra verzwarende voedingsstoffen of wat dan ook bevat. Er staat zelfs een microscoop nu, zo zelfzeker zijn ze van hun spul :smoke

Een ding is zeker bij Toermalijn,je rookt inderdaad geen voedings stoffen en de planten krijgen zeker 14 weken bloei tijd en daarom smaakt het heel fruitig en er zit veel suiker erin,EERLIJKE WEED,EERLIJKE PRIJS,Maar ik zeg het wel erbij dat ik Sarasani iets beter vond,echt jammer voor Utrecht

Share this post


Link to post
Share on other sites
HAARLEM WILLY WORTEL, de Amnesia gisteren gehaald en smaakt erg lekker ik raad je aan om een keer naar 023 te rijden(das Haarlem dus).

Welke willy wortel,sensimila hoytplein of indicia koudenhorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amersfoort Horizon, slechte weed,ik hoef niks anders te schrijven,echt slecht kwaliteit

Haalem Willy wortel sensimila op de houtplein, slechte weed echt heel vies van smaak en superslecht kwaliteit,

Haarlem Willy wortel indicia op de koudenhorn ,iets beter dan sensimila maar voor mijn is het een slechte weed..

Als iemand anders een andere tip heeft (AUB wel een goede bv richting denhaag,delft,r'dam)wil ik nog een toertje randstad maken,

Tot en met nu toe heb ik alleen een beetje kwaliteit in Tilburg gehad TOERMALIJN....

schande we hebben nergens kwaliteit te vinden, die kwekers krijgen een berg geld,maar verdienen doen ze het echt niet...

 

ik hoop dat alle kwekers die niet voor de kwaliteit gaat.gepakt wordt door de politie :smoke

Want het gezondheid zit ook nog eens in de spel,want als je een weed rookt van slechte kwaliteit en die niet goed gespoelt is en enz,is zeer slecht voor je gezondheid,je moet hoesten,pijn in je keel,maagzuur,hoofd pijn en zelfs kotsen en heleboel ziektes en een daarvan is k-a-n-k-e-r. ER MOET GEWOON IETS AAN DE KWALITEIT WORDEN GEDAAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple of aarden in vlissingen

had ik altijd goeie amnesia, dikke vette topjes, met enorm veel kristallen

en die geur, man man...was er ook altijd knetterstoned van

ben em nu beu-gerookt, want amnesia dood echt alle smaakpapillen in je mond

nja, mss deze eens bezoeken?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm , heb je GEEN goeie Amnesia gehad in de WW, dat zou me erg raar zijn , en de andere wiet vind je vies wat heb je dan...?

Nou sorry dat de ervaring niet goed bevalt , ik heb er meestal geen problemen en zeker niet met de Amnesia, maar smaken verschillen....!!!

Good luck met het vinden van het lekkere spul :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaarne op het quoten te letten!!

 

bolaterdogan, ik ben het nu zat met je gequote.

 

misquote je nog 1x, dan gaat dit topic onherroepelijk op slot!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het het ook heel sterk allemaal hoor. als de toermalijn, barneys, 2e kamer, willy wortel je niet kunnen verzadigen moet je niet verder zoeken. beter vind je namelijk niet...dan zou ik echt zelf gaan kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geweest naar Rotterdam-Lachende paus en Witte de wit... :smoke

Wat een eikels yo vooral witte de wit,ik denk een marokaanseshop,en ik denk ook dat onze marokaanse vrienden niet kan kweken en geen respect hebben voor de klanten en ze verkopen wat ze kunnen krijgen,en ze denken dat zij de beste weed verkopen, slechte weed,als je die weed ruikt brand je neus door ik weet niet wat,en rood paars achtig kleur bagh :wacko: .laatste twee geld ook voor die lachende paus voor mijn mag die ook zielige paus heten :specool

 

En ik ben geweest naar GOUDA Animo,heb maar een grammetje amnesia gehaald en was ook niet zo goed,rare geur aan die weed ondanks dat die weed wel een zahte smaak had,maar in ieder geval niet zo erg als Zielige Paus en witte de wit,ik denk ook dat het een marokaanse shop is, en wel belachelijk ik moch er niet in,alleen voor leden..

 

Dordrecht JOY had geen amnesia meer volgende week pas.voor niks gereden,ik ga deze week weer proberen...

 

Delft -'t keldertje .Ja daar heb je wel een beetje aanvaardbare weed maar absoluut geen goede amnesia, zelfs super slecht,maar......

Basementdeluxe/Haze en Hasjplant/haze smaakte goed en had een beetje zachte smaak en ook een beetje fruitig maar ik moet erbij zeggen dat deze weed niet mijn standaarden haald,en aardige personeel, en een beetje duur.

 

Ik ben al bezig met opnieuw kweken,deze dagen ga ik voor de 2de keer me ruimte spuiten tegen spint, en volgende week ga ik pas zaden zetten,dat gaat nogal een tijd kosten.....Maar voor die tijd moet ik wel wat te roken hebben,dus ik ben nog steeds opzoek naar GOEDE AMNESIA

 

WIE MIJN EEN GOEDE TIP GEEFT KRIJGT VAN MIJN EEN HELE GOEDE BELONING, met overleg kan ik mischien een hele goede baan regelen(echtwaar geen zwarte of ilegale dinges,hele goede verdiensten),of geld(niet zo gek veel natuurlijk ) of een cadeautje (een klein cadeautje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dordrecht ali baba (voorstraat) en joy (wijnstraat)

 

of in gorinchem bij de gulle gaper. ze hebben daar 8 haze soorten en al veel prijzen gewonnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wie is of wat is Fotografe,

fotografe :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke shop in tilburg heeft amnesia deze periode...

 

blijkbaar heeft een van de grote jongens zich aan de sativa gewaagd.

 

deze amnesia is goed te roken en varieert van 9 tot 12 euro de gram.

 

Gr

 

BK :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook in Leeuwarden ligt een goede harde Amnesia in de shop, hij ruikt wel een beetje hazig.. maar dat is t officieel toch ook? Je kunt hem vinden bij de Os in de Korfmakerstraat!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het een haze ja, bij de apotheker in Eindhoven ook eens een lekkere gehaald, weet alleen niet of ze die nu ook nog hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dordrecht Joy --- Hahahahahah ongelovelijk dat ze zo een weed durfen te verkopen, het was gewoon gruis echtwaar en ze hadden ook nog cristal Amnesia ohhhhh die was echt het slechtste weed ooit die ze aan mijn proberen te verkopen.

Naar dat ik Joy gezien had,reed ik langs ali baba, nou daar hoef ik zelfs niet te kijken want ik wist het al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...