Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Double Fun Pics

Recommended Posts

Hier ga ik wat Double Fun pics plaatsen ,gemaakt in verschillende tuinen dit jaar

 

med_gallery_4254_232_190597.jpg

foto van 10 september . Deze is al aardig ver vind ik .

 

wordt vervolgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die plant gaat lekker :blink:

 

Heb je ook nog foto's van outdoor Blue Top?? Daar zat toch ook een deel dubble fun in? Die in mijn kas begint nu pas stilaan te bloeien.. Was je eigen kruising waarmee je de Blue Top gemaakt heb een laatbloeier.. Of ligt het weer aan de plek waar mn kas staat.. :whistling

 

groeten PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ,die heb ik ook . zal die ook plaatsen . De bloei komt iets later dan DF zelf bij mijn blue tops. Maar er zijn onderlinge verschillen. Tonen die van jou ook paarse haren? (stampers)

Er zit inderdaad DF in ,maar wel minder dan 50 %

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er nog 3 staan waarvan 2 guerilla.. Die ene in mijn kas heeft geen paarse stampers, beide guerilla wel.. Ik zal er aankomend wekend eens een foto van nemen.. Qwa bloei lopen ze allemaal ongeveer gelijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey atmo mooi df maar je toppen zullen tog nog wel dikker worden denk ik want hij bloeit nu ???? 5 weken ofso ???

 

 

succes er iiig mee de mensen die dit jaar voor df hebben gekozen zullen zeker wat kunnne oogsten dat zal bij mij nog de vraag zijn :blink: danmm ik had moeten verduisteren. ( ga maar een kastje bouwen denk ik )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey atmo mooi df maar je toppen zullen tog nog wel dikker worden denk ik want hij bloeit nu ???? 5 weken ofso ???

succes er iiig mee de mensen die dit jaar voor df hebben gekozen zullen zeker wat kunnne oogsten dat zal bij mij nog de vraag zijn :blink: danmm ik had moeten verduisteren. ( ga maar een kastje bouwen denk ik )

greetzzz masteryero

 

Die plant bloeit nog geen 5 weken , 3 of 4 weken nog maar . Dus de toppen worden zeker groter. Ik heb ook nog 2 kleine DF's staan die verduistert zijn, die toppen zijn een stuk dikker en zwaarder . De stampers van die toppen zijn haast niet meer zichtbaar tussen de dikker wordende zaadhoezen.

Deze Df'jes hebben steeds op een zeer zonnig een winderige plaats gestaan, en kunnen kompleet worden afgebloeid. Nog één week hooguit . Heb nog geen rot aangetroffen. Voor hun formaat zullen ze veel gewicht aan droge buds gaan geven verwacht ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjezus, lekker dikke toppen atmo :blink: . Je kan wel zien waar ze vandaan komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een lekker boompje zeg atmosphere.

 

Succes ermee!

 

Gr. Elem3nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat boompje is niet van mij hoor overigens , ik heb geen tuin /geen volle grond ter beschiking

 

Deze zijn wel van mij:

 

med_gallery_4254_232_574689.jpg

 

 

med_gallery_4254_232_198072.jpg

 

 

Het ziet er als een ravage uit vanwege de rupsen , maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de toppen. geen spoortje van butrot te bekennen . Nu het weer 2 dagen mooi weer gaat worden oogst ik nog niet . Ze staan nu 8 weken vanaf de eerste verschijnselen van hoofdbloei (meerdere witte stampers) . Ze zijn een week of 2 verduisterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het struikje nog steeds laten staan ,zelfs in de regen ! De meeste Double Fun fenotypes kunnen het hebben blijkbaar . Het ziet er uit als binnenwiet alleen met meer blad.

 

med_gallery_4254_232_180905.jpg

 

Belangrijk is dat je geen planten met al echte toppen gaat verduisteren , want dan is de kans op rot groter . De truc is op het juiste moment met verduisteren beginnen , begin of half Juli ,en begin augustus te stoppen .

Zorg voor 11 uur donker per dag omdat dit voldoende is om de bloei op gang te brengen ,en wanneer je begin augustus stopt met verduisteren is het verschil met het aantal lichturen buiten niet zo groot . Op deze manier verduister je nooit een plant waar de toppen al ver van ontwikkeld zijn, de kans op rot is dus minimaal

 

Het struikje nog steeds laten staan ,zelfs in de regen ! De meeste Double Fun fenotypes kunnen het hebben blijkbaar . Het ziet er uit als binnenwiet alleen met meer blad.

 

med_gallery_4254_232_180905.jpg

 

med_gallery_4254_232_281734.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is ie mooi zeg atmo.

je plantjes die dikke toppen :specool

Succes ermee!

 

Gr. Elem3nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

atmosphere zijn dat zaden vanjezelf geweest of heb je die gekocht?(of stekken)

 

Als je ze gekocht hebt ,waar dan? Volgen jaar wil ik ook een paar DF's in de tuin proberen :specool

Vindt het een mooi soortje

 

BVD, jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn allemaal No Mercy DF's . Aan de mensen die DF's van wernard hebben gekregen dit jaar hebben : Dat zijn kruisingen van DF met een andere soort,naar wernards eigen zeggen . Wellicht zijn die wel gevoeliger voor schimmel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn DF's. (NoMercySupply)

med_gallery_6678_2142_643237.jpg

 

 

 

med_gallery_6678_2142_513315.jpg

 

 

 

med_gallery_6678_2142_221335.jpg

med_gallery_6678_2142_489602.jpg

med_gallery_6678_2142_411510.jpg

 

 

 

==============================================================

Er stondt 1 Shack bij.

med_gallery_6678_2142_212975.jpg

Nog geen bloei :specool

med_gallery_6678_2142_4043.jpg

 

 

 

En dus even later....

med_gallery_6678_2142_602157.jpg

 

 

 

med_gallery_6678_2142_112099.jpg

 

 

 

med_gallery_6678_2142_214750.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk heb je met die shack net pecht gehad , want nu nog steeds geen bloei lijkt me een uitzondering .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je scheel bent weet ik niet omdat ik niet weet wie je bent :specool

Je ziet het iig wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er allemaal schitterend uit. het is wel een excellent buitensoortje.

 

ik heb er 4 staan die sinds begin augustus aan het bloeien zijn. (kijk maar naar mijn growtopic/foto's). ik zal een dezer dagen ook en paar foto's posten hier.

 

hoeveel weken moeten de DF's bloeien? op no mercy supply staat begin oktober afbloei.

 

bij mij staan ze een 7-tal weken vandaag (ik zou er graag 8-9 van maken). er zijn wel nog bijna geen bruine haartjes te bespeuren.

 

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo lang als mogelijk laten staan . De meesten zullen ergens in de periode tot half oktober echt klaar zijn .

 

Is er al bladvergeling te zien ? Op een bepaald moment doen ze dat razend snel ,namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rich Geplaatst Vandaag, 11:12

Of je scheel bent weet ik niet omdat ik niet weet wie je bent

Je ziet het iig wel goed.

 

Ben dus niet scheel :specool :smoke

Maar ben je niet bang dat er mensen met je oogst vandoor gaan, niet iedereen is even eerlijk...

(by the way ze zien er wel mooi uit!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...