Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hardcore Maniac

8x Sneeuwwitje Onder 1200watt

Recommended Posts

waarom insecticide spuiten in de een na laatste week? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he hoe is het planten, al klaar met bloeien, wanneer ga je zolder kamer eens vol zetten.

 

 

Groeten

Bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas, insecticide is het enige wat niet voor top rot zorgt.

 

Ik weet uit ervaring dat elke dag dat de spint er in zit het steeds erger wordt.

 

Voor de rest, 2 planten gewogen en zat op 120.

 

De rest word van de week gewogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan een rookbommetje doen, niet met verse stekken, en daarna je beestjes tegen beestjes squad inzetten.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

En daar zijn wij hier niet blij mee. Zeker niet in het einde van de bloei.

 

Kan iemand deze prutser eens... Nja laat maar.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

Idd dat blijft zeer jammer!!!

Ieders zijn eige belangen en zeker niet verder durven denken.... :nerd misschien komt dat wel door van dit soort weed :) lekker dat beetje pesticieden in de laatste week, van die weed wordt je echt knetter :o .

 

daarbij, op wat slaagt het als je zegt dat je pesticieden spuit omdat je geen toprot wil???

Je hebt maar 8 plantjes, en dan nog van die rechte palen, daar kan je zo toch eens met een stozuiger over heen, een paar keer grondig zuigen en in de gaten houden in de laatste week en je had een stuke properdere oogst gehad. maargoed t zal mij een worst wezen, goed dat ik men eige rokertje teel :)

 

rook ze lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de spint , toch mooie planten.

 

Heb je echt maar 4 dagen voorgegroeid , hoe hoog zijn ze geworden?

succes verder.

 

trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trash, ze zijn 80 cm hoog geworden.

 

Voor de rest geen insecticide gebruikt,

 

Tevens is mij verteld dat insecticide niet schadelijk is en niet wordt opgenomen door de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

BIG girls you are beautiful :nerd

hoeveel dage zijn ze oud geworden dan ? in totaal.. ben ik wel benieuwd naar...

 

Nul-Zeven-Tig

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Maniac,

Insectecide niet schadelijk en waar gaat de spint van dood dan ?

Het wordt inderdaad opgenomen door de plant maar wat rook jij ?Ik hoop je eigen weed zodat er minder overblijft voor andere

Meeste onder ons proberen schone weed te kweken omdat je hem oprookt en daarbij dus ook alles wat de plant opneemt.

Succes, Rook ze

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorrie Buble maar ga je ook bij elke shop op de hoek dit staan roepen???

Tis net of er alleen maar schone wiet verkocht word, als ik het zo lees.

 

 

in Nl word gigantiesch veel wiet gekweekt en op 70% zit een of andere tering zooi dat slecht voor je is. Ook de groente zit vol met troep en de rest wat we eten.

Als je niet aan ----EDIT---- dood wil gaan moet je ook niet roken. En door het roken de hart en vaat ziekten niet te vergeten.

 

Die bende trekt nog uit de plantjes , en anders gewoon lekker verkopen.

 

 

Niet dat ik het wil promoten he die troep, maar ja het is nou een maal zo.

Verders HM mooie ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan offtopic met deze eeuwig durende discussie.. maar ik kan het niet laten toch te reageren.. :spliff:

 

@ert

 

Het merendeel van CS wiet is vervuild, maar is dat reden om zelf ook bepaalde bestrijdingsmiddelen te (blijven) gebruiken? Als iedereen zo zou denken zou misschien wel 99% vervuild zijn.. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Dat die bende uit je plantjes trekt klopt maar gedeeltelijk, dat duurt namelijk wel een aantal weken, en als je dan zoals de topicstarter minder dan 2 weken voor de oogst nog gaat spuiten lost dat echt niet zo maar op.

 

Iedereen rookt toch het liefst een zo schoon mogelijk wietje.. en er zijn overigens zat mensen die een vaporizer gebruiken zodat zij geen teer en andere bij verbranding vrijkomende stoffen binnenkrijgen, ik vind het dus nogal kort door de bocht om steeds maar weer met dit argument te komen. Hetzelfde geldt voor bespoten groente en fruit, daar hebben wij weinig invloed op. Maar bij het kweken is dat juist wel het geval. Het is makkelijk om er schijt aan te hebben als je het toch verkoopt (en zelf niet blowt) maar probeer je ook eens in een ander (de consument) te verplaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik an het ook niet laten :spliff:

 

Tomas, ik ben echt geen troep spuiter, dat is denk ik wel bekent.

En niet omdat ik niet rook, maar omdat ik ook vind dat het niet hoord.

 

Toch zou ik niet een oogst naar de haaien laten gaan , als ik het op zou kunnen lossen met vertimec. Spijt me maar zo is het.

 

 

Zijn zo veel mensen die zich dan schijnheilig voor doen en het toch zouden spuiten, en zeggen van niet. Dan maar eigenwijs. En dat van die CS. Sommige weten niet eens wat ze verkopen, hoe erg dat ook is.

 

 

Toch wel leuk die discussies he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

biologische smaakt ook indd stuk beter

 

maar back on topic

 

vervuilers zitten er toch altijd tussen (geld wolven)

 

trouwens hardcore maniak ze zien er lekker uit

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry , nog effe offtopic

 

JO ertje

 

Bij groenten en fruit ga jij hier in de benelux toch wel de properste productjes op je bord krijgen hoor.

Weet jij hoeveel test's en metingen er worden gedaan, steekproefs gewijs op de veilingen( residu's van bepaalde producten enzo), hoeveel keurmerken en garantie labels er te behalen zijn in deze afzetmarkt, allemaal om een betere prijs te krijgen voor gezondere voedsel,.... en dit allemaal traceerbaar per lot verkochte producten! alles is natrekbaar en valt na te gaan van op welk perceel een groente komt, wanneer geoogst, met welke meststoffen en pesticieden/herbicieden wat dan ook deze behandelt zijn geweest en door welke boer.

Die markt is echt wel hard voor de afzet en goede prijs dus daar doen mensen wel degelijk hun best om de naam zuiver te houden evanals de groenten die enkel verkocht mogen worden op de voedingsmarkt als ze aan bepaalde eisen voldoen.

 

Dit is weer net het jammere aan dat ilegale plantje waar alles kan mag en ook weer niets moet, ieders zijn ding met gekken in de markt als gevolg waar je dan zo nu en dan wel eens iets leest over de magere kwaliteit van dit mooie product en de woekerprijzen die dan nog volgen voor zoiets...... ;)

 

 

ok, misschien wat te lange gezeverd maar k vind niet dat je moet gaan roepen dat alles bevuild is omdat dat de markt is waar je in leeft en hierdoor dus niet de keuze zou kunnen maken of niet eens weet wat je rookt.

 

en nu wil ik je niet een vuilspuiter noemen , dat ben je ook niet, toppie!! maar het is toch niet omdat je wel weed wil roken ( miss dan wel via een vapo )dat je eer geen fuck om mag malen wat ze er misschien nog voor gort tussen hebben gedaan... met welke gevolgen vandien dan ook... je kan idd niet alles kiezen maar gewoon zeggen van tja het is zo en zo zal het verder blijven gaan is toch ook niet de oplossing?

 

Sorry HM om dit in je topic te doen, je bent al wel zo eerlijk om te zeggen dat je iets hebt bespoten... en je planten zagen er zeer vet uit, toch jammer van net die laatste handeling, net dat ietsje beter had het kunnen zijn maarja ik ken je situatie dus ook niet en verder zal ik het er bij laten.

 

Bio smaakt idd stukke beter en zoeter!

En dit is dus net de reden waarom kleine hobisten de vrijheid moeten hebben om zelf de keuze te kunnen maken en te weten wat ze willen blowen. Doe je het zelf smaak die weed ook steeds het beste :spliff:

 

groetjes en kweek ze nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens een middel gespoten in de laatste weken .

Dit was Dokkie's recept met peper, knoflook, shag en groene zeep, helaas heb ik dit gemerkt .

Elke keer als ik me weed kruimelde met de hand dan proefde je het mengsel op je vingertoppen en je lippen gingen raar tintelen en branden als je het rookte.

Dit is mijn ervaring met middeltjes in de laatste weken

Voor de rest hou ik me mond

 

Rook ze

 

Buble

 

Wel hele mooie planten overigens ,straks wel goed je hok schoonmaken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@buble Dit was Dokkie's recept met peper, knoflook, shag en groene zeep, helaas heb ik dit gemerkt .

 

 

zat hij je niet in de maling te nemen dan?

 

lijkt me echt smerigggg

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

k denk dat dat recept enkel voor in de groeifase toe te passen was, misschien voor ze echt aan de bloei beginnen dan toch nog eens douchen met schoon water ;)

K heb dat recept ook wel eens gezien hier, zelf heb ik het ook wel eens gebruikt bij men buitenplanten, maar die werden nog wel eens schoon geregens af en toe hé. Verder is nicotine dus zeker een gifige stof, samen met knoflook in een theetje getrokken schrikt dat de beestjes idd goed af, en dan een paar drupjes zeep zodat het goed uitvloeit tot in elke hoekje van de plant :spliff:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de gene die het zich afvragen,

 

de opbrengst was ongeveer 600 Gr.

 

Viel mij deze keer eigelijk wat tegen,

 

volgende keer beter.

 

Ben nu onder tussen weer aan het verbouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...