Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
UBERMAN5

Kan Ik Al Knippen

Recommended Posts

Mensen,

 

ben een fanatiek roker en ben een tijdje terug ook maar eens begonnen met wat plantjes te vertroetelen.

scheelt toch wel enorm in de kosten ;x

 

Anyway , ben een aantal weken geleden begonnen met de aanschaf van een lamp en wat andere basis middelen. Heb hout gekocht en ben zelf aan het timmeren gegaan. Is uiteindelijk een mooie kast geworden al zeg ik het zelf :execute

 

Nu ben ik ondertussen dus een aantal weken geleden begonnen met kweken. Ik ben begonnen met 1 simpele superskunk om te kijken of ik het zogenaamde "groen" in de vingers heb. Ben begonnen vanuit zaad en ben gelijk op 12-12 gegaan,,,,, GEEN 1 DAG GROEI !!!! Ben begonnen met ( ik geloof ) de all-mix van bio-nova en wat wortelstimulator en heb daarna de high yield kitt van Advanced nutrients toegepast.

Hierin zit SensiBloom A + B Als appart component. Voodoo Juice voor de wortels en Big Bud :icecool

 

Ben zeer tevreden over wat er in deze 1ne plant zit, maar nu mijn vraag..... Ik weet niet hoelang ik al bezig ben met deze plant, maar weet wel dat +- 80% van de plant bruine haren moet hebben voordat je kan gaan knippen. Aan mijn plant zitten genoeg haren , sommige bruin andere nog niet , maar ik zelf twijfel en wil dus graag de mening van nog wat kenners :kill: Bij deze de foto's , en graag in je reactie een indicatie van hoelang je nog denkt dat ik moet wachten.

 

PS : DE FOTOS STAAN IN MIJN GALLERIJ

 

En hier de link : http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=61340

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=61341

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=61342

Edited by UBERMAN5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld heb k wel , twas een vraag :icecool

Maar bedankt voor je snelle reactie.

2 weken spoelen , is dat btw niet erg lang dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat staat op de verpakking

lekkere wiet betekent::

 

 

Uitrijpen de buds moeten rood worden en opzwellen.

Drogen met blad en al de gehele plant op hangen voor 10 dagen

Goed uitspoelen 2 weken

 

Lekkere wiet is geduld.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS RECHTSBOVEN BIJ HELP STAAT UITGELEGD HOE JE FOTO'S IN JE TOPIC PLAATST :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee je bent te snel je hebt geen geduld.

 

Ga eerst maar 2 weken spoelen ......

 

Esmie

 

sorry maar wat bedoelen jullie met spoelen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat spoelen ga ik doen.

ik heb mijn planten de hele kweek gewoon kraanwater gegeven, heeft het nog zin als ik dat spoelen met de juiste ph-waarde doe of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...