Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Da Dende

Spint Laat Zijn Sporen Na

Recommended Posts

340 x 30 gram .. dus maakt het sommetje maar, mij hoor je niet klagen hoor iedere 9 weken ..+/- een jaartje of 5 al.. maar geen stress alles is mogelijk..

 

Wow ben onder de indruk.

 

Nu ben ik toch echt eens benieuwd naar een kweekverslagje van je 340 * 30 (droog vermoed ik) = 10,2 kilo per 9 weken ( bij mij meestal 10 weken als ik voorgroei maarja dat is muggeziften) dat is dus als je 1 op 1 draait precies 17 lampies aan 600 watters, dit maal 5 oogsten per jaar en dat al 5 jaar lang (op dezelfde locatie vermoed ik) dat is dus goed geld verdienen, je zal je reply's zeker vanuit Spanje maken.

 

Inderdaad ik heb het rekensommetje gemaakt en ik hoop dat je eens de moeite neemt om een kweekverslagje te maken, denk dat ik (we) hiervan veel kan leren.

 

Groetjes,

Puppy.

 

Ps Da Dende succes en het zal wel allemaal los lopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy Da Dende,..

 

Had je al roofmijt los gelaten dan ?

Zo niet... dan toch maar ff doen, zeker als je nog een week of 6-7 moet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou jongens roofmijt heeft niet geholpen

 

hou deze ronde de stofzuiger er gewoon bij en volgende ronde gaan we het weer anders aanpakken

 

tnahx voor de replys morgen middag fotos;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 250 zakjes roofwantsen uitgezet, op een jong gewas dat compleet is dicht gegroeit.

Afgeleverd per airmail van Certis meteen opgehaald en uitgezet.

 

250 zakjes in een enorme doos, als dit niet helpt dan dan was het zonde van mijn 50 eurootjes.

 

Ik heb de stekken 2 x gedompeld maar de trips blijven aansterken, nu week 1 bloei dit leger moet de trips en de spint opeten als een toetje.

 

Iedere plant heeft nu 3 zakjes en ik heb nog steeds zakjes over er klopt geen reet van zoveel zakjes voor zo weinig geld.

 

Heeft er iemand een idee hoeveel roofwantsen er in 1 zakje moeten zitten zouden moeten zitten.

 

:)

 

Esmie

 

 

 

ook ben ike r achter gekomen dat het op het netje binden met bindraad geen succes wat .

 

Daar heb ik al 10 x voor gewaarschuwt !!

 

Plantringen koop je bij de growshop.....

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dominee dominee, hoe stom zou je niet moeten zijn als je zo groot kweekt , daarmee te moeten opscheppen op een forum? het risico dat je hiermee kan lopen weegt toch niet op tegen zo een kweek? kweet het niet zeker , maar volgens mij loop je hier gewoon wat uit je nek te zeveren. als je niks zinnigs te melden hebt, hou dan gewoon effe je snavel.

ik kom elkke dag langs op het forum om bij te leren om later zelf van slag te gaan , tot die dag zal ik niet al te veel de grote jan uithangen met praajtes enzo..................... maar hoop dan wel van start te kunnen gaan met een mooi verslag die zowel leerrijk voor mij als voor jullie kan zijn.

 

Dende, geef de moet niet te snel op want zoals bbb al zei, het zijn sterke plantjes , en heb ondertussen al heel wa&t kweekverslagen doorlopen om te weten dat dit nog perfect kan uitdraaien. succes met het verdere verloop en ik blijf je zeker volgen.

 

cheerios,

DDD......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een interessant en leerzaam kweekverslag da dende! Het is klote dat een en ander tegenvalt, maar maak je niet druk, je zult vast en zeker een lekker topje kunnen oogsten. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ biowietje

 

dat oogsten zal niet veel worden ben ik bang

 

de haren beginnen al bruin te worden denk door de stress dat de planten eerser willen afbloeien

 

fotos zet ik er nu niet op da vink de moeite niet meer waard

 

volgende week mischien maar over op alleen water en daarna knippen maar ligt aan of de toppen nog aandikken anders nu alleen water en dan knippen .

 

 

 

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat je er toch wat van over houd DA DENDE ik vond het een leuk verslag kerel ga zo door groeten crazybull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maaak je topic ff duidelijk. Vertgel meer over hoe en wat.

Ik ben een zeikerd en ik vind het een leuk topic :huh

 

 

 

Dus Dimineee(hoe durf je jezelf zo te noemen, geen respect!!!) :) wat is het probleem.

 

 

Kijk je hebt maar 2 plantjes, deze zijn ook nog eens gemollestreerd . En ik vind zelf dat wat er van af komt een extraatje. an is het toch een goed verslag??Of ben ik nou een debiel???

 

Da Dende maakt ook nohg eens niet de indruk dat ie een kilo verwacht.

 

Ik hoop daty het alemaal goed komt.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...