Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Leafman Trading Overname

Recommended Posts

Veel suc6 MarkVark, hopelijk word ook de heel uitgebreide informatie bij al de artikelen jullie handelsmerk. Want dit was een verschrikkelijk mooie service bij Leafman die ik bij de meeste sites echt wel mis :innocent:

 

Precies! Een artikel zonder informatie koop je niet.

Was ook de reden dat ik m'n eerste bestellingen bij Leafman deed.

 

Sucses met de shop, ik kijk uit naar de uitbreiding van het assortiment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grootste fout die er op de site gemaakt is, dat alleen op de index pagina een uitleg werd gegeven dat leafman tijdelijk vertraagd moest leveren (bestellingen werden echter wel aangenomen, dus van sluiting is dan ook geen sprake).

 

Helaas komt niet iedereen op de index pagina terecht, en is dus niet op de hoogte van de problemen die op dat moment bij leafman spelen. Ik heb leafman hier een melding van gegeven, om het probleem ook bij de betaalpagina te zetten, zodat mensen dan eventueel zelf hun bestelling kunnen annuleren. Helaas is daar echter niks mee gedaan.

 

Ik wens jullie echter veel succes met jullie nieuwe firma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend op de hoogte ben gehouden ik had net een bestelling gedaan toen er iets was gebeurd met leafman trading :innocent: ik werd hiervan op de hoogte gehouden en mijn bestelling kwam 5 dag later binnen dan dat ik normaal was gewend van leafman door de mail was ik gerustgesteld en wat zijn nou die 5 dagen ;):P

 

volgende keer ben ik er gewoon weer bij bij jullie ( mits er nog steeds lekkere koffie valt te halen,een gezellig praatje te maken valt en er bij grote bestellingen valt te praten waar ik niet over twijfel )

 

 

succes mensen

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een reactie van Leafman zelf.

 

 

Ik heb er inderdaad niet bij stilgestaan dat niet iedereen de index pagina bekijkt, of er op terecht komt.

Wat dat betreft hadden we hier meer aandacht aan moeten besteden.

Tevens wil ik toegeven dat de info die nu hier op het forum staat, ondertussen veel uitgebreider is dan de info die wij naar de klanten hebben gemaild over de situatie. Dit komt gedeeltelijk omdat we nu pas precies weten wat de redenen zijn geweest waarom sommige dingen misliepen en wij nu pas tijd overhouden aangezien de opgelopen acherstand is bijgewerkt.

groeten,

 

 

 

Leafman

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Bigbuttbram,

 

Ik moet je helemaal gelijk geven, en ik vind de opmerking om belangrijke mededelingen over de bestellingen

op de betaalpagina te zetten een hele goede tip, die we in het vervolg zeker zullen gebruiken aangezien iedereen die een order plaatst daar sowieso terechtkomt.

Verder willen we iedereen bedanken voor de gelukwensen.

Groeten

 

Leafman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...