soca 36 Posted September 27, 2007 Veel suc6 MarkVark, hopelijk word ook de heel uitgebreide informatie bij al de artikelen jullie handelsmerk. Want dit was een verschrikkelijk mooie service bij Leafman die ik bij de meeste sites echt wel mis Precies! Een artikel zonder informatie koop je niet. Was ook de reden dat ik m'n eerste bestellingen bij Leafman deed. Sucses met de shop, ik kijk uit naar de uitbreiding van het assortiment. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BBB 10 Posted September 27, 2007 De grootste fout die er op de site gemaakt is, dat alleen op de index pagina een uitleg werd gegeven dat leafman tijdelijk vertraagd moest leveren (bestellingen werden echter wel aangenomen, dus van sluiting is dan ook geen sprake). Helaas komt niet iedereen op de index pagina terecht, en is dus niet op de hoogte van de problemen die op dat moment bij leafman spelen. Ik heb leafman hier een melding van gegeven, om het probleem ook bij de betaalpagina te zetten, zodat mensen dan eventueel zelf hun bestelling kunnen annuleren. Helaas is daar echter niks mee gedaan. Ik wens jullie echter veel succes met jullie nieuwe firma Quote Share this post Link to post Share on other sites
masteryero 0 Posted September 27, 2007 ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend op de hoogte ben gehouden ik had net een bestelling gedaan toen er iets was gebeurd met leafman trading ik werd hiervan op de hoogte gehouden en mijn bestelling kwam 5 dag later binnen dan dat ik normaal was gewend van leafman door de mail was ik gerustgesteld en wat zijn nou die 5 dagen volgende keer ben ik er gewoon weer bij bij jullie ( mits er nog steeds lekkere koffie valt te halen,een gezellig praatje te maken valt en er bij grote bestellingen valt te praten waar ik niet over twijfel ) succes mensen greetzzz masteryero Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markvark 0 Posted September 28, 2007 Hier weer een reactie van Leafman zelf. Ik heb er inderdaad niet bij stilgestaan dat niet iedereen de index pagina bekijkt, of er op terecht komt. Wat dat betreft hadden we hier meer aandacht aan moeten besteden. Tevens wil ik toegeven dat de info die nu hier op het forum staat, ondertussen veel uitgebreider is dan de info die wij naar de klanten hebben gemaild over de situatie. Dit komt gedeeltelijk omdat we nu pas precies weten wat de redenen zijn geweest waarom sommige dingen misliepen en wij nu pas tijd overhouden aangezien de opgelopen acherstand is bijgewerkt. groeten, Leafman Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markvark 0 Posted September 28, 2007 En Bigbuttbram, Ik moet je helemaal gelijk geven, en ik vind de opmerking om belangrijke mededelingen over de bestellingen op de betaalpagina te zetten een hele goede tip, die we in het vervolg zeker zullen gebruiken aangezien iedereen die een order plaatst daar sowieso terechtkomt. Verder willen we iedereen bedanken voor de gelukwensen. Groeten Leafman Quote Share this post Link to post Share on other sites